سرمقاله: Turzai را خداحافظی زودرس است

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 24 خرداد 1399

38 دقیقه پیش

که به هنگامی که یک انتخاب رسمی در میان است که با توجه به شروع و توقف.

اگر شما در حال استخدام به یک حسابدار یا یک وکیل و یا یک فروشگاه مواد غذایی, کارمند, شما ممکن است به صورت پرسش که در مورد استخدام تاریخ. آیا شما عبور خود را چک پس زمینه در زمان شروع به کار در روز دوشنبه و یا شما باید صبر کنید تا آغاز دوره پرداخت بعدی? است وجود دارد یک استخدام یخ اما شما بعدی در لیست است ؟

هیچ کدام از آن اتفاق می افتد با مقامات منتخب در دوره عادی از کسب و کار.

پیروزی کار خود را در ماه نوامبر و شما شروع به نشانه زمانی که هر کس می شود سوگند یاد کرد. که ممکن است در ماه دسامبر برای یک عضو هیئت مدیره مدرسه و یا به عنوان به زودی به عنوان دفاتر باز کردن در ماه ژانویه برای شهرداری شهرستان و یا دولت صندلی و یا در یک مکان افتتاح on Jan. 20 اگر شما برنده انتخابات ریاست جمهوری.

در همین راستا ساعت شروع می شود تیک تاک در دقیقه سوگند گرفته شده است. اگر مدت دو سال یا چهار سال یا شش, شما می دانید دقیقا زمانی که خورشید مجموعه در آن مسئولیت است.

که باعث می شود همیشه این جالب است که کسی بخواهد به باک که سیستم.

ایالتی پنسیلوانیا مجلس مایک Turzai R-برادفورد جنگل بود فقط شش ماه به, در نهمین دوره نمایندگی 28th منطقه. او می دانست که چون در ماه ژانویه اعلام کرد او نبود دوباره در حال اجرا.

اما روز چهارشنبه اعلام کرد او را در راه رفتن به دور از صندلی خود را در بالای مقننه در هر بشکه رسید. موثر دوشنبه, او در مراحل پایین به عنوان کسی که خواستار عکس در خانه.

چرا ؟

حدس و گمان وجود دارد ، همیشه وجود دارد زمانی است که سوالات بسیار است و هیچ کس ارائه شده است تا پاسخ. Turzai تنها بیانیه ای گفت که او قبول خواهد شد و موقعیت در بخش خصوصی است.

هیچ دلیلی وجود ندارد که کارفرمای بخش خصوصی نمی تواند صبر کنید تا Turzai مسئولیت به افرادی که انتخاب او را کامل است.

شش ماه. نیست یک عمر است. در یک سال نرمال نیست حتی یک فصل هاکی.

راه رفتن از راه دور در حال حاضر برگ های مردم 28th منطقه بدون صدا برای بقیه سال — البته Turzai در نقش خود به عنوان سخنران مجموعه اولیه رای دادن.

شاید که اتفاق خواهد افتاد. دموکرات ها را به دست خود را بر روی صندلی. شاید آن را نمی خواهد. Turzai را تایید جمهوری خواه راب Mercuri برنده اصلی توسط سنگین در حاشیه هنوز غیر رسمی گرداند تا دیگر خواستار انتخابات بین در حال حاضر و در ماه نوامبر ممکن است به نظر می رسد هزینه های غیر ضروری.

اما حتی نگاه کردن به این سوالات به عنوان مسائل مهم به مرتب کردن بر اساس مکان تاکید بر سیاست و نه از مردم که آن را باید بروید.

Turzai نیست اولین سیاستمدار به انجام این کار. او آمد به زود پر کردن مدت از جین Orie زمانی که او نقل مکان کرد و از مجلس به دولت در مجلس سنا در سال 2001 گرفتن صندلی های خالی توسط ملیسا هارت که از نقل مکان به ایالات متحده آمریکا مجلس نمایندگان.

حداقل او آن را انجام دهد راه دیگران را برنده انتخاب مجدد در نوامبر و چرخش به اطراف در ژانویه برای اعلام بازنشستگی در حالی که مسح دست برداشت جانشین و یا حتی یک عضو خانواده است. در کنگره ایالات متحده جوانه شوستر بود که فقط در سال 2001 هموار کردن راه برای پسرش لایحه برای پیروزی در انتخابات ویژه چند ماه بعد.

اما در دنیای واقعی ترک کار بدون سوزاندن پل ها معمولا به معنی ترک در شرایط خوبی ندارد و رها کردن مشتریان و همکاران به اطلاع مناسب و ساخت انتقال بدون درز. معلمان به ندرت راه رفتن در ماه اکتبر. پزشکان نمی کردن دستکش و خداحافظی در وسط عمل جراحی است.

مردم از 28th منطقه سزاوار بهتر از نماینده و مردم پنسیلوانیا شایسته تر از خود بلندگو.

دسته بندی: سرمقاله | نظر | خبرها



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن