جی Ambrose: Nancy Pelosi اشتباه است در مغلوب ساختن پیشی جستن

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

6 دقیقه پیش

مجلس نانسی پلوسی به نام کروناویروس "مغلوب ساختن پیشی جستن ویروس" توضیح داد که رئیس جمهور است و باعث مرگ و میر با اولیه هو واکنش به آن است. این حمله لفظی باید جای تعجب ندارد. او گفت: جمهوری خواهان "در تلاش بودند به قتل" در پلیس لایحه اصلاحات و دادستان کل ویلیام Barr شد یک جنایتکار است. لطفا فراموش نکنید فرض کنید او کم عمق تفرقه سیاستمدار فقط به خاطر اینکه او نیز پاره پاره یک مغلوب ساختن پیشی جستن سخنرانی در نیم در تلویزیون.

او عقل انسان با توجه به دموکراتیک همکاران اگر چه او اتفاق می افتد به اشتباه در مورد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خدمات به coronavirus شاید به این دلیل برخی از اخبار و گزارش شد ناسپاس از حقایق و یا متن. برای پاسخ لطفا اول درک می کنیم که تا پایان ماه ژانویه هیچ کس آنجا بود گفت: عموم که این ویروس یک معامله بزرگ قطعا چین و سازمان جهانی بهداشت یا مراکز کنترل بیماری.

پس از بازی پنهان و به دنبال با چین و اجازه گسترش ویروس تقریبا در همه جا که در آن بستری بود و یک اورژانس جهانی, CDC گفت: آن منتقل شده توسط انسان و تهمت که در حال حاضر شروع فرودگاه نمایش برای این ویروس گسترش آنها مطمئن شوید از قرنطينه در صورت نیاز.

The Federalist یک مسئول و برگ تایید همه بالاتر و بیشتر از آنچه زیر در وب سایت خود را, یادداشت های یک biggie یعنی که تهمت بلافاصله به حالت تعلیق در سفر به عقب و جلو به چین باعث جو بایدن برای شناسایی این حرکت به عنوان "هیستری و بیگانه ستیزی." ما شاهد احتیاط است که پرداخت سود سهام, چیزی از دست رفته در بایدن این سخنان بود که سیاسی به نفع تا حقیقت رو در راه ساخت آن را به ارزش یک مغلوب ساختن پیشی جستن TV ad روزی.

یکی دیگر از اواخر ژانویه انجام شد نصب و راه اندازی یک $105 میلیون ویژه نیروی کار به راهنمای anti-virus جنگهای صلیبی. پس از آن آمد فوریه یک ماه از اقدامات اداری خواستار سلام. فهرست: توسعه یک ویروس تست; ثبت یک شرکت به کار بر روی یک واکسن و درخواست آگاهانه کنگره برای 2.2 تریلیون دلار برای کمک به جلوگیری از این تهدید. CDC همچنین مشغول به کار بود با یک دسته از آزمایشگاه برای حفظ زبانه ها در چه ویروس بود.

که twiddling thumbs بلندگو پلوسی اگر چه شاید شما می خواهید برای مطرح کردن سوال از هواکش و مغلوب ساختن پیشی جستن گفتن متحده به آنها را خود به خود یک رسانه لغزش منجر به خشم عمومی. چه مغلوب ساختن پیشی جستن در واقع گفت: با توجه به متن عرضه شده توسط Federalist بود که دولت فدرال ایجاد ابزاری برای کمک به ایالات اما آنها می توانند جلوگیری از قرمز-نوار تاخیر اگر آنها در عمل خود است. این به آنها بود, او گفت:, و آن را برای عموم به کشف کردن که چرا مطبوعات نیست حق آن را دریافت.

مغلوب ساختن پیشی جستن قطعا گفت: کارهای احمقانه و باید در سمت چپ بیشتر از این بحث به دکتر Anthony Fauci, حالت فوق العاده aide که دعوت نکرد مطبوعات به sensationalize بی اهمیت.

یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن سرهم بندی کردن او گفت که او تا به حال قدرت برای گفتن فرمانداران آنچه تا به حال انجام در بازگشایی یک ادعای درستی منجر به بحرانی بمباران به خصوص پس از او ساخته شده آن را به صدا به عنوان اگر او تا به حال قدرت بیش از همه چیز. چه شگفت انگیز است که او به همان اندازه برای بمباران اجازه متحده تقریبا شکل خود برنامه که باعث می شود حس چون هر ایالت متفاوت است و بهداشت عمومی است که مسئولیت خود را. هنوز هم وجود دارد دستورالعمل ها و تهمت مبارزه کرده است برای بازگشایی مدارس است. آکادمی اطفال آمریکا موافقت می توان آن را امن به عنوان اساتید در برنامه در دانشگاه هاروارد و دانشگاه ایالتی پرتلند و دکتر Fauci, مثلا, اما مغلوب ساختن پیشی جستن آمده است در اطراف به Fauci نظر نمی انجام آن در نقاط داغ و همه موافق آن باید بسیار با دقت انجام شود. دیگر تجزیه و تحلیل می گویند یک شکست به عمل انجام خواهد شد قابل توجه آموزشی و دیگر آسیبی به کودکان است.

تهمت نمی مانند ماسک برای املا اما واز بیش از آن است و یک بار دیگر معقول تر از بایدن. سابق معاونت را تیم هم قرار دادن آگهی های تلویزیونی که او در آن خواستار ماسک و اجتماعی-فاصله و سپس در پایان نشان داده شده است بدون ماسک بغل کردن و مالش چهره با مردم در یک جمعیت بدون ماسک. از کجا پلوسی هنگامی که شما نیاز به او را ؟

جی Ambrose یک op-ed مقاله نویس برای تریبون سرویس خبری. خوانندگان ممکن است ایمیل او را در speaktojayaol.com.

دسته بندی: برجسته تفسیر | نظر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن