سرخپوستان برای دیدار با آمریکایی های بومی در پتانسیل جدید نام

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 3 مرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

کلیولند — قبل از سرخپوستان کلیولند را قطعی تصمیم بر تغییر نام خود آنها گوش دادن به کسانی که آنها ممکن است بیشتر جرم بیش از گذشته 105 سال است.

صاحب پل دولان گفت: این تیم صحبت خواهد کرد به گروه های بومی آمریکا به عنوان یکی از مراحل اولیه در پتانسیل تغییر نام بود که موجب یک جنبش ملی در این تابستان به حذف نژادپرستانه نمادها و بناهای تاریخی.

در اوایل این هفته دولان که خانواده در زمان مالکیت از حق رای دادن در سال 2000 ملاقات با کلیولند بازیکنان مقابل دفتر اعضا و مدیر تری Francona به بحث در مورد امکان تغییر نام و همچنین دیگر مسائل از جمله عدالت اجتماعی و روابط.

هرگاه نام این مذاکرات "صریح و سازنده است."

"بازیکنان ما در مورد مراقبت از این سازمان و احساس می کنم به شدت در مورد عدالت اجتماعی و برابری نژادی" دولان گفت: در آستانه این تیم با تاخیر باز فصل. "من حمایت خود را از علاقه به استفاده از پلت فرم خود را به متحد و ملت ما از طریق اقدامات خود را.

"به من توضیح داد که به بازیکنان ما من سرمایه گذاری در تعامل با جامعه ما و مناسب ذینفعان برای کمک به تعیین بهترین مسیر رو به جلو با توجه به تیم ما نام و نام خانوادگی. در هفته های آینده ما را درگیر بومی رهبران آمریکایی برای درک بهتر دیدگاه های خود را ملاقات با محلی مدنی رهبران و همچنان به گوش دادن به برداشت از بازیکنان ما طرفداران همکاران و کارکنان.

"ما احساس می کنیم یک حس واقعی از ضرورت به بحث در مورد این دیدگاه با ذینفعان کلیدی در حالی که همچنین در نظر گرفتن زمان مورد نیاز برای اطمینان از کسانی که مکالمات فراگیر و معنادار است."

سرخپوستان' تصمیم بگیرید یک تغییر نام می آید بر روی پاشنه از واشنگتن NFL تیم حذف نام Redskins همراه با آرم تلقی نژادپرستانه و توهین آمیز توسط بسیاری از. روز پنج شنبه در فوتبال حق رای دادن گفت: از آن خواهد شد توسط واشنگتن تیم فوتبال برای سال 2020 فصل تا, جدید, زمان نام انتخاب شده است.

دولان برنامه های در حال مشاهده به عنوان "یک گام بزرگ به جلو" توسط فیلیپ Yenyo مدیر اجرایی جنبش سرخپوستان آمریکایی از اوهایو. او پرسید: برای دیدار با دولان در گذشته و هنوز تماس شده توسط باشگاه.

و در حالی که تشویق دولان گفته است Yenyo همچنان شک و تردید در مورد این تیم صداقت.

"من بسیار امیدوار هستم و تلاش برای ماندن مثبت در مورد آن," او گفت:. "اما با اقدامات گذشته آن را سخت به گرفتن اینکه آیا آنها جدی هستند یا نه. آنها هنوز هم ادعا های خود را در مورد ذینفعان. اگر شما در حال رفتن به انجام درست کار درست را انجام دهد. سهامداران خود را به چیزی برای انجام با این."

جاشوا شکار, معاون رئیس کمیته از 500 سال از عزت و مقاومت و همچنین امیدوار است حمایت خود را دعوت می شود در این بحث. شکار گفت: این کمیته به دنبال یک تقدیرنامه از تیم است که در آن نام و طلسم طولانی را آزار بومیان آمریکایی در حالی که فراخوانی برای تمام منابع در نام و تصاویر به بومیان آمریکا حذف شود.

"اگر آنها نمی, آنها فقط رفتن به تداوم مضر نژادپرستانه کلیشه های بومی آمریکایی" گفت: شکار یک کلیولند مقیم و شهروند از چینن و Arapaho قبایل اوکلاهما.

سرخپوستان حذف ستیز رئیس نبراسکا آرم از خود بازی کلاه و لباس پس از 2018 فصل است. خندان کاریکاتور شده بود بخشی از تیم تاریخ از 1930s. با وجود آن نیست که در این تیم gameday پوشاک, رئیس نبراسکا است که هنوز هم در برخی از کالا در دسترس عموم است.

دولان گفت: این تیم در نظر دارد برای به اشتراک گذاشتن "به روز رسانی دوره ای که ما را به پیشرفت" در این نام تغییر دهید. این تیم هنوز قطعی نیست گفت: آن را رها سرخپوستان است که نام خود را پس از سال 1915 اما به نظر می رسد وجود دارد حرکت به سوی آن است.

شکار احساس می کند این تیم واقعا با توجه به تغییر نام اما در مورد زمان بندی.

"من نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم وای از آن زمان یک سری از فجایع در سفارش برای شما در نهایت به انجام کار درست و ... این ملی گفتگو در مورد نژادی و بی عدالتی و چگونه نژادپرستی مضرات سیاه و قهوه ای مردم" شکار گفت. "وجود دارد صداقت, من حدس می زنم اما انگیزه به نظر می رسد مشکوک."

Francona گفت: چند هفته پیش بود که "زمان به جلو حرکت کند" و تغییر نام. بسیاری از کلیولند طرفداران به نظر می رسد به نفع یک جدید نام مورد و همچنین, اما وجود دارد برخی از مقاومت در برابر کسانی که مشاهده نمی سرخپوستان به عنوان توهین آمیز مدت است.

سرخپوستان که برنده نشده جهان تیتراژ سریال پس از سال 1948 باز خواهد شد covid-19 تاخیر نجومی جمعه در برابر Kansas City Royals.

قبل از بازی چند گروه طرح به تظاهرات خارج از میدان پیشرو متمرکز بومی آمریکا تصاویر در ورزش است.

"ما در حال انتظار برای آنها به دعوت ما به آنها صحبت کنید. ما در حال انتظار برای تغییر اتفاق می افتد. ما در حال کار برای ایجاد این تغییر اتفاق می افتد" شکار گفت.

دسته بندی: MLB | ورزشی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب