ارتجاعی اتحادیه های کارگری نه تنها عقب ، آنها همچنین بازگشت سوخت های فسیلی است.

اتحادیه های کارگری در طول تاریخ کار کرده اند و به سمت اهداف متعدد. در حالی که تلاش برای نشان دادن و حفاظت از ک

توسط MASTERNEWSS در 22 خرداد 1399

اتحادیه های کارگری در طول تاریخ کار کرده اند و به سمت اهداف متعدد. در حالی که تلاش برای نشان دادن و حفاظت از کارگران از طریق چانه زنی جمعی آنها نیز تابع به عنوان بخشی از یک گسترده تر جنبش با هدف ساخت یک جهان که بهتر برای کارگران است. تحت تاثیر قرار در بخش افزایش سوسیالیسم—و اغلب سوسیالیست خود را در اوایل و اواسط قرن بیستم رهبران کارگری از جمله A. فیلیپ راندولف و والتر Reuther صحبت در رویایی نظر در مورد آنچه که یک جامعه ایده آل باید مانند نگاه. اما ساخت یک جامعه ایده آل همیشه کار روی حیله و تزویر. امروز در جهان موجب ویرانی ترکیبات بحران رهبران کارگری در حال تلاش برای تعریف جنبش کارگری است که برای چه آن غیر negotiables هستند و کسی که آن را شامل.

یک نقطه از جنگ در حال حاضر نگرانی در تلاش برای ساخت یک ضد نژادپرستانه جنبش کارگری به عنوان اتحادیه افسران پلیس همچنان به کشتن مردم سیاه و سفید با مصونیت از مجازات و بلوک پاسخگویی اقدامات است. وجود دارد یک طیف نظرات در مورد چگونه به انجام این کار: لغو پلیس اتحادیه; ضربه پلیس اتحادیه های کارگری از AFL-CIO (به عنوان یک قطعنامه از انجمن صنفی نویسندگان امریکا در شرق به تازگی نامیده می شود); و یا شاید ایجاد یک مجموعه ای از جنبش کارگری اصول که توسط پلیس اتحادیه های کارگری را به رعایت اگر می خواهید آنها را شامل می شود. برخی از اتحادیه های کارگری گرفته تا به صراحت ضد نژادپرستانه مواضع در چند هفته گذشته: در ژوئن 5, انجمن خدمه پرواز-CWA اجرایی هیئت مدیره به اتفاق آرا به تصویب رسید طولانی قطعنامه "با صدای بلند" اعلام کرد که "Black Lives Matter" و شرح تعدادی از مراحل است که توسط آن اتحادیه را در بخش حمل و نقل هوایی از طریق سیاست های عمومی هل می دهد و در درون جنبش کارگری خود را.

خطوط از بحث در مورد پلیس اتحادیه همچنین ممکن است صدای آشنا برای آب و هوا فعالان داشتن خود butted سر با محافظه کار به رهبری اتحادیه که اعضای آن کار موظف است تا در سوخت های فسیلی است. در پاییز سال 2016 کارگران' اتحادیه بین المللی آمریکای شمالی (LIUNA) کلی جمهور تری o'sullivan گذراند خشمگین یک نامه برای عضویت در مورد بومی رهبری مخالفت داکوتای دسترسی به خط لوله که این اتحادیه تا به حال بیش از یک هزار نفر از اعضای مشغول به کار در. به عنوان اردوگاه در برابر این پروژه در ایستاده سنگ ساخته شده و ملی , اخبار o'sullivan شکایت در مورد یک "هماهنگ کمپین از اطلاعات غلط" نوشته است که "اما تعداد قابل توجهی از خط لوله مخالفان—که اکثر آنها فعالان محیط زیست از خارج از داکوتای شمالی—منتقل شده از تظاهرات مسالمت آمیز به تاکتیک های تهاجمی که تهدیدی برای امنیت کارگران ساختمانی ماموران امنیت عمومی و معترضان خود را دارند." او در ادامه به فراخوان اتحادیه های کارگری در حمایت از تظاهرات در برابر این خط لوله از جمله SEIU, CWA و پرستاران ملی ایالات—"پایین-تغذیه سازمان" که "باید طرفه با اراذل و اوباش در برابر اتحادیه های کارگری."

برداشته پلیس و دیگر کارگران متهم در حال اجرا در این کشور تنبیهی سیستم عدالت کیفری ممکن است آسان تر از انجام گفت. تماس تا کنون باید متمرکز بر بزرگترین پلیس اتحادیه برادرانه سازمان پلیس است که یک عضو از AFL-CIO و اتحادیه بین المللی پلیس انجمن (IUPA) است. اما چند به طور سنتی بیشتر مترقی کارگری از جمله آمریکا فدراسیون, دولت, شهرستان و شهری کارکنان (AFSCME) و آمریکا فدراسیون کارمندان دولت, از ویژگی های پلیس و آزادی مشروط و اصلاحات افسران و همچنین یخ و CBP عامل اتحادیه های کارگری در میان خود اعضای دیگر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب