پنسیلوانیا اولیه آغاز می شود در میان ناآرامی های همه گیر

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 13 خرداد 1399

19 دقیقه پیش

HARRISBURG — پنسیلوانیا است برگزاری یک انتخابات مقدماتی روز سه شنبه در میان ناآرامی های مدنی یک بیماری همه گیر معرفی جدید ماشین های رای گیری در برخی از شهرستان ها و این اولین پست الکترونیکی-در انتخابات است که تحت فشار قرار دادند county انتخابات دفاتر به محدودیت های خود را.

وزارت امور خارجه سخنگوی واندا Murren گفت: انتخابات سازمان سابقه هیچ گزارش قابل توجهی از رای گیری مشکلات و یا مسائل مربوط به اوایل بعد از ظهر. فقدان هر گونه درام در انتخابات ریاست جمهوری اولیه و تعداد زیادی از رای دهندگان که تصمیم گرفتند برای پست الکترونیکی-در برگه های رای به معنی مشارکت مردم است که انتظار می رود به نور است.

"آنچه ما می بینیم در رسانه های اجتماعی است به نظر می رسد کم برای فرد در رای گیری که من حدس می زنم را حس" Murren گفت.

نظر سنجی باز در 7 صبح و در 8 p. m.

در نتیجه از بالاترین مشخصات مسابقه در انتخابات است نتیجه گیری با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن خود presumptive نامزدهای حزب.

وجود دارد تنها یک رقابتی اولیه در تنها سه ایالت مسابقه برای دادستان کل کلی حسابرس و خزانه دار. که شش راه مقدماتی حزب دموکرات برای نامزدی در انتخابات حسابرس کل.

تمام 18 ایالت از اعضای مجلس نمایندگان به دنبال انتخاب مجدد اگر چه تنها دو را مخالف اصل مطلب. در قوه مقننه همه 203 کرسی مجلس و نیمی از 50 عضو مجلس سنا هستند تا این سال است.

اولیه رای دهندگان را نیز انتخاب نمایندگان و تناوب برای دو حزب عمده' ریاست جمهوری نامزدی.

خواهد بود وجود دارد صدها نفر کمتر از حوزه های رأی گیری برای مقابله با مشکلات استخدام داوطلبان انتخابات ترس از ابتلا به کروناویروس در حالی که اجتماعی فاصله قوانین خواهد بود در محل در هنوز باز مکان.

با تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ مواج در پنسیلوانیا شهرهای رژیم صهیونیستی است. تام ولف در روز دوشنبه دستور داد فیلادلفیا و پنج سایر استان ها برای حفظ شمارش از طریق پست-در رای گیری که می رسند تا هفت روز پس از انتخابات در 8 p. m. به عنوان طولانی به عنوان آنها در شهریور توسط آن است.

مقامات در چندین شهرستان در حال حاضر به دنبال تاخیر در مهلت اما گرگ منظور مواجه با چالش دادگاه توسط حزب جمهوری خواه به مقامات گفت که آن را نقض قانون اساسی حمایت اطمینان حاصل شود که برابر قوانین رای دادن.

بیش از 1.8 میلیون رای دهنده برای اعمال یک ایمیل و یا غایب رای گیری فوق العاده انتظارات توسط مقامات دولتی و آوردن هشدار که مسابقه نتایج به تعویق خواهد افتاد به خوبی گذشته شب انتخابات.

مقامات در برخی از استان ها تا به حال نگران رای دهندگان نمی خواهد خود را دریافت رای گیری در زمان اداره پست به بازگشت آن را به شهرستان انتخابات توسط دفاتر انتخابات روز مهلت.

گرگ منظور محدود است به فیلادلفیا, Allegheny, Dauphin, دلاور, ایری و Montgomery, استان ها, که در آن خود را اضطراری اعلام بیش از این اعتراضات فعال بود و از دوشنبه. در همین حال دوشنبه یک قاضی را بشنود درخواست تمدید مهلت در شهرستان دیگران.

رای دهندگان که نمی خود را دریافت رای گیری در این پست می توانید رای موقت در محل رای گیری. علاوه بر این برخی از استان ها ارائه شد رای رها کردن مکان.

بیست و دو کشور در حال حاضر در برخورد با مشکل از نورد جدید رای گیری ماشین آلات به سفارش از گرگ به عنوان سدی در برابر انتخابات دخالت.

انتخابات به تعویق افتاد از مارس 28 برای جلوگیری از ارتفاع پنسیلوانیا سنبله در coronavirus موارد و نامزدها و احزاب سیاسی خواسته اند که رای دهندگان به بازیگران برگه از طریق پست.

دسته بندی: انتخابات | اخبار



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب