رشد مبارزه در برابر مدرسه دام مرگ

"این مسئولیت ما را به اعمال قدرت ما به عنوان کارگران به نیروی رهبران ما را به انجام آنچه آنها باید خودداری کرد

توسط MASTERNEWSS در 6 مرداد 1399

"این مسئولیت ما را به اعمال قدرت ما به عنوان کارگران به نیروی رهبران ما را به انجام آنچه آنها باید خودداری کرد: پایان دادن به این بیماری همه گیر" حاضر به بازگشت نمونه وضوح می خواند. "خواسته های ما ذاتا وابسته به جنبش برای عدالت نژادی به عنوان سیاه و سفید و قهوه ای و جوامع را به طور نامتناسبی به عهده فشار از این همه گیر و ادامه خواهد داد به انجام این کار اگر مقامات منتخب نیروی دانش آموزان و کارکنان به بازگشت به دانشگاه قبل از آن امن است." با توجه به داده های CDC و Latinx افراد در آمریکا سه بار به عنوان به احتمال زیاد به قرارداد Covid-19 از سفید آمریکایی و تقریبا دو برابر احتمال دارد به مرگ از آن است. Litzelman می بیند ارتباط بین این بیماری همه گیر مدرسه تیراندازی و بحران آب در فلینت میشیگان—همه کشنده شکست از یک سیستم سرمایه داری است که در آن رهبران "acclimate آمریکایی ها به این ایده است که این تنها چیزی است که ما در برخورد با."

Litzelman امتیاز معلمان باید بیشتر اهرم به خانه ماندن از بسیاری از کارگران آمریکایی از جمله دیگر کارکنان مدرسه. حدود 65 درصد از معلمان مدارس دولتی در ایالات متحده متعلق به اتحادیه و با وجود بی شمار چالش های آموزش و یادگیری از راه دور این امکان را برای آنها را به انجام شغل خود را آنلاین.

در مقابل سکویا غیر اتحادیه بهداشت و درمان فن آوری که با این نسخهها کار در کنار مدیر مدرسه در یک مدرسه ابتدایی در آرورا کلرادو است "بین یک سنگ و یک محل سخت" این سقوط. اگر یک دانشجو یا عضو هیات آلوده می شود "من خواهد بود که در تماس مستقیم با آنها را زمانی که آنها می آیند به درمانگاه و من خواهد بود در اطراف آنها را برای یک مقدار طولانی از زمان," او گفت:. اما اگر او را به مدرسه باز نمی برای فرد در یادگیری او پرداخت نمی کند.

سکویا به حقوق ادامه داد: پس از مدرسه تعطیل این بهار از موقعیت خود شد و در حال حاضر بودجه اما او منطقه مانند بسیاری از سراسر کشور است که در حال حاضر رو به یک کسری بودجه. برخی از ایده های شناور به منظور کاهش هزینه های شامل "شارژ کردن کودکان به استفاده از اتوبوس مدرسه بردن ورزشی, هزینه ها, خلاص شدن از پرستاران و جایگزین کردن آنها را با سمت من که فکر می کنم کاملا دیوانه به خصوص در طول یک بیماری همه گیر."

او و پرستار مدرسه به اشتراک گذاری یک درمانگاه کوچک و مجبور به قرض گرفتن یک اتاق جدا از دیگر بخش. اگر آنها بیش از دو نفر در مدرسه نشان دادن علائم سکویا نمی داند آنچه که آنها در حال رفتن به انجام. اما در همان زمان او نمی تواند تصور کنید که در آینده نه به دانش آموزان خود را اگر دانشگاه باز می شود. "این امر می تواند مانند رها کردن کشتی تایتانیک به عنوان آن پایین می رود. گفتم که من کشتی من قصد دارم به رفتن به پایین با آن" او گفت:.

سکویا پیوست Facebook گروه وابسته و حاضر به بازگشت و فرستاده فرماندار Jared پلیس درخواست او را برای تصمیم گیری در مورد بازگشایی چرا که او احساس می کند کلرادو مدارس در حال کشیدن پاهای خود را. وقتی سال تحصیلی شروع می شود, در آگوست 17th, او می خواهم در حالت ایده آل دوست دارم برای شروع از راه دور با وجود این واقعیت است که پسر او که مبتلا به اوتیسم است و غیرکلامی است تلاش می کند با آموزش آنلاین. "این آسان تر است برای آوردن یک کودک به بالا و به سطح خود را از آن است که به دفن یک کودک," او گفت:. "بنابراین اگر آن را به معنی نگه داشتن بچه ها امن و آنها پشت کمی پس از آن می شود."

Covid-19 در حال حاضر کشتار مدرسه کارگران حتی قبل از باز کردن درب برای سقوط. در آریزونا سه معلم یک کلاس درس به مجازی تابستان درس های مدرسه. با وجود پوشیدن ماسک مطابق با اصول بهداشتی و حفظ فاصله همه آنها را آزمایش مثبت برای این ویروس و یک کیمبرلی چاوز لوپز, برد, درگذشت در ماه ژوئن. در فلوریدا اردن برد (بدون ارتباط) یک جوان 19 ساله دانشجو که مشغول به کار به عنوان یک مدرسه نگهبان, اخیرا درگذشت پس از ابتلا به ویروس. مدرسه اصلی و همسر او که مدیر مدرسه دیگری در منطقه هر دو آزمایش مثبت و تجربه "نسبتا خفیف" موارد است.

"مدرسه ما خانواده را ویران کرد" یک معلم در اردن برد مدرسه نوشت: در Facebook با توجه به گزارش در تالاهاسی دموکرات "و این رخ داده است و با هیچ معلمان مص و نه دانش آموزان در محوطه دانشگاه. اگر این بیماری در مدرسه که در آن ماسک مورد نیاز اجتماعی فاصله و دیگر اقدامات ایمنی در محل تصور کنید آنچه آن را مانند زمانی که بچه ها در حال ورود اتوبوس نشستن در کلاس های درس پیاده روی شلوغ سالن و خوردن ناهار با ماسک." فلوریدا انجمن آموزش و پرورش که نشان دهنده حدود 150,000 مربیان از جمله معلمان و کارکنان است که تحت پیگرد دولت با این استدلال که بازگشت به مدرسه قبل از این ویروس را تحت کنترل نقض دولت در قانون اساسی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن