سوخت های فسیلی' جبهه متحد در حال فرو ریختن

به عنوان HB 6 نبرد در اوهایو در تابستان گذشته شمال ایندیانا عمومی شرکت خدمات (NIPSCO) اعلام کرد این امر حرکت ب

توسط MASTERNEWSS در 6 مرداد 1399

به عنوان HB 6 نبرد در اوهایو در تابستان گذشته شمال ایندیانا عمومی شرکت خدمات (NIPSCO) اعلام کرد این امر حرکت به دریافت کردن زغال سنگ به طور کامل توسط 2028 جایگزینی آن با باد و انرژی خورشیدی با باتری سازی در صرفه جویی تجمعی از 4 میلیارد دلار. که هدف منعکس شد در آن یکپارچه منابع طرح (IRP) تشکیل پرونده با ایندیانا ابزار نظارتی کمیسیون (IURA) که مجموعه نرخ بازده و سود را برای قدرت ارائه دهندگان و تمایل به رسیدگی بیشتر سیاست امور مربوط به دولت در صنعت برق. چندی پس از آن یکی دیگر از دولت های دیگر عمده آب و برق—Vectren انرژی نیز پرونده IRP بیان قصد خود را برای انتقال از زغال سنگ: در حال حاضر برنامه ای برای استفاده از فقط 12 درصد زغال سنگ در آن انرژی مخلوط سال 2025.

"آن را مانند تنظیم کننده های زیست محیطی وجود دارد ، آنها فقط نمی تواند توجیه نگه داشتن آن گیاه آنلاین" Pomerantz گفت: تحولات اخیر در ایندیانا است. داستان مشابه است گفت: برای شرکت های ابزار. "آنها همه در حال رفتن به سود. آنها به نرخ پایه تمام کسانی که انرژیهای تجدید پذیر. سود است فقط بهتر است آنها را در انرژیهای تجدید پذیر و سپس گاز به دلیل آن همه هزینه های سرمایه" در حالی که زیرساخت های گاز نیاز به آنها را به خرید از عرضه مستمر از سوخت.

بل در این جلسه مورد شکایت IOUs " ریاکاری در انرژیهای تجدید پذیر: "همان کسانی که سرمایه گذار متعلق به آب و برق که بحث در مورد کربن خنثی نشان می دهد که این مهم برای ساخت یک کارخانه گاز در ایندیانا به پل شکاف با این امید از بازنشستگی که گیاه اولیه و استقرار جدید فناوری های سبز در برخی از نقطه در آینده است. این ratepayer می پردازد و هر زمان که ساخت و ساز رخ می دهد," او گفت:. او یک نقطه—گاز ناپایدار است و گلخانه ای-گاز فشرده و بیرون ساختمان جدید اخراج گاز نیروگاه ها و زیرساخت های همراه در حال حاضر قفل خواهد شد در تولید گازهای گلخانه ای در دهه های آینده. اما این تمام داستان از آنچه اتفاق می افتد در ایندیانا و یا چه irking مشتریان خود را.

به عنوان بل ذکر شده در آغاز بحث خود قیمت انرژی باید در واقع سر به فلک کشید در طول چند سال گذشته اما نه به این دلیل که آب و برق را آغاز کرده اند که در حال دور شدن از زغال سنگ به عنوان او نشان می دهد. "ما صرف 13 میلیارد دلار propping تا این نیروگاه های زغال سنگ. به همین دلیل اسکناس در ایندیانا افزایش یافته است" گفت: Kerwin اولسون, مدیر اجرایی, ایندیانا را به شهروندان ائتلاف (CAC) است که مشغول به کار در انرژی و آب و برق و مسائل در دولت پس از 1970s. هزینه های نگهداری آن دسته از گیاهان زغال سنگ آنلاین تصویب شده است به مصرف کنندگان و باعث شد چند تا از دولت آب و برق را به حرکت به منابع جدید انرژی است. "طنز بزرگ در اینجا این است که شرکت های نرم افزار خاموش کردن این گیاهان زغال سنگ بر اساس اقتصاد محض. آن را ندارد به دلیل CAC یا باشگاه سیرا" گفت: اولسون. به تازگی CAC کار کرده با یک فرد جدید ائتلاف از جمله محیط زیست اتاق بازرگانی و سرمایه گذار-متعلق به آب و برق به مبارزه با یک پیشنهاد توسط صنعت زغال سنگ برای قرار دادن جدید توقف موقت ساخت و ساز برقی ظرفیت تولید بیش از 250 مگاوات ترک آب و برق به چوب با خود موجود زغال سنگ ناوگان.

شرکت های زغال سنگ نیست بیش از حد خوشحال در مورد شکست. "هنگامی که NIPSCO واصل که IRP که تکان داد زمین" اولسون گفت. "ما دیده ایم بسیاری از زغال سنگ آمده آفلاین در ایندیانا است. ما شاهد تعداد زیادی از پیشنهاد زغال سنگ بازنشستگی به دلیل مقرون به صرفه به مشتریان است." پس از آن ذغال سنگ و پول جریان به بلومینگتون به فشار از طریق یک سری از زغال سنگ-دوستانه اقدامات از جمله HB 6-سبک نجات به نام HB 1414; سابق مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان حفاظت محیط زیست سر اسکات Pruitt که استعفا میان تورنت, اخلاق و مدیریت رسوایی است که در حال حاضر ثبت نام به عنوان یک لابی گر وجود دارد. و در حالی که CAC و متحدان آن مبارزه توقف آنها نتونست برای جلوگیری از ایجاد یک قرن 21 سیاست انرژی توسعه نیروی کار که بل ستایش در تماس است. تشکیل شده از یک حزبی گروهی از قانونگذاران و کارشناسان منصوب فرماندار اریک هولکوم که دارای روابط نزدیک به دولت در صنعت زغال سنگ وظیفه نیروی دیدار پنج بار تا کنون و با توجه به ارائه توصیه های خود را به فرماندار و نماینده مجلس در دسامبر 1. اولسون مظنون نیروی کار به دنبال ایجاد یک جایگزین برای IRP روند خواهد شد که بیشتر متمایل به زغال سنگ از چه نرم افزار یا تنظیم کننده دولت در ایندیانا ابزار نظارتی کمیسیون (IURC). "خط پایین این است که زغال سنگ منافع می خواهید به خلاص شدن از شر است که IRP روند. چرا ؟ چرا که در حال حاضر IRP روند است و روند شفاف است که اجازه می دهد تا افرادی مثل من سازمان به شرکت, استخدام کارشناسان و انتقاد ورودی و خروجی آن" او گفت:.

قابل پیش بینی و سپس بل انتقاد تنظیم کننده دولت در اظهارات خود. "آنها ساخته شد به یک رای-تنظیم بدن" بل گفت: ALEC اعضای IURC. "آنها ساخته شده به یک سیاستگذاری بدن. در عین حال بیشتر و بیشتر زمانی که آب و برق در حال حاضر یکپارچه منابع برنامه ها و استهلاک شتاب آنها در اثر تنظیم سیاست. قوه مقننه واگذار کرده است که قدرت را به کمیسیون تنظیم مقررات و در انجام این کار در سمت چپ ratepayer بدون فوق العاده مهم است حمایت کند. من می خواهم به شما را تشویق به عنوان سیاستگذاران به اصلاح است که مسئولیت آن با شما است," او به این نتیجه رسیدند. در قرن 21 سیاست انرژی توسعه وظیفه Force است که احتمالا یکی از این مدل برای کشتی قدرت از تنظیم کننده.


مانور برای نیروهای وظیفه و کمک مالی است که گریه به دور از سالاد شاه زغال سنگ. اما این صنعت همچنان یک نیروی سیاسی قوی و چند سال گذشته در اوهایو و ایندیانا نشان می دهد زغال سنگ نمی خواهد به پایین بدون مبارزه. "این آخرین مرگ بافتی از صنعت زغال سنگ" Pomerantz به من گفت. "آنها شبیه به این داستان سرایی بهتر زمانی که آنها می گویند آنها در حال مبارزه با دیوانه رادیکال هیپی اما در این مرحله آنها در حال مبارزه با آب و برق. هیچ وفاداری در سمت چپ متعلق به سرمایه گذار, نرم افزار برای ذغال سنگ است."

این همه قرار می دهد ادیسون برق موسسه (EEI)—انجمن تجاری برای سرمایه گذار متعلق به آب و برق الکتریکی در یک نقطه بی دست و پا هر دو در تماس بود پنج شنبه گذشته و در ائتلاف مانند الک که در طول تاریخ شده است یک جبهه متحد در سوخت های فسیلی boosterism. کمک به میزبان وبینار پنج شنبه گذشته بود جنیفر دورهء زمین شناسی ژوراسیک بخش خصوصی صندلی الک انرژی و محیط زیست و کشاورزی و نیروی کار و مدیر امور خارجی برای EEI. برخی از اعضا هنوز در حال مبارزه انرژیهای تجدید پذیر اما تعداد فزاینده ای در حال spurning متحدان سنتی خود را در صنعت ذغال سنگ با تعویض بیش از دیگر منابع سوخت برای دلایل داشتن چیزی برای انجام با آرمان گرایی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن