حتی میلتون فریدمن مخالفت با مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین فدرال رزرو قرار ملاقات

در میان است که مبارزات انتخاباتی, Ron Paul زمان به صندلی یک کمیته فرعی شنوایی در طلا. او نگران بود در مورد گزا

توسط MASTERNEWSS در 6 مرداد 1399

در میان است که مبارزات انتخاباتی, Ron Paul زمان به صندلی یک کمیته فرعی شنوایی در طلا. او نگران بود در مورد گزارش می دهد که طلا در فورت ناکس شده بود مخفیانه حمل و به فروش می رسد. چنین تئوری های توطئه شده اند و لگد زدن در اطراف برای چند دهه در goldbug محافل و همچنان طنین انداز. من یک بار در گفتگو با اواخر خواه کنگره فیل جرثقیل ایلینوی بود که بسیار goldbug. او به من گفت که در طول فورد دولت او اتفاق افتاده بود در نزدیکی فورت ناکس در کسب و کار و داشتن برخی از زمان به فراغت فکر او را نگاه در طلا. نگهبان دروازه گفته جرثقیل که این غیر ممکن است مگر اینکه او کسب اجازه از وزیر خزانه داری. جرثقیل خواسته به قرض گرفتن گارد تلفن و نام و سپس دبیر ویلیام سیمون در واشنگتن است. سیمون گفت: گارد به اجازه جرثقیل دیدن طلا. اما جرثقیل باقی مانده مشکوک چرا که او تنها می تواند در داخل یک خرک—ظاهرا بسیاری وجود دارد که بعدا با زمان های مختلف-قفل برای امنیت. او به من گفت که او فکر می کرد ممکن بود که طاق او را دیدم تنها با واقعی طلا در آن است.

در سال 2012 goldbugs پرسش در مورد اینکه آیا آلمان طلا انبار شده بود مخفیانه به فروش می رسد. بانک مرکزی آلمان را رد کرد و نگرانی های چنین به عنوان مزخرف کامل است. راست کنار در فرانسه و دیگر کشورهای مشابه ساخته شده اند اتهامات در مورد کشور خود را در طلا. وجود دارد یک همه پرسی در سوئیس در در اواخر سال 2014 که شکست خورده که مجبور بانک ملی سوئیس برای برگزاری 20 درصد از ذخایر طلا برای همیشه لطفا برای. سیتی گروپ اقتصاددان ویلیام Buiter با اشاره به اینکه اگر بانک مرکزی اجازه داده نمی شد به فروش طلا, همیشه, و سپس آن موثر ارزش صفر بود.

قریب به اتفاق بخش عمده ای از اقتصاد دانان و مشاوران مالی معتقدند که استاندارد طلا آجیل و بسیار فقیر تورم پرچین. افسانه ای سرمایه گذار وارن بافت توضیح داد: یک مشکل اساسی با طلا به عنوان یک سرمایه گذاری در سال 2012 نامه ای به سهامداران شرکت:

طلا و ... دارای دو کاستی مهم بودن نه استفاده از حد و نه تولید مثل. درست است برخی از صنعتی و تزئینی, ابزار, اما تقاضا برای این اهداف است هر دو محدود و ناتوان از خیساندن تا تولید جدید. در ضمن اگر شما خود را یک اونس طلا برای ابدیت شما هنوز هم خود را یک اونس طلا در پایان آن.

چه انگیزه بیشتر خریداران طلا اعتقاد آنها این است که صفوف از ترس رشد خواهد کرد. در طول دهه گذشته این باور را ثابت کرده است درست است. فراتر از آن افزایش قیمت خود را در آن تولید شده اضافی خرید و شور و شوق و جذب خریداران که به عنوان افزایش اعتبار سرمایه گذاری پایان نامه. به عنوان "ارابه موسیقی" سرمایه گذاران پیوستن به حزب آنها خود را ایجاد کنید حقیقتدر حالی که برای.

بیش از 15 سال گذشته هر دو اینترنت, سهام و خانه ها نشان داده اند که فوق العاده زیاده که می توان با ترکیب یک در ابتدا معقول پایان نامه با خوبی به اطلاع عموم افزایش قیمت. در این حباب ارتش در ابتدا شک و تردید سرمایه گذاران تسلیم به "اثبات" تحویل داده شده توسط بازار و استخر از خریداران—زمان—گسترش به اندازه کافی برای نگه داشتن ارابه موسیقی نورد. اما حباب دمیده به اندازه کافی بزرگ به ناچار پاپ. و پس از آن ضرب المثل قدیمی است که تایید یک بار دیگر: "آنچه انسان عاقل کند در ابتدا احمق می کند و در پایان."

ضروری واقعیت این است که اگر یک صاحب طلا شمش آن را بدست آورده و هیچ درآمد بدون بهره یا سود سهام. در نتیجه خریداران طلا پرداخت یک هزینه فرصت در صورت بهره یا سود سهام است که متوجه شدم به عنوان یک نتیجه از صرف نظر کردن از تصمیم به خرید سهام یا اوراق قرضه. البته طلا علاقه مندان می توانند سرمایه گذاری در سهام طلا که اغلب کسب یک بازگشت خوب تا زمانی که هزینه تولید طلا همچنان زیر قیمت بازار—اما بیشتر goldbugs اعتماد ندارند چنین سرمایه گذاری بیشتر از آنها اعتماد "فیات پول" untethered به ارزش فلزات گرانبها. آنها نه تنها می خواهید شمش طلا یا سکه, آنها همچنین می خواهند آن را از لحاظ فیزیکی نزدیک به آنها را. به عنوان Ron Paul توضیح داد: "اگر شما فکر می کنم طلا یک پرچین یا حفاظت از شما همیشه می خواهید آن را به عنوان نزدیک به فردی ... به عنوان امکان پذیر است."

برای متقاعد کردن خود را از سرمایه گذاری خود را زرنگ و دانا با وجود شواهدی که طلا وحشتناک است در دراز مدت سرمایه گذاری goldbugs را مسخره استدلال ظاهرا نشان طلا را با برتری به تمام سرمایه گذاری های دیگر. برای مثال در اواخر سال 2014 پس از یک تاریخی به اجرا در سهام در حالی که طلا سقوط کرد, محافظه کار روزنامه نگار ست Lipsky نوشت سرمقاله توضیح داد که اگر سهام شد ارزش طلا به جای دلار و سپس سهام به نظر نمی آید خیلی خوب است. این فقط رتبه مزخرف. یکی به راحتی می تواند استدلال می کنند ارزش سهام در ابزارک برای اثبات هر نقطه یک آرزو به استدلال می کنند.

هنگامی که مواجه با سقوط قیمت طلا goldbugs همیشه سلوق آن به عنوان یک رکود موقت و عالی فرصت خرید. جای تعجب نیست که بسیاری از بزرگترین fearmongers که استدلال می کنند برای هر فدرال ریزرو سیاست به عنوان امری اجتناب ناپذیر خار به تورم هستند نمایندگی طلا مانند پیتر شیف که مقدار زیادی از پول طلا فروش خرده به دل سرمایه گذاران. در اکتبر سال 2012 او پیش بینی کرد که طلا خواهد رسید 5.000 دلار در عرض دو سال در اکتبر 2014 از آن معامله شد و در کمتر از یک چهارم است که مقدار و هنوز هم هیچ جا در نزدیکی $5,000.

به عنوان طلا بود توفنده در سال 2013, Ron Paul CNBC گفت که او هنوز هم خوش مشرب: "در نهایت اگر ما مراقب باشید آن را به بی نهایت به این دلیل که دلار سقوط خواهد کرد کاملا." در سال 2014 پس از طلا گرفته بود یکی دیگر از شیرجه شیب دار او تکرار باور است که طلا می تواند به "بی نهایت" زمانی که دلار چهار.

حتی اگر یکی طول می کشد این ایده از یک استاندارد طلا به طور جدی وجود دارد یک کلید اجرای مشکل است که طرفداران مانند سابق آلن گرینسپن هرگز غلبه بر. شما نمی توانید فقط با قیمت جاری بازار طلا و لینک به این دلیل که قیمت طلا به خودی خود مظهر انتظارات تورمی. ساخت فعلی قیمت طلا قیمت رسمی خواهد به عبارت دیگر منجر به تورم واقعی. اما اگر قیمت ها تنظیم شده است بیش از حد کم و سپس نتیجه این خواهد بود کاهش قیمت یک مشکل انگلیس تجربه کرده که آن را ترمیم قابلیت تبدیل در 1920s. در گفتگو با استاندارد طلا طرفداران مانند جک کمپ جود Wanniski و لو Lehrman پیدا کردن قیمت مناسب به رفع دریکی که نه تورم و نه تورمشده است یک مشکل غیر قابل حل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن