Steelers طرفداران, آیا دوست دارید در سال جاری پیش نویس ؟ خوب. چرا که در سال آینده می تواند عجیب و غریب.

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 15 اردیبهشت 1399

11 دقیقه پیش

در اینجا یک فرد فکر می کردم برای استیلرز طرفداران.

بیایید می گویند حق رای دادن پیش نویس بن Roethlisberger جانشین کارفرمایی در سال آینده است. سپس همه پیتسبورگ نشسته به تماشای او کت و شلوار ...

... خود را در کالج کاسه بازی.

چه؟!

درست است ؟ اما نه به طور کامل از این سوال.

با توجه به عدم اطمینان از خوب همه چیز به دلیل covid-19 همه گیر هیچ کس نمی داند آنچه در جریان است برای تبدیل شدن به سقوط فوتبال برنامه.

برای هم بودن, NFL, تلاش برای شخم زدن از طریق به عنوان صدمه ندیده به عنوان امکان پذیر است. با یا بدون فن در صندلی.

اما فوتبال کالج می تواند در قفسه قرار داده است در حالی که برای. برخی از کنفرانس ممکن است در بازی (مانند SEC) در حالی که دیگران ممکن است. وجود دارد و حتی صحبت از حرکت ورزشی برای ماه فوریه-مارس سال 2021 برنامه. اگر فوتبال کالج بازی نیست و در پاییز و سپس NFL ممکن است خیس خوردن تا شنبه باز خرما. که می تواند به نفع هر دو لیگ و شبکه های.

که در آن است که می شود روی حیله و تزویر است که زمان بندی از پیش نویس NFL که به طور معمول اتفاق می افتد در اواخر ماه آوریل است.

بر اساس این پتانسیل تعارض برنامه ریزی NFL را به یک انتخاب بزرگ.

1.) برگزاری پیش نویس به عنوان برنامه ریزی شده چند هفته قبل از کالج فوتبال فصل به پایان می رسد.

یا.

2.) فشار پیش نویس بازگشت. به احتمال زیاد حداقل شش هفته.

پس چه خواهد NFL ترجیح می دهید ؟ انتخاب بازیکنان بدون ترکیب تمرینات و یا مصاحبه? سپس آنها می خواهم ارسال آنها را به کالج خود تیم خود را به انجام برسانند نهایی فصل قبل از یادآوری آنها را به اردوگاه های آموزشی در اواخر ماه جولای.

که صدا بسیار جذاب در همه. گزینه دوم است نیز دور از کامل است.

اگر NCAA کامل 10-12 هفته های نجومی میان شروع از ماه فوریه تا پایان مارس به علاوه کنفرانس عنوان بازی و دو هفته برای چهار تیم حذفی قرار می دهد که تا پایان فصل کالج به وسط ممکن است.

در حال حاضر NFL را حدود نه هفته بین آن نقطه و شروع اردوگاه های آموزشی به ترکیب, مصاحبه, تمرینات پیش نویس و minicamps فشرده در قبل از اردوگاه های آموزشی شروع می شود.

تقریبا غیر ممکن است به انجام. یا حداقل غیر ممکن است به انجام این لیگ عادت کرده است.

اساسا NFL برای تصمیم گیری که در آن می خواهد به فداکاری. سراغ آن چشم انداز خود را به فصل پایان و خطر آسیب به عنوان آنها خود را کامل فوتبال کالج مبارزات.

یا زمان بیشتری برای تمرین با — و گرایش برای کسانی که بازیکنان پس از دریافت آنها انتخاب شده است.

حدس من این است که این تیم احتمالا ترجیح می دهند دومی. به خصوص پس از کار در محدوده فشرده offseason خواهد بود تازه در ذهن مربیان پس از همه آنها پایدار است که در حال حاضر.

اگر شما یک تیم مانند Bengals در سال 2020 هر چند شما در حال رفتن به اخم در هر دو جهت. بیایید می گویند چنین سناریویی بود که در وجود این سال است. Cincinnati می میرم یا برداشت جو نقب زدن اول به طور کلی او را فرستاده به LSU برای بازی سه بازی سخت postseason بازی و سپس او را به عقب و پرتاب او به سمت راست Bengals سیستم بلافاصله.

و یا آنها می تواند صبر کنید به پیش نویس او را در اوایل ماه ژوئن و باید حدود یک ماه به او NFL آماده به عنوان یک نویسنده.

انتخاب شما.

نگه داشتن در ذهن است که می تواند استیلرز انتخاب سال آینده اگر Roethlisberger تصمیم می گیرد خود را از آرنج تا به حال به اندازه کافی پس از سال 2020 و اگر این تیم تصمیم می گیرد به پیش نویس یک کارفرمایی به جای او.

بیایید همچنین نگه داشتن در ذهن است که تعداد زیادی از بازیکنان که فکر می کنم آنها در حال رفتن به بالا دور میدارد—مانند Clemson کارفرمایی ترور لارنس— ممکن است در همه بازی تحت این شرایط است. که می تواند پیش نویس حتی بیشتر از یک نابینا نیزه-پرتاب مسابقه از آن سال بود.

بازیکنان در ادامه به کت و شلوار در کالج پس از پیش نویس نیست بی سابقه است. این اتفاق می افتد در هاکی در همه زمان ها. بیس بال گاهی اوقات بیش از حد. اما آن را به عنوان معمول است برای دیدن بخش عمده ای از کسانی که بازیکنان را به پرش به بیرون از خود تیم کالج و راست بر روی NHL یا MLB فهرست.

گاهی اوقات مثل کریس Kreider در سال 2012 هنگامی که او رفت و درست از کالج بوستون بر روی New York Rangers حذفی تیم ملی. اما این یک استثنا به جای هنجار.

فوتبال متفاوت است ، چگونه بازی در بازی است. چگونه آن را scouted. و فهرستی از آن ساخت.

خط پایین این ممکن است به پایین که آیا NFL می خواهید برای کمک به بیشتر ؟ آن پیشاهنگی و به طور کلی مدیران پیدا کردن بازیکنان ؟ یا آن مربیان قالب بازیکنان هنگامی که آنها را در سیستم ؟

باید آن را به این, این امر می تواند عاقلانه به فشار پیش نویس به عقب و اجازه دهید هر کدام از بچه های کالج می خواهید به بازی پایان سال است. پس از آن زخم التیام یابد ، دریافت بیشتر اطلاعات دقیق پزشکی و در ادامه با پیش نویس به عنوان نزدیک به طبیعی که ممکن است.

فقط در یک بعد صفحه یا دو در تقویم.

اما باهوش ترین چیزی که به انجام خواهد بود به صحبت می کنند هرگز از فوتبال کالج در ماه آوریل دوباره.

بازی فصل در پاییز. و یا آن را بازی نمی کند در تمام. هر چیز دیگری است که هرج و مرج به صورت هرج و مرج به خاطر.

تیم بنز یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید در تماس با تیم در tbenz@triblive.com و یا از طریق توییتر. همه توییتهایی می تواند اعلان مجدد. همه ایمیل ها به موضوع انتشار مگر اینکه در غیر این صورت مشخص.

دسته بندی: ورزشی | استیلرز/NFL | صبحانه با بنز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن