لایحه Barr را فراموش کرده چگونه به دادستان کل

در بعد از ظهر شنبه بر آتش بازگشت. "متاسفانه خود را با بیانیه شب گذشته انتخاب کرده اید عمومی عینک بیش از خدمات

توسط MASTERNEWSS در 3 تیر 1399

در بعد از ظهر شنبه بر آتش بازگشت. "متاسفانه خود را با بیانیه شب گذشته انتخاب کرده اید عمومی عینک بیش از خدمات عمومی" او در نامه ای نوشت به برمن. "از آنجا که شما اعلام کرده اند که شما به هیچ وجه قصد استعفا از من خواسته اند که رئیس جمهور برای حذف شما از امروز و با او انجام داده است. با بهره برداری از, قانون, معاون, ایالات متحده وکیل آدری اشتراوس تبدیل خواهد شد و این اقدام ایالات متحده وکیل و من پیش بینی است که او را به خدمت در این ظرفیت تا دائمی جانشین در محل است." هر چند قاب به عنوان ملامت آن را نیز یک امتیازی: اشتراوس نه Carpenito خواهد بود در حال حاضر مصرف بیش از ،

تقریبا بلافاصله این تهمت خود را تضعیف خود و دادستان کل. خبرنگاران در کاخ سفید از رئیس جمهور خواستند که او را ترک برای یک رالی در اوکلاهما در مورد برمن را اخراج. مغلوب ساختن پیشی جستن به سرعت disclaimed هر گونه مسئولیت برای آن است. "من درگیر هستم" او به خبرنگاران گفت: این ادعا که آن بر اداره و نه خود را. (بسیار برای واحد اجرایی تئوری.) گرفته شده در ارزش اسمی پس از بر نامه تهمت ادعای عدم دخالت بدان معنی است که یا او به دروغ عمومی یا بر دروغ گفته بود به برمن.

این بار برمن که آمد به بار نجات. این SDNY دفتر حساب توییتر با انتشار بیانیه ای در روز شنبه شب از برمن اعلام خود خروج. "در نور دادستان کل بر تصمیم احترام به عملیات عادی از قانون و معاون متحده وکیل آدری اشتراوس تبدیل به اقدام آمریکا وکیل من خواهد شد از خروج از باراک اوباما برای منطقه جنوبی نیویورک بلافاصله موثر," او گفت:. "آن بوده است و افتخار از یک عمر خدمت به این منطقه ایالات متحده وکیل و متولی آن افتخار میراث, اما من می تواند به ترک این منطقه در هیچ بهتر است دست از آدری."

برمن را لطف نقاب آنچه به مبلغ تیز ملامت به Barr طرح. هر چند بار ادعا کرد که رئیس جمهور بود و اخراج او برمن به طور موثر نادیده گرفته ادعا و عمل به عنوان اگر او تا به حال استعفا از توافق خود را. موقعیت خود را در حال حاضر بسیار شکننده. در نهایت کسی خواهد بود قادر به مغلوب ساختن پیشی جستن را امضا بر روی یک تکه کاغذ و یا ارائه او را به دسترسی به حساب توییتر خود را. اما با وجود آن precariousness, برمن هنوز موفق به اطمینان حاصل شود که یک کارمند دولت را بیش از این منطقه را حساس و تحقیقات به جای توزیع آنها را به Barr دست برداشت سیاسی منصوب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن