خشم ایجاد شده پس از NYPD hustles معترض به بینام و ون

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

نیویورک — اداره پلیس نیویورک را با استفاده از ماموران لباس شخصی و بینام و وانت را به مسافت های دور یک خرابکاری مشکوک در جریان اعتراض های روز شنبه ایجاد سردرگمی و خشم درو از افرادی که نسبت آن به پنهان تاکتیک های مورد استفاده به تازگی توسط ماموران فدرال در پرتلند سنگ.

اطرافیان تصویری از 18 سال نیکی سنگ دستگیری گسترش به سرعت در رسانه های اجتماعی همراه با نظرات مانند "nypd است که در اینجا به آدم ربایی و معترضان را از خیابان." یکی دیگر از صدای جیر جیر در مقایسه با پلیس به یک سیاه گروه های تروریستی گفت: "زمانی که گروه بوکوحرام با این وجود خشم بین المللی. NYPD, آن را فقط به کسب و کار به عنوان معمول است."

اذعان ویدئو NYPD با صدور بیانیه شنبه شب توضیح داد که سنگ بود و توسط یک پلیس حکم تیم ملی به اتهام آسیب رساندن به چندین دوربین های مدار بسته در نزدیکی تالار شهر که در آن فعالان و معترضان را برای یک ماه قبل از پلیس ضد شورش مجبور کردن آنها را در هفته گذشته.

حکم تیم ملی معمولا "با استفاده از بینام و وسایل نقلیه به طور موثر پیدا می خواستم مظنون" در بیانیه ای گفت:. پلیس همچنین ادعا کرد که افسران فلفلی با سنگ و بطری به عنوان آنها در زمان سنگ را بازداشت اما گفته بود که این مورد است.

شهردار بیل د Blasio گفت او نگران بود که با این اپتیک از پلیس hustling یک فرد را به یک مینی ون در میانه اعتراض مارس در داده های اخیر دیوانگی بیش ماموران فدرال با استفاده از بینام و وسایل نقلیه برای حرکت شبیه چمچه زنی معترض در پورتلند. او گفت که او می خواهم در مورد این موضوع با کمیسر پلیس درموت درخت روغن قلم خود یک هدف از معترضان ایجاد سر و صدا و درخشان چراغ اوایل روز شنبه در خارج از خانه آدرس ذکر شده برای او.

"بود که زمان و مکان به effectuate که دستگیری" د Blasio گفت.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو تکرار این نگرانی به گفته او در ابتدا فکر دستگیری افسران ماموران فدرال به دلیل شباهت به آنچه اتفاق افتاده در پورتلند. او گفت: با استفاده از چنین تاکتیک پنهانی در پی پلیس به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس و تماس پلیس, اصلاحات تنها کارائی اعتماد عمومی است.

"من شگفت زده هستم به خصوص در این زمان NYPD را چنین مضر عمل" کومو گفت. "این کاملا غیر حساس به همه چیز که در جریان است. آن ترسناک است. و به نظر من این حاکی از مشکل بزرگتر است."

تصویری از روز سه شنبه بازداشت در 24 ساعت تظاهرات در منهتن نشان داد ماموران در T-پیراهن و شورت فقط پس از آنها قرار دادن سنگ به وانت. لباس دوچرخه پلیس دیده می شوند تشکیل یک محیط و ایستاده نگهبان به عنوان لباس شخصی افسران — گروه خود-صادر اسلحه و تفنگ بی حس کردن قابل مشاهده در خود الحافظات — کار در اطراف خودرو است. کلیپ به اشتراک گذاشته بود هزاران بار از جمله سیاستمداران و کابل اخبار مفسران.

سنگ شناسایی شده توسط دوستان به عنوان یک تراجنسیتی فعال شده است که تجربه بی خانمانی منتشر شد از یک پلیس حوزه حدود 1 صبح جمعه و دستور به بازگشت به دادگاه در تاریخ بعد به صورت اتهامات جنایی و فساد و ساخت گرافیتی ناشی از پنج متهم حوادث بیش از دو ماه گذشته.

آسوشیتد پرس نبود بلافاصله قادر به قرار دادن یک شماره تلفن که در آن سنگ می تواند رسیده است. یک پیام باقی مانده بود با یک فرد سازماندهی آنلاین جمع آوری کمک در سنگ نمایندگی.

یازده نفر دیگر در روز سه شنبه اعتراض در منهتن بودند نیز دستگیر و با توجه میز ظاهر بلیط از جمله اتهامات جنایی و فساد و مانع مدیریت دولتی, پلیس گفت:.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در توئیتر خود نوشت که به نظر می رسد این سنگ بود "ربوده شده" را در خیابان. در کنگره ایالات متحده جری Nadler یک دموکرات گفت: قسمت بود "وحشتناک و باید غیر قابل قبول برای هر کسی که احترام به حقوق اساسی این کشور تاسیس شد."

در کنگره ایالات متحده اسکندریه Ocasio-کورتز یک دموکرات که عناوین ساخته شده در هفته گذشته برای castigating جنسیتی همکار در توئیتر خود نوشت: "این یک مته. وجود دارد هیچ بهانه ای برای ربودن زنان را در خیابان ها و پرتاب آنها را به بینام و وانت."

در پورتلند ماموران فدرال را متهم به عدم درستی شناسایی خود را به عنوان آنها در زمان مردم به بازداشت متهم بدون علت احتمالی. این افراد مورد بازجویی قرار گرفتند و منتشر شد.

"بسیاری از ما را تماشا درد چه اتفاقاتی در در پورتلند اورگان" د Blasio گفت. "هر چیزی را که حتی کمی نشان می دهد که برای من مشکل است و این نوع از چیزی که ما نمی خواهید برای دیدن در شهرستان ما است."

پلیس خیرخواه انجمن اتحادیه به نمایندگی از شهر, افسران پلیس, توییتی که "سیاستمداران پرتاب نفرت در پلیس برای جسارت به دستگیری یک مجرم تحت تعقیب ... باید تسلیم خیابان های ما." عضو شورای شهر جو Borelli یک حامی از اداره پلیس توییتی تصویب این لباس شخصی تاکتیک و تمسخر برای مردم ناراحت است.

"خیلی هیجان زده به شنیدن داغ امروز را در, چگونه کسی نباید دستگیر شود با وجود داشتن حکم بازداشت و یا باید دستگیر شده و در برخی از شیوه ای دیگر و یا بیشتر مد آگاهانه پلیس و یا چگونه پلیس بینام ماشین با اجسام حجم بد یا چیزی" Borelli یک جمهوریخواه نوشت.

دسته بندی: اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن