تماس روانشناسان برای مدیکر به صندوق کمک به اضطراب و افسردگی در طول همه گیر

محتوای مقاله در ادامه"ضد افسردگی و anxiolytics در حال حاضر دو از داروها. مردم بودند در حال حاضر تاکید کرد و نگ

توسط MASTERNEWSS در 10 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"ضد افسردگی و anxiolytics در حال حاضر دو از داروها. مردم بودند در حال حاضر تاکید کرد و نگران به چالش کشیده و با زندگی والدین و شرایط مزمن قبل و همه گیر به تازگی ساخته شده است که بسیار بدتر است."

تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان در یک provincewide B. C. دولت نظرسنجی ماه گذشته گفت: سلامت روان خود را بدتر شده است در به این بیماری همه گیر. عوامل استرس زا مانند بیکاری فشارهای مالی دسترسی به مراقبت های بهداشتی محدودیت در سفر و نیاز به صرف مدت زمان طولانی در خانه با محدود تماس های اجتماعی منجر به بدتر شدن سلامت روانی ،

تحت برنامه آزمایشی بیماران می تواند برای اولین بار صحبت کردن با پزشک خود و سپس بلافاصله دیده شده است و برای 30 دقیقه جلسه با یک روانشناس در همان گفت Lutes. که حذف ارجاع بار به اقتدار بهداشت مشاوره است که می تواند تا 18 ماه او گفت:.

مشابه خلبان مطالعات انجام شده در انتاریو و در ونکوور ساحلی بهداشت نشان داده اند کاهش قابل توجهی در اضطراب و افسردگی با پزشکان خوشحال است که آنها می تواند به صرف زمان بیشتری را بر روی بیماران با نگرانی گفت: Lutes.

"وجود دارد هیچ کاهش در حسابداری برای پزشکان, آنها فقط لایحه متفاوت," او گفت:. آن هم نه در مورد افزایش سود برای روانشناسان گفت: Lutes. "هر کسی که امضا به انجام این کار خواهد بود پول کمتر از خود عمل خصوصی," او گفت:.

در پایان سال خلبان این برنامه می تواند مورد بررسی قرار رضايت پزشکی و روانی نتایج و پزشک بازخورد گفت: Lutes.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن