جدید خیریه با هدف بالا بردن 1 میلیون دلار برای سالمندان آسیب پذیر در طول COVID-19 همه گیر

محتوای مقاله در ادامهاو ارائه غذاهای گرم به اتاق های خود را نگه می دارد به پخت و پز و کلاس های هنر و دعوت از ش

توسط MASTERNEWSS در 12 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

او ارائه غذاهای گرم به اتاق های خود را نگه می دارد به پخت و پز و کلاس های هنر و دعوت از شهروندان برای کمک به با کارهای ساده به آنها احساس تعلق دارند.

Vancouver, BC: JUNE 30, 2020 -- Jenny Konkin, president of charity Whole Way House with Veterans Manor resident, in Vancouver, BC Tuesday, June 30, 2020. (Photo by Jason Payne/ PNG) (For story by Susan Lazaruk) ORG XMIT: seniorscharity [PNG Merlin Archive]
جنی Konkin رئيس جمهور از موسسه خیریه کل راه خانه با جانبازان مانور مقیم در ونکوور در ژوئن 30. Jason Payne/PNG

"این راه از گفتن آنها دانش شما ارزش شما را دوست داشت و پذیرفته,' " گفت: Konkin. "من بسیاری از دست نوشته کارت تشکر از شما."

Rachal آلن اتحادیه انجیل ماموریت گفت: بودجه کمک به آنها در رسیدن به بسیاری از سالمندان که زندگی در ونکوور مرکز شهر Eastside از جمله "مادران باشگاه" یک گروه از افراد مسن و زنان آسیایی که به طور منظم دیدار قبل از همه گیر نگه داشته و آنها را محدود به خانه های خود.

ناظر انتخابات آنگوس رید یکی از اهدا کنندگان گفت: او الهام گرفته شده بود برای کمک به ارائه بودجه به بسیاری از گروه های کلیسا که در نقطه ای از اولین تماس با جدید کانادایی و دیگران که نیاز به حمایت: "این مهم است به استفاده از آن جامعه به توزیع کمک و آسایش است."

جمع آوری کمک توسط رهبری مسیحیان اما اکثر دریافت کنندگان غیر مسیحیان و جمع آوری کمک ارائه می دهد برای کمک به کسانی که نیاز به آن را بدون سوال پرسید و یا هر چیزی که انتظار می رود در بازگشت.

"این فوق العاده آنها چه بود," گفت: B. C. ارشد, مدافع Isobel مکنزی. "این واقعا دلگرم کننده برای دیدن این نوع از فوران كرد."

همه کمک های مالی استفاده می شود برای سالمندان برنامه با هیچ تفریق از هزینه های دولت کوپر گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن