اویغوری زندگی ماده

وجود دارد "آب و هوا از ترور در اطراف داشتن فرزند" میان چین مظلوم اویغوری اقلیت مسلمان با توجه به هولناک آسوشیت

توسط MASTERNEWSS در 10 تیر 1399

وجود دارد "آب و هوا از ترور در اطراف داشتن فرزند" میان چین مظلوم اویغوری اقلیت مسلمان با توجه به هولناک آسوشیتد پرس گزارش منتشر شده در روز دوشنبه. بیش از چهار سال گذشته دولت به صرف صدها میلیون نفر به سرکوب نرخ تولد از Uighurs و دیگر مسلمانان است. مردان زندانی شده است برای داشتن بیش از حد بسیاری از کودکان و زنان مجبور به استفاده از کنترل تولد و سقط جنین. در برخی موارد زنان سترون شده است. نرخ تولد در اویغوری مناطق سقوط کرد 60 درصد از سال 2015 تا 2018. "این نسل کشی کامل متوقف شود. آن را فوری تکان دهنده جرم قتل در نقطه ای از نوع نسل کشی, اما آن را آهسته و دردناک خزنده نسل کشی" دانشگاه نیوکاسل را جوآن اسمیت فینلی گفت: AP. "این ابزار مستقیم ژنتیکی کاهش اویغوری جمعیت است."

افتضاح جزئیات چین سرکوب Uighurs جدید بود اما جهان به مدت طولانی شناخته شده در مورد بدرفتاری ، پس از 2017 چین اساسا ممنوع اعمال مذهبی برگزار شد و حداقل یک میلیون Uighurs در اردوگاه های کار اجباری که در آن آنها شده اند به طرز وحشیانه ای شکنجه با توجه به دیده بان حقوق بشر. به عنوان اطلاعات در مورد اردوگاه های دارای trickled از محکومیت بین المللی را دنبال کرده است. در پاییز گذشته 23 کشور از جمله بریتانیا و کانادا و فرانسه و آلمان و ژاپن با انتشار بیانیه ای خواستار چین برای بستن اردوگاه. (دولت چین در اول رد وجود خود را, اما در حال حاضر ادعا می کند که آنها "فنی و حرفه ای مراکز آموزشی" با هدف مبارزه با افراط گرایی است.) در اوایل این ماه در کنگره تصویب اویغوری, حقوق بشر, سیاست عمل 2020 است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به تحریم مقامات چینی. اما چین تا کنون خار همه انتقاد و ادامه داد: برای گسترش این اردوگاه که ممکن است نگه دارید به عنوان بسیاری به عنوان سه میلیون Uighurs و دیگر اقلیت مسلمان.

ممکن است وجود دارد راه های دیگر برای فشار آوردن به چین ، ماه گذشته نشان داده است که توانایی اعتراض توده حرکات برای فشار به شرکت های بزرگ به ساخت طولانی سر رسیده تغییرات. شرکت اهدا میلیاردها دلار به سیاه و سفید زندگی می کند توجه به گروه و متعهد به ایجاد محل کار خود را متنوع تر است. ده ها تن از شرکت ها از جمله ورایزون و یونیلور را متوقف مبارزات انتخاباتی آگهی در Facebook در چه رسانه ها در سازمان حمایت در حال خواب غول توصیف به عنوان "گسترده تر حساب در سراسر پلت فرم عدم اعتدال از نفرت و دروغ." همان تاکتیک استفاده می شود برای فشار به شرکت در مسائل داخلی به راحتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد به فشار آنها را در صحنه بین المللی است. نگران کننده ترین مداوم نقض حقوق بشر در زمان ما می تواند محل مناسبی برای شروع است.

نوشتن در لوح در سال 2018 اسحاق سنگ ماهی اشاره کرد که "بسیاری از شرکت های ایالات متحده باید جای تعجب نیست با توجه سین کیانگ" که در آن بسیاری از اویغوری اردوگاه های کار اجباری هستند "اسکله گسترده." NBA بود که در آن نقطه یک استثنا: آن را به حال ساخته شده است یکی از آن سه چینی امکانات آموزش در سین کیانگ. (لیگ رابطه با چین خواهد منفجر کردن یک سال بعد بیش از طرفدار دموکراسی تظاهرات در هنگ کنگ است.) حساب دیفرانسیل و انتگرال نسبتا واضح است. "انجام کسب و کار در یک مستبد کشوری مانند چین به ناچار ارائه اخلاقی و سیاسی معضلات به چندین تکنولوژی غول و شرکت های هواپیمایی را به تازگی آموخته" سنگ ماهی نوشت. "اما انجام کسب و کار مناسب در میان یک کمپین است که برخی از گروه های حقوق بشر باید به عنوان نسل کشی چیز دیگری است به طور کامل."

و در عین حال شرکت های خارجی از جمله چند شرکت آمریکایی و آنهایی که به نظر می رسد که تا به حال عمیق تر و مجرمیت در چین وحشتناک, درمان Uighurs از شناخته شده بود دو سال پیش. در اوایل این سال استرالیا سیاست راهبردی موسسه گزارش داد که دهها هزار نفر از Uighurs شد زحمتکش در کارخانه های تهیه ده ها تن از شرکت های چند ملیتی. "تحت شرایط است که به شدت نشان می دهد اجباری Uighurs در حال کار در کارخانه ها هستند که در زنجیره تامین حداقل 83 شناخته شده برندهای جهانی در فن آوری لباس و خودرو بخش ها از جمله اپل, BMW, Gap, Huawei, Nike, سامسونگ, سونی و فولکس واگن" فکر می کنم تانک در بر داشت. Uighurs که به زور منتقل و ممنوع از تمرین خود را دین بودند با توجه به ASPI, ساخت کفش برای نایک و دوربین برای اپل. در ماه اکتبر در ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی ممنوع واردات محصولات از یک شرکت چینی است که مورد استفاده بیگاری و لیست سیاه 28 دیگران درگیر در توقیف و سرکوب Uighurs.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن