هشت نکته درباره بازوبند شنا که نمی‌توانید از دست بدهید

در آن زمان، سیستم جوانان و تیمهای پایهٔ باشگاه تاج به گونهای سازمان یافته بود که به ندرت بازیکنی در ردهٔ بزرگ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در آن زمان، سیستم جوانان و تیمهای پایهٔ باشگاه تاج به گونهای سازمان یافته بود که به ندرت بازیکنی در ردهٔ بزرگسالان از باشگاههای دیگر به ترکیب تاج راه پیدا میکرد و عمدهٔ نیازهای تیم اصلی باشگاه از تیمهای پایه و زیرمجموعهٔ تاج برآورده میشد. ↑ در آن سالها قانون وقت اضافه و پنالتی در بازیهای حذفی اجرا نمیشد و تیمها در صورت تساوی بازی تکراری برگزار میکردند. علی جباری و منصور پورحیدری دو تن از بزرگان باشگاه در این دوره از دنیای فوتبال خداحافظی کردند. سرپرستی تیم نیز در این دوره مانند سالهای گذشته بر عهدهٔ پرویز کوزهکنانی بود. ظهور دو بارهٔ باشگاه شاهین با نام شهباز و کوچ گروهی از ستارگان تاج به این تیم، رویارویی تاج و شهباز را برای طرفداران تاج به جدالی حیاتی بدل نمود که از اهمیت و حساسیتی همردیف با مصافهای تاریخی تاج و شاهین، و فراتر از هماوردی با دیگر باشگاههای تهرانی برخوردار بود. ↑ «۶ تای تاریخی یا تخیلی؟ ↑ ۲۱٫۰ ۲۱٫۱ احمدی، علیاکبر (۱۳۸۸). ↑ "Andranik Eskandarian" (به انگلیسی). ۱۳۲۸ - ۲۲ بهمن، با تصمیم هیئت مدیره تغییر نام به باشگاه ورزشی تاج.

↑ «آشنایی با باشگاه پاس». ↑ "Peru - Iran" (به انگلیسی). ↑ علی داناییفرد پس از ترک نیمکت تیم اول تاج همچنان در تیمهای زیرمجموعهٔ باشگاه در ردههای سنی مختلف به فعالیت ادامه داد. تاج با ترکیب لیگ گذشته (بدون مسعود معینی و جواد اللهوردی) با هدف قهرمانی وارد مسابقات شد و لیگ را با ۱۰ پیروزی و یک تساوی در ۱۱ بازی اول بسیار توفانی آغاز کرد. شهباز در واقع همان شاهین تهران بود که به دلیل ممنوعیت فعالیت با نام شاهین، پس از ۸ سال با نام شهباز به سطح اول فوتبال ایران بازگشته بود. پس از این تحولات، لیگ فوتبال ایران از سال ۱۳۵۲ با ساختاری نوین و به نام «جام تخت جمشید» به راه خود ادامه داد و نخستین دورهاش از ۸ تیر ۱۳۵۲ با حضور ۱۲ تیم در یک گروه آغاز گردید. ۱۳۴۸ مقام دوم لیگ تهران. جام حذفی تهران برگزار نشد. جام تخت جمشید به پایان نرسید. ۵۷-۱۳۵۶ تعطیلی لیگ ایران و پایان حضور در جام تخت جمشید.

۱۳۴۲ لیگ تهران برگزار نشد. اما در نهایت بازیها با حضور هفت تیم از تهران و پنج تیم از شهرهای دیگر برگزار شد. تاج با مربیگری رایکوف از فروردین ۱۳۴۹ تا آبان ۱۳۵۵ در دوازده جام داخلی و بینالمللی رسمی شرکت کرد و موفق به کسب عنوان قهرمانی در پنج جام شد. جباری که از فصل ۱۳۴۴ به تاج پیوسته بود همواره یکی از بازیکنان تأثیر گذار و درخشان تیم تاج بود و در دوران حضورش در تاج یک عنوان قهرمانی در آسیا، دو عنوان قهرمانی در لیگ فوتبال ایران و سه عنوان قهرمانی در لیگ فوتبال تهران کسب کرده بود. در خرداد ۱۳۵۲ و پیش از آغاز لیگ سراسری، یک دوره تورنمنت چهارجانبه با نام «جام اتحاد» برگزار شد که تاج با شکست دادن تیمهای عقاب و پرسپولیس و تساوی در برابر پاس به عنوان قهرمانی دست یافت. در شهریور ۱۳۵۳ هفتمین دوره بازیهای آسیایی به میزبانی تهران برگزار شد. ». خبرآنلاین. ۱۴ شهریور ۱۳۹۱.

روزنامه گل. ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱. خبرنامه گویا. ۱۹ دی ۱۳۸۶. ۲۲ دی ۱۳۸۶. بایگانیشده از اصلی در ۸ نوامبر ۲۰۱۱. روزنامه شرق. ۲۲ دی ۱۳۹۰. ۲۹ فروردین ۱۳۹۰. بایگانیشده از اصلی در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۴. ۴ مهر ۱۳۸۷. بایگانیشده از اصلی در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۳. اصغر حاجیلو، محرم عاشری و هوشنگ زرینکمر از جمله جوانانی بودند که در همین دوره به ترکیب تاج راه یافتند. ↑ ۶۶٫۰ ۶۶٫۱ «گزارش آماری از تاریخچه دوازده دوره لیگ؛ استقلال و سپاهان در صدر». وبگاه رسمی باشگاه استقلال تهران. کانون رسمی هواداران استقلال. ↑ ۷۱٫۰ ۷۱٫۱ «مروری بر ادوار لیگ تخت جمشید». سه ماه پس از این بازی نیز دیدار برگشت دو تیم در لیگ تخت جمشید با تساوی ۱−۱ به پایان رسید. ۱۳۵۳ قهرمان جام تخت جمشید (تنها عنوان جام تخت جمشید و دومین عنوان لیگ ایران). پیوستن جمعی از بزرگان تاج به تیم شهباز تهران نیز از رویدادهای مهم فصل ۵۵−۱۳۵۴ فوتبال ایران بود. ۱۳۳۵ قهرمان لیگ تهران (سومین عنوان). ۱۳۳۳ مقام چهارم لیگ تهران. ۴۸-۱۳۴۷ صعود به مرحله نهایی لیگ تهران. Th᠎is po᠎st w​as g en​erat​ed ​by G SA Con​te nt Generator DEMO .

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بازوبند شنا کودک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب