Steelers تراکم بالا به احتمال زیاد دیده می شود بیشتر در تیم های ویژه از جرم/دفاع به عنوان rookies

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 23 اردیبهشت 1399

8 دقیقه پیش

آن را به یک مراسم سالانه از بهار برای Pittsburgh Steelers: مربی مایک Tomlin و مدیر کل کوین کلبر نشستن برای سخنان به رسانه ها در مورد جدیدترین بالا پیش نویس انتخاب کنید. و در حالی که این سال را احساساتی بیش از superlatives و تعریف سراغ گزارش انجام شد نه در مورد دور اول انتخاب کنید اما یک بازیکن گرفته No. 49 کلی در دور دوم چیزی در مورد سخنان خود کمی متفاوت است.

هنگامی که صحبت کردن در مورد فضائل ایستاده است که اولین بار آنها را تماشا نوتردام را تعقیب Claypool در فرد نبود Claypool را مهارت و یا توانایی های خود را در موقعیت داده شده که کلبر و Tomlin اول به ذکر است که گرفتار چشم خود را.

"کار او در تیم های ویژه," میشل گفت: "واقعا ایستاده بود در (ارشد کاسه) شیوه است."

چند دقیقه بعد Tomlin نیز رله چقدر Claypool خود را مطرح ابرو در زمستان اکثر کالج های معتبر all-star game, بازی های برگزار شده سالانه در موبایل علا.

"او فیزیکی واقعا اسیر (ما) توجه... صرف نظر از آنچه مته او را در تلفن همراه" Tomlin گفت. "این که آیا آن تیم های ویژه مته و یا اینکه آیا آن را یک گیرنده گسترده-DB مسدود کردن مته."

متوجه دوباره مثل Colbert, Tomlin ذکر ویژه تیم قبل از او ذکر Claypool به عنوان یک گیرنده گسترده.

ظریف? بله. اما در خطر ابتلا به خواندن بیش از حد به خاص سفارش از یک مربی مدیر کل نظرات آن است که قابل توجه از جنبه های استیلرز' چشم انداز کوتاه مدت برای بالای خاص این پیش نویس کلاس: تیم های ویژه خواهد بود که در آن Claypool و دوم خود را انتخاب کنید خارج linebacker الکس Highsmith بیشتر خود را نشان می دهد مقدار اولیه.

و آن را به نظر می رسد نه بدون دلیل خوب:

  • استیلرز تا به حال هیچ دور اول انتخاب کنید. دورتر کردن یک پیش نویس می رود بیشتر احتمال دارد یک بازیکن خاص است-teamer و نه یقین مشارکت کننده در جرم یا دفاع.
  • این منحصر به فرد coronavirus همه گیر تحت تاثیر offseason محدود خواهد شد زمان آموزش در زمینه کار بین تهاجمی و دفاعی که در آن واحد شیمی و انسجام به طور معمول ساخته شده است. پیش نویس بازیکنان از لحاظ تئوری باید بیشتر از یک صعود دشوار به کمک حق دور در جرم یا دفاع.
  • گزارش ارزیابی و روانی آرایش Claypool و Highsmith هر دو نشان می دهد قوی آغوش تیم های ویژه.

"(Claypool) داوطلبان برای تیم های ویژه" هماهنگ کننده توهین آمیز سفت Fichtner گفت. "این مرد فقط یک بازیکن فوتبال است."

Tomlin ساخته شده مشابه نظرات در مورد Highsmith سابق راه رفتن در شارلوت. در عرض 25 کلمه Highsmith صحبت پیتسبورگ رسانه ها پس از تدوین شد در مورد چگونه Tomlin و میشل به او گفته بود در مورد بازی تیم های ویژه به عنوان یک تازه کار.

"اولین و مهمترین" کلبرت گفت: از HIghsmith "در تیم های ویژه آن را به ما اندازه های دیگر است که می تواند اجرا شود."

این 6-3, 248 پوند Highsmith زد 40 yard dash در 4.7 ثانیه در NFL ترکیب. وضعیت خود را به عنوان یک شخص بالغ در اواخر همراه با کوچکتر-مدرسه شجره نامه نشان می دهد یک فصل خاص-تیم غسل تعمید در NFL در حالی که او تنظیم به سطح حرفه ای. استیلرز باید بازیکنان خوبی تثبیت (T. J. وات جوانه Dupree) در Highsmith با توجه به موقعیت.

Claypool به طور مشابه جامد بسته خام صفات (4.42 در 40; 6-4, 238-پوند اندازه) و یک دسته از بازیکنان بالاتر از او در حمله نمودار عمق.

"هر دو از این بچه ها" میشل گفت: "قادر خواهد بود برای کمک به بلافاصله تیم های ویژه به عنوان آنها رشد می کنند به عنوان یک گیرنده و یک linebacker."

دیگران در میان استیلرز' پیش نویس کلاس مانند آنتونی مک فارلند و آنتوان بروکس همچنین به نظر می رسد به عنوان اگر آنها به طور بالقوه می تواند اکسل در تیم های ویژه. مساحت استیلرز که تضعیف شده است با خروج این offseason و در روند جزئی قبل. اما برای بازیکنان گرفته شده در روز 3 از پیش نویس های ویژه-تیم استفاده قابل قبول است فقط به عنوان بخشی از معامله است.

برای یک تیم به عموم ستایش ویژه-تیم مهارت بالای آن دو میدارد ؟ ؟ ؟ اجازه دهید فقط می گویند کلبر و Tomlin نمی unsolicitedly مطرح Devin بوش ویژه تیم توانایی های خود را باز پس از اظهارات استیلرز در زمان داخل linebacker در دور اول در سال گذشته است.

که در بخش است که تفاوت بین یک بازیکن گرفته شده شماره 10 به طور کلی و یکی گرفته شده در شماره 49. اما این توضیح به فروش می رساند کوتاه نامحسوس رفتار و فوتبال طرز فکر Claypool و Highsmith که جذب استیلرز به آنها در وهله اول.

"بودن فوق العاده رقابتی است که من هستم" Claypool گفت.

"من باید خودم را به یک موقعیت که در آن من می توانم در یک مقدار زیادی از چیزهایی که به من در این زمینه تا آنجا که ممکن است" Claypool اضافه شده در هفته گذشته است.

سلام استیلرز ملت, دریافت آخرین اخبار در مورد Pittsburgh Steelers اینجا.

کریس Adamski یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در cadamski@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: ورزشی | استیلرز/NFL



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن