معرفی فروشگاه مبل شنی و انواع مبل های هپی چیر و بین بگ

اندازه مبل با توجه به فضای موجود، سن افرادی که قراراست از مبل استفاده کنند و کاربرد مبل تعیین میشود. مبل شنی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اندازه مبل با توجه به فضای موجود، سن افرادی که قراراست از مبل استفاده کنند و کاربرد مبل تعیین میشود. مبل شنی هم از این قاعده مستثنی نبوده و با تعیین میزان هزینهای که میخواهید برای مبل شنی پرداخت کنید، میتوانید انتخاب را راحتتر کرده و گزینههایی را مدنظر بگیرید که با میزان بودجه شما هماهنگ باشند. ضمنا اگر سختپسند باشید با تعیین محدوده قمیت، محصولات اضافه حذف شده و تنها آنهایی که توان خریدش را دارید برای شما باقی میمانند. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که مبل شنی چرم مصنوعی نسبت به بقیه مدل ها از قیمت ارزان تری برخوردار است. مثلاً پارچههای کتان و مخمل خیلی نرم و لطیف هستند و کم پیش میآید روی آن دچار تعریق شدید شوید در حالی که روی مبل چرم امکان عرق کردن زیاد وجود دارد اما از طرفی مبل با رویه چرم بسیار شیک و لاکچری است و اگر قرار است به طور ویژه و شبانه روزی از مبل شنی خود استفاده کنید شاید پارچههای پلیاستری همان مقاومت و دوامی که مد نظرتان را داشته باشند. Content has  be᠎en g en​er at ed  by G SA C​on᠎te​nt Generator​ D em​oversion.

قابلیت تعمیر در این مبلها باعث شده است که آن یک مبل مادام العمر برای خریداران باشد. پریدن از ارتفاع بالا روی این مبلها موجب آسیب به آن میشود. در تولید بین بگ از چوب و پلاستیک استفاده نمیشود که این امر باعث تفاوت آن به نسبت مبلهای دیگر شده است. عموما از پارچههای مقاوم و ضخیم برای دوخت آن استفاده میشود و زیپی برای شارژ کردن یا خروج گرانولها در بخشی از آستر تعبیه میشود. امروزه این محصول جزو پرفروشترینها در حوزه مبلمان ریلکسی بوده و کمتر کسی از خرید آن پشیمان میشود. درباره جنس پارچه باید بگوییم که پارچههای جیر و مخمل سطح نرمی دارند و از عرق کردن جلوگیری میکنند. شما می توانید مشاهده کنید که یک مبل شنی یک نفره عموما طراحی های ساده ای دارد که به شکل گرد عمدتا ساخته شده و بدنه آن نیز از یک نوع جنس پارچه شکل گرفته است. پس واژه شن تنها بخاطر شباهت حالت مبل شنی با شن است زیرا این مدل مانند شن حالت پذیر و منعطف بوده و میتواند به هر شکلی که دوست دارید روی آن استراحت کنید بدون اینکه ذرهای احساس ناراحتی از خشکی مبل داشته باشید. ● مبل استاندارد دارای پشتی بلندتری است تا افراد احساس راحتی بیشتری داشته و به راحتی سر و گردن را روی آن قرار دهند. Th is da​ta was g​enerated wi᠎th GSA  C᠎onte nt G​ener at᠎or Demover si​on.

در این میان مبل شنی های طرح دار نیز وجود دارد که یک سری از آن ها دارای تکیه گاه بوده و یا رنگ های متنوعی را در این محصولات می توان دید. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مبل شنی یک صندلی راحتی چرمی یا پارچهای است که دارای مدلهای طبی ۲ نفره و ۱ نفره میباشد، البته این مبلمان یونولیت دار در تولیدیهای ایرانی ساخته میشود و با توجه به قیمت ارزان آنها برای خانه و محلهای کار قابل استفاده هستند، طول عمر صندلی شنی اینتکس لند که یکی از تولیدکنندههای مبلهای راحتی در تهران است بسیار بالاست و میتوان رنگبندی و اندازههای آنها را با توجه به سلیقه و سفارش خود، بزرگ یا کوچک انتخاب و خرید کرد. برای افرادی که مدت زمان زیادی را پشت میز نشسته و مشغول کار کردن هستند داشتن یک مبل شنی در محل کار از اوج واجبات است چرا که میتوانند با خیال راحت دقایقی روی آن نشسته یا دراز کشیده و استراحت کنند. موهای پشت انبوه، کوتاه و به رنگ زرد شنی متمایل به قرمز تا دارچینی متمایل به قهوهای با هالهای سیاهرنگ.

بیشتر کسانی که در طول روز سخت کار میکنند یا مدام پشت صحنه لپتاپ هستند و یا حتی یک گیمر حرفهای میباشند به دنبال نشیمنی راحت برای خود میگردند. انجام این کار باعث میشود که محتوای آن پخش و متلاشی نشود. این مدل ها در بخش های کناری خود دارای محفظه ای هستند که می توان وسایل کوچک را درون آن ها قرار داد و در واقع این مورد مزیت بزرگ این محصولات است. تصور کنید در روزهای گرم تابستان و فراغت فرزندتان از درس، او زمان زیادی را به بازی کامپیوتری و دیدن تلویزیون میگذارد با خرید و نشستن آن روی مبل شنی میتوانید تا حد زیادی خستگی را از تن فرزند خود بکاهید. اما با گذشت ده تا پانزده روز استفاده به آرامی شکل می گیرد و راحتی خود را به دست میآورد. بخش داخلی این محصولات هم عموما از یونولیت تشکیل شده است که انعطاف پذیری بالایی داشته و سبب شده تا بسیار نرم و راحت بتوانید بر روی این کالاها قرار بگیرید. این مبل از انواع پارچههای چرم مصنوعی، کتان و نخی، مخمل و مازراتی، برزنتی و غیره تولید میشود و طراحی آن به شکل مبلمان پشتیدار، دایره و مستطیل نیز امکانپذیر است. فقط کافیست به نکات مهم نگهداری آن توجه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن