بازسازی در Buccaneers ورزشگاه در بارل

توسط: Michael عشق روز شنبه, ژوئن 7, 2020 | 7:09 PM لوئیس B. Ruediger | Tribune-Review ساخت

توسط MASTERNEWSS در 18 خرداد 1399

توسط:
روز شنبه, ژوئن 7, 2020 | 7:09 PM


به عنوان به زودی به عنوان Burrell, مدرسه, مدیره, رای به اتفاق آرا در ماه مارس به نوسازی Buccaneers ورزشگاه با چمن مصنوعی و جایگزین اطراف مسیر پیش بینی آغاز شد.

یک زمان برای شروع این پروژه مذاکره با در نظر گرفتن اثرات بیماری همه گیر کوروناویروس و زمین در نهایت شکسته شد در اواخر ماه گذشته.

"این فوق العاده است برای بچه ها" بارل مدیر ورزشی دریک d'angelo گفت. "در نهایت آن را در مورد داشتن بهتر سطوح برای ورزشکاران ما. آن را به نفع همه ما, هوای آزاد, برنامه های, که آیا آن بیس بال یا سافت بال است که می تواند یک سطح به عمل در اوایل قسمت از فصل خود را. من دیده ام پست در رسانه های اجتماعی و صحبت کردم به تعداد زیادی از مردم. همه بسیار هیجان زده است."

D'angelo گفت: سطوح جدید نه تنها به نفع تیم خواهد بود اما مناسب و محیط امن برای چنین چیزهایی به عنوان گروه شیوه ها و کلاس های بدنسازی.

W. G. زمین شرکت. LLC, از Acme است که مسئول این پروژه است.

اوایل مرحله نصب سیستم های زهکشی آغاز شده است. از وجود یک بنیاد گذاشته خواهد شد قبل از چمن می تواند نصب شود.

"با توجه به شرکت, جدول زمانی, چمن باید تکمیل شود در هفته چهارم ژوئیه" d'angelo گفت.

این پروژه خواهد شد و سپس تغییر مسیر و اطراف آن و میدانی عناصر مانند پرش از چاله. نیزه منطقه منتقل خواهد شد و نزدیک به آهنگ. شمشیربازی در اطراف میدان پیچیده نیز خواهد بود در محل قرار داده.

"همه بچه ها و مربیان بودند هیجان زده به آن را می دانم قرار بود انجام شود و درست انجام شود" Bucs و میدانی مربی استیو سفید گفت. "چند سال گذشته بوده است مبارزه با ترک ها در مسیر و چیزهای دیگر. ما پرسنل تعمیر و نگهداری انجام یک کار بزرگ با نگه داشتن آن را به عنوان خوب و قابل استفاده به عنوان امکان پذیر است. مانند هر چیز دیگری به آن است برخی از عمر مفید. هیئت مدیره مدرسه بخشنده بود به اندازه کافی برای سرمایه گذاری برای جامعه و کودکان و نوجوانان."

حتی اگر در این زمینه است که انتظار به پایان خواهد رسید در اوایل ماه آینده d'angelo گفت که به دلایل ایمنی آن را خارج از محدوده تا کلی پروژه انجام شده است.

"آن را هنوز هم یک منطقه ساخت و ساز با افراد مشغول به کار در آن منطقه," او گفت:.

D'angelo گفت: پیش بینی کار بسته بندی در اواخر ماه اوت.

برای اولین بار به طور منظم فصل مسابقه در ورزشگاه یک Aug. 28 هفته صفر بازی فوتبال در برابر کوه. دلپذیر است. بارل خواهد داد و بیداد Aug. 22 در جینت.

"اگر این پروژه انجام شده است برای تن. بازی لذت بخش ما در حال برنامه ریزی برای میزبانی آنها را" بارل مربی تیم فوتبال شاون Liotta گفت. "اگر نه توافق ما تعیین کرده اند تا ما را تنظیم و رفتن وجود دارد به بازی. که بازی برگزار خواهد شد. هک, ما می خواهم بازی است که بازی در هر نقطه. آنها زدم ما از پلی آف سال گذشته است. ما به دنبال به جلو به این فرصت را به بازی در برابر آن ها."

این Bucs تنظیم شده برای سفر به, ایندیانا, در سپتامبر. 4 قبل از بازگشت به خانه در برابر ارتفاعات در سپتامبر. 11.

"من خیلی خوشحال هستم مدرسه منطقه تصمیم به رفتن در این جهت" Liotta گفت.

"چیزی است که به توان گفت برای مدرسه فوتبال در چمن و گل. اما فقط از نظر ایمنی ما در حال رفتن خیلی بهتر مسیر با سازگار سطح روز در و روز.

"این فقط در مورد فوتبال برای من. من ساکن منطقه مدرسه و من فکر می کنم این فوق العاده است برای دانشجو-ورزشکاران و دانش آموزان به طور کلی قادر به استفاده از زمینه و آهنگ جدید برای یک مدت زمان طولانی برای آمدن."

پسران تیم فوتبال scrimmages در ارتفاعات on Aug. 26 و بازی در این فصل باز Kiski منطقه مسابقات در سپتامبر. 5 و 6.

یک matchup در رقیب گوزن دریاچه در سپتامبر. 8 قبل برنامه ریزی شده خانه, درب بازکن, در برابر Leechburg در سپتامبر. 10.

دختران فوتبال تیم 6-0 در خانه در سال گذشته در مسیر به یک شکست نخورده فصل به طور منظم خود در بخش قهرمانی از سال 2005 scrimmages در جنوب پارک و Fox Chapel قبل از باز کردن در ساقی مسابقات هفت. 5 و 6.

این Bucs سفر به Kiski منطقه در سپتامبر. 9 قبل برنامه ریزی شده خود را, صفحه اصلی, درب بازکن, در برابر کوه. دلپذیر در سپتامبر. 12.

"این آسان نیست به بازی بازی های که پیر (چمن) چمن اما هر دو تیم به رقابت در آن نوع از تسطیح زمین بازی پس به صحبت می کنند" بارل دختران و مربی فوتبال فرانک Nesko گفت. "ما می دانستیم که چه شد ما با خرید و فروش و آماده درآمده است. اگر از شما خواسته مخالفان آنها ممکن است یک داستان متفاوت در مورد بازی وجود دارد, اما من فکر نمی کنم آن نهفته نتایج هر بازی. هنوز بازیکنان نمی توانید صبر کنید برای همه چیز باید انجام شود."

تابستان و فصل تمرینات برای فوتبال خواهد بود در عمل سنتی زمینه محبت شناخته شده به عنوان "گرد و غبار باول" بالاتر از مدرسه در نزدیکی سنت مری گورستان.

"همه را دوست دارد گرد و غبار باول" Liotta گفت. "این احتمالا منحصر به فرد ترین تسهیلات عمل. ما وجود دارد در نوع خود. شده اند وجود دارد چالش ها با زمین است که کاملا سطح و ما مجبور به کوتاه شدن برخی از چیزهایی که به دلیل فضای در دسترس است. از آن خواهد شد به خوبی قادر به خارج وجود دارد و تمرین واقعی سطح که در آن ما بازی خواهد کرد."

شیوه های برای فوتبال تیم d'angelo گفت: آغاز خواهد شد در این زمینه در Kotecki پارک.

"ما فقط باید صبور باشید که همه چیز به اتمام است, اما از آن خواهد شد یک احساس بسیار خوبی قادر به گام در این زمینه برای اولین بار به تمرین و بازی" Nesko گفت.

مایکل عشق یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مایکل از طریق ایمیل در mlove@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: Burrell



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن