اجتماعی فاصله هزینه های کوه آتش شرکت مجبور به لغو جمع آوری اعانه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 29 اردیبهشت 1399

حدود یک دقیقه پیش

تفنگ bashes است که می تواند در هزاران دلار برای آتش بخش مجاز نیست.

نه کیف پول bashes, پول نقد, bashes کشیدن ملکه bingos های همبرگر, فروش و یا هر یک از دیگر به طور معمول شلوغ جمع آوری اعانه که نیروی حیاتی از آتش محلی بخش که مبارزه با امور مالی حتی در زمان خوب است.

پرتاب در coronavirus همه گیر و اجتماعی فاصله پروتکل و آن را کاملا ترسناک است. ده ها هزار دلار است که بخش آتش انتظار می رود در آینده را از بین میره.

"ما نیاز به کمک از قبل گفت:" Delmont آتش رئیس غنی Balik. "در حال حاضر شما می توانید آن را ضرب در سه و یا چهار. این ترسناک است."

جمع آوری پول نمی خواهد هر گونه آسان تر به عنوان سال رفتن گفت: Mt. دلپذیر رئیس آتش نشانی جری لوسیا.

"من فکر می کنم آن را به سخت نسبت به نیمه دوم سال," او گفت:.

برخی از آتش نشانان را با رمان ایده هایی برای نجات, جمع آوری اعانه و یا ایجاد نسخه های آنلاین برای یک دوره زمانی که اجتماعات محدود در تلاش برای کند کردن گسترش coronavirus. بخش آتش به شدت تکیه بر متعدد جمع آوری اعانه و درایوهای در هر سال داده شده به نگه دارید تا با به طور منظم و ماهانه هزینه های خود از جمله بیمه و سوخت و آب و برق.

سپس اضافی — غیر منتظره کامیون تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه جدید و ارتقاء به ساختمان. بدون توانایی به دنبال کمک از جوامع آنها در خدمت بسیاری از بخش های آتش در حال تقلا را نصب ضرر و زیان است. برخی از دریافت حق الزحمه خود را از شهرداری ها, اما آنها به اندازه کافی نیست به صندوق کل بودجه است.

Sutersville آتش نشانی از دست داد حداقل $25,000 به $30,000 پس از لغو دو جمع آوری اعانه و اختتامیه آن در سالن های اجتماعی گفت: دستیار ارشد مایکل مانلی. این یک تکه بزرگ از آن $104,000 بودجه سالانه.

مانلی آمد تا با یک راه برای جبران برخی از کسانی که ضرر و زیان در اواخر ماه مارس — بخت آزمایی از طریق Facebook Live. هواداران می توانند با ارسال پول الکترونیکی به بخش و سپس آنها اختصاص یک شماره و یا بلیط. فرد با تعداد برنده یک جایزه و یا پول نقد.

"من به نوعی آن را گرفت و با آن زد" او گفت:.

آن را فورا محبوب است. این بازی برای اولین بار به فروش می رسد در 34 دقیقه مانلی گفت.

"آن طاقت فرسا بود برای شروع با این دلیل که ما انتظار ندارد که" او گفت:. "من فکر می کنم آن را یک رمان چیزی. من فکر می کنم آنها می خواستم به بازگشت به جامعه است."

آن را در جنوب گرینزبورگ آتش نشانی ، رئیس اریک هاردی گفت: او رفت و یک مسیر متفاوت با ارائه جوایز به جای پول نقد در تلاش برای $8000 تا 10000 دلار جذب سرمایه در این بخش از دست رفته در دو ماه. او در Facebook Live اعلام برندگان پس از پرداخت از طریق آمده است.

اما آن را هنوز هم به سختی ساخت یک دندانه. ژوئیه تفرج گلف جمع آوری کمک در برزخ و بخش نیاز به منظور بالا بردن $600,000 به جای تلمبه زن کامیون به زودی در بالای منظم ماهانه هزینه هاردی گفت.

هشت سال از پیج جونز از مریم ساخته شده $2,000 برای او محلی آتش نشانان با فروش گل در روز مادر جمع آوری کمک گفت: بارب Selfridge خزانه دار مریم, شهرستان, آتش نشانی شماره 1. ساخته شده است که تا نیمی از 4000 $در آتش از دست داده و با لغو آنها فرای ماهی, گروه بزرگترین جمع آوری کمک از سال, او گفت:.

"بود که یک سورپرایز زیبا," Selfridge گفت.

ماکارونی و کباب گوشت گاو شام آتش نشانان برنامه ریزی شده اند برای بعد از این سال در معرض خطر هستند اما در حال حاضر آنها در حال انجام خوب در $60,000 بودجه سالانه, او گفت:. لاور بارل داوطلب شرکت آتش #3 امیدوار است به reschedule سالانه آن کارناوال برای بعد از آن در سال گفت: رئیس جمهور مایک Ogurchock.

این رویداد به طور معمول برگزار می شود دومین هفته از ماه ژوئن به ارمغان می آورد در مورد $20,000 است که شکاف بین این گروه و لاور بارل داوطلب آتش شرکت No. 1, او گفت:. آنها امیدوارند برای مشارکت خوب در جولای 26 برای یک جشنواره کامیون مواد غذایی در ایستگاه است که بدل به یک takeout-تنها امر است.

Mt. دلپذیر آتش نشانان تصمیم خواهد گرفت که در مارس 20, آیا خود سالانه آتش نشانی نمایشگاه در پایان ماه ژوئن را به عنوان برنامه ریزی شده. که به طور معمول به ارمغان می آورد در مورد $20 ، 000 سود و یا حدود یک سوم از بخش بودجه سالانه.

"آن را برای رفتن به هر یک راه یا دیگری" لوسیا گفت.

هر دو Sutersville و جنوب گرینزبورگ خود را به حالت تعليق سالانه جامعه صندوق درایوهای. که معمولا به ارمغان می آورد در $10,000 $12,000 جنوبی گرینزبورگ و $7.000 Sutersville.

یک پیشنهاد قبل از قانونگذاران ایالتی را ارائه 30 میلیون دلار به آتش و خدمات آمبولانس در پنسیلوانیا از طریق اورژانس کمک مالی برنامه. هر گونه آتش نشانی و یا آمبولانس شرکت که با دریافت کمک های مالی در هر یک از سه سال گذشته خواهد به طور خودکار دریافت کمک های مالی. دولت Rep. فرانک سوختگی D-Cambria بانیان این لایحه پیشنهاد شده به عنوان یک راه برای ارائه برخی از کمک های مالی به کمک به عنوان بسیاری از جمع آوری اعانه در صورت نامشخص آتی.

"این آتش نشانان هستند که در خارج وجود دارد با قرار دادن زندگی خود را در خط حتی در طول این بیماری همه گیر" او گفت:. "ما باید برای انجام کاری به حمایت از آنها."

بودجه طراحی شده است به جای پول بخش نمی تواند افزایش دهد. اندازه گیری به تصویب مجلس ماه گذشته است و انتظار عمل در سنا است. مجلس سنا روز سه شنبه با ارسال به مجلس لایحه ای را که مناسب 31 میلیون دلار در بودجه فدرال برای کمک به آتش و EMS سازمان.

Delmont Fire Department خیره به پایین $25,000 در تلفات پس از لغو دو گروه اجرای و تفنگ باش, Balik گفت.

آتش نشانان در زمان هشت چکمه به منطقه کسب و کار است که باز هستند. آنها امیدوار به افزایش 100 دلار در هر بوت را نسبت به 3500 دلار در هزینه های ماهانه خود, او گفت:. در فضای بازار است که برنامه ریزی شده است.

بخش های دیگر شده اند برخورد ضربات — گرینزبورگ آتش نشانی شلنگ شرکت 8 لغو آن Shuey برگر جمع آوری کمک از سال و Youngwood آتش نشانی در حال حرکت است آن ژوئن تفنگ باش آنلاین. Balik گفت: آینده ofDelmont را در ماه اوت تفنگ باش نامشخص است و در حالی که آنها می تواند آن را مجازی مقدار آنها افزایش خواهد بود به مراتب کمتر از یک رویداد فرد.

پس Sutersville و جنوب گرینزبورگ آغاز Facebook Live, بخت آزمایی متعدد محلی دیگر ادارات باید از مد افتاده خود را مشابه جمع آوری اعانه. هر دو مانلی و هاردی را گره به آن گروه ها در طول رافلز اما گفت که اشباع ساخته شده است آن را سخت تر برای آنها را به جمع آوری پول. این جفت ارز در حال برنامه ریزی مشترک مجازی جمع آوری کمک در آینده است.

"اگر وجود دارد یک فرصت برای خدمت به جامعه خود را قطعا در نظر بگیرید که" مانلی گفت. "پشتیبانی همه آنها را اگر شما می توانید."

جیگر شغل کون دهنی signorini, رئيس است Tribune-Review تحریریه. شما می توانید تماس جیگر شغل کون دهنی در 724-837-5374, rsignorini@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Westmoreland



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن