آزادی اعتراض از زبان پلیس

این شنبه گذشته مشخص شده در سراسر کشور بزرگترین تظاهرات علیه پلیس آمریکا پس از جورج فلوید قتل در مینیاپولیس در

توسط MASTERNEWSS در 21 خرداد 1399

این شنبه گذشته مشخص شده در سراسر کشور بزرگترین تظاهرات علیه پلیس آمریکا پس از جورج فلوید قتل در مینیاپولیس در روز یادبود. زمانی که صدها هزار نفر در راهپیمایی در سراسر جهان در آنچه که اکثر روزنامه ها به عنوان ستایش "صلح آمیز" تظاهرات آن به این نتیجه رسیدند تنش هفته از تظاهرات سراسر کشور که اغلب برجسته اموال تخریب در یک طرف و پلیس با باتوم گاز اشک آور, گلوله های لاستیکی و اجباری حکومت از سوی دیگر است. بسیاری از مفسران تیره و تار به نظر می رسد دلسوز به تظاهرات بدون حمایت ناآرامی در آنها ایجاد می شود. رئیس جمهور سابق باراک اوباما ستایش "مردمی که در حال حاضر در یک کشور صلح آمیز و منظم راه به خارج وجود دارد ساخت یک تفاوت." نیویورک کمیسر پلیس, Dermot درخت روغن قلم خود را ستایش افسران برای کار "خستگی ناپذیر برای محافظت از کسانی که اعتراض مسالمت آمیز" را به عنوان اگر تظاهرکنندگان و پلیس بودند ناگهان همکاران در یک شرکت. آخرین تحولات ارائه شده به مخاطبان تلویزیون به عنوان پیشرفت: "خشونت" به ما گفته شد تا به حال راه به "صلح آمیز" تظاهرات.

با خیلی از به ظاهر در این تمایز می تواند بخشیده شود برای بدونم که اگر واقعا کسی می داند که در آن خط بین خشونت و صلح کشیده شده است. اوباما در جشن مسالمت آمیز مردمی موجود به طور ضمنی انتقاد از برخی دیگر مردمی در اعتراض به سازمان ملل متحدمسالمت آمیز است که "خشونت." برادرانه منظور از پلیس جمهور پاتریک Yoes قرار داده و آن را با صراحت بیشتری در کثیرالانتشار op-ed "معترضان آسیب نمی پلیس و یا آتش زدند; تظاهر انجام دهد." آلمانی لوپز استدلال در بورسی که نژادی عدالت بوده است امن اغلب از طریق "مسالمت آمیز" که او در تقابل با "شورش" مانند کسانی که در مینیاپولیس. به منظور یاد بگیرند که چه چیزی باعث می شود یک تظاهرات مسالمت آمیز ما نیاز به دانستن آنچه که "خشونت" یکی می کند. لوپز باعث می شود یک بازی تلاش: "برای اهداف این مقاله 'اعتراض های خشونت آمیز' و 'شورش' به معنی زمانی که معترضان شد خشونت." علاوه بر این به ظاهر خودسرانه جدا از معترضان و پلیس در یک اعتراض—به عنوان اگر اقدامات هر حال نه شکل در بخشی دیگر—López را گو تنها muddles چیز بیشتر. اعتراض های خشونت آمیز در آن است که اعتراض های خشونت آمیز است.

این گریزان دایره راه بحث ما در مورد اعتراض و تاکتیک های پلیس است که به عنوان مثال بیش از روزنامه نگاری دقت سیاسی ترد-mouthedness یا نامردی اگر چه آن است که البته اغلب این چیزها. این یک مثال از یک مشکل اساسی با پلیس همانطور که ما تجربه آن را در ایالات متحده آمریکا: پلیس در حال آغشته با یک قدرت عظیم به مجموعه ای از محدودیت ها از آنچه در آن ممکن است به می گویند و انجام می دهند. ما کل واژگان حتی برای توصیف اعتراض به اقدامات احساس می کند ای اداره در هر نوبت. در نظر بگیرید برای مثال در رژه شرکت "بیانیه" در مرگ جورج فلوید صادر شده توسط هر کس از تولید کنندگان از این تیزر به میوه توسط پا شرکت و تعداد دفعات مشاهده که چگونه بسیاری از آنها حتی ذکر کلمه "پلیس." با من خشن, تعداد, عدد صفر است.

بهترین تعریف از خشونت اعتراض کردند که پلیس می گویند که اعتراض های خشونت آمیز. و به عنوان یکی دیترویت از معترضان گفت: من نشانگر یک اعتراض مسالمت آمیز است "زمانی که هیچ یک پرتاب یک بطری آب" اشاره به "سلاح" پرتاب در پلیس ضد شورش مسلح با گلوله های لاستیکی و گاز است. علاوه بر راه آن پنهان حق پلیس به هر دو تعریف خشونت و به ظرف آن را عشق ما از "تظاهرات مسالمت آمیز" است که ریشه و همچنین در باور مرز ایمان در برتر آن اثر. تماشاچیان و رای دهندگان هستند spooked با خشونت استدلال اغلب ساخت آنها چندان اشتیاقی به علت آن; شورش غیر منطقی هستند اسپاسم نه یک "انقلاب واقعی" نوشت که نیویورک تایمز' راس Douthat که ذکر متخصص در هنر واقعی انقلاب است. Ilhan عمر لیبرال کنگره که منطقه شامل مینیاپولیس گفت که "هر آتش به آتش کشیده شد هر فروشگاه است که غارت هر زمان که جامعه ما در می یابد خود را در معرض خطر, آن زمان است که مردم را صرف صحبت کردن در مورد گرفتن عدالت برای جورج فلوید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب