Analytics for Dummies: ارتباط کلیدی برای اسکار مارین رویکرد با دزدان دریایی کوزه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 22 تیر 1399

42 دقیقه پیش

از کوزه جلسه آموزش بهار, اسکار, Marin ساخته فوری تصور در پیتسبورگ دزدان دریایی با انجام چه جیمسون Taillon شوخی به نام یک تحلیلی سمینار برای Dummies.

آن چیزی مارین ساده برای خود در حالی که گرفتن یک شیرجه رفتن به عمق تحلیلی دنیای اطلاعات محور بیس بال یک راه برای جلوگیری از سر و صدا سفید و تمرکز بر روی آنچه که اعداد فریاد شد.

"او رفت و بیش در هر صورت هر تعداد که می بینید" Taillon گفت: دزدان دریایی' جدید تبادل مربی. "این گزارش که شما می بینید او را شکست چگونه به خواندن آنها و چگونگی تفسیر آنها بود که واقعا خوب برای من است. این نوع مانند یک شروع تازه است."

با شکستن تجزیه و تحلیل پیشرفته به عبارت Marin, تدریس دزدان دریایی کوزه چگونه به صحبت می کنند زبان خود را و ببینید بیس بال در یک نور متفاوت است. استفاده از Rapsodo ماشین آلات Edgertronic دوربین و TrackMan برای اطلاعات محور گزارش های موجود بعد از هر زمین ارائه بازخورد از طریق مسنجر برای اطلاعات گرسنگی کوزه.

برای مارین, آن را در مورد دانستن اینکه چگونه یک پارچ ذهن کار می کند و به حداکثر رساندن کارنامه خود با دقت بیشتر در زمین محل. او گذاشته است که بنیاد با کارکنان این بهار و در ادامه به موعظه آن در طول سه به علاوه ماه ورزش تعطیل شد, به نقطه ای که او با اعتماد به نفس کارکنان آماده بود.

"مقدار زیادی از آن می آید به بودن در مقابل یک صفحه نمایش با نگاه کردن به اعداد" مارین گفت. "من فکر می کنم که قادر به ترجمه آن اطلاعات و ساخت آن را آسان تر به خواندن و دیدن و درک من فکر می کنم که واقعا کمک می کند."

که در آن دزدان دریایی مدیر Derek شلتون دیدم ارزش واقعی مارین و اغل گاو یا حشم مربی جاستین Meccage به خصوص در حالی که این ورزش شد, تعطیل شد سه به علاوه ماه. مارین انجام زوم تماس با دزدان دریایی کوزه در 3 p. m. در هر جمعه نه تنها ارائه تبادل نظر دارد برای آنها, اما نگه داشتن زبانه ها در پیشرفت خود را در طول covid-19 قرنطینه.

بازیکنان می خواهید اطلاعات بر روی همه چیز از تجزیه و تحلیل به جنبش الگوی شلتون گفت: و اگر آن را ارائه شده توسط دزدان دریایی و سپس آنها را پیدا خواهد کرد آن را در جای دیگر.

"بنابراین ما باید مطمئن شوید که ما به خوبی versed در آن" شلتون گفت. "اما به طور کلی توانایی همه که توانایی برقراری ارتباط و اسکار شده است. اگر شما صرف هر زمان صحبت کردن به هر یک از ما کوزه اولین چیزی که آنها در حال رفتن به با بیحوصلگی حرف زدن در مورد توانایی خود را برای برقراری ارتباط است.

"از آنجا که شما می دانید همه چیز دیگر, اما اگر شما نمی توانید ترجمه که به بازیکنان زبان – و هر بازیکن منحصر به فرد زبان – سپس آن مهم نیست. یک چیز در مورد ارتباطات این است که اگر آن را سازگار و قابل فهم آن را هرج و مرج است. و ما نمی خواهیم هرج و مرج است. ما می خواهیم مطابق اطلاعات است که مردم درک و توانایی های خود را به شکستن آن را برای هر مرد است."

شلتون می دانستم که او مرد مناسب هنگامی که او در "بالای" تاییدیه از سازمان لیگ بازیکنان او مورد اعتماد در مورد مارین شهرت در بازی و درک و توانایی ترکیب آموزش تجزیه و تحلیل پیشرفته با بیومکانیک از تبادل.

چه دزدان دریایی کوزه پیدا کرده اند این است که 37 ساله مارین است که جزئیات و فرایند گرا با تمایل به مطلع شود. این که آیا آن را از طریق تجزیه و تحلیل و یا نقد و بررسی فیلم او ثابت کرده است به طور کامل. با یک پس زمینه در بیومکانیک و داده محور رویکرد مارین با استفاده از درگیر شدن شخصیت به آموزش کوزه چگونه به درک تجزیه و تحلیل ترافیک.

"این چیزی است که ما واقعا هرگز تا به حال یا واقعا هرگز تو را دیدم" Kuhl گفت. "داده است سمت راست وجود دارد را برای شما به نگاه کردن به هر زمین. شما می توانید پرتاب زمین نگاه و نوع پایه آنچه شما احساس می شود و چه داده ها می گوید و نوع بازی آن را تا و یا سعی و بهبود آن است. آن را خوب به چیزی که از لحاظ کیفی می گوید: "این است آنچه شما انجام. این است که چگونه شما احساس می شود.' و سعی کنید به ترکیب آن با هم. و اسکار فقط اینکه فوق العاده دست بسیاری از ما فوق العاده در هماهنگی با راه بدن ما هستند و ما می خواهیم بازخورد فوری. ما می خواهیم به کار و یادگیری و انجام تمام چیزهای که.

"بنابراین بازخورد فوری از اسکار بوده است."

که به ارمغان می آورد تا گسترده تر سوال: آن کار خواهد کرد ؟

دزدان دریایی تبادل کارکنان است که به شمارش در آن است. شروع چرخش خود را از دست آس در Taillon و دو زمان همه ستاره در کریس کماندار به پایان فصل عمل جراحی. اغل گاو یا حشم از دست همه ستاره نزدیک Felipe وازکوئز به دستگیری و جایگزینی Keone Kela دهکدهای از دست رفته هفته اول-به علاوه از اردوگاه های آموزشی برای دلایل نامعلومی. حتی پس از دزدان دریایی کوزه در حال خرید در. آنها بر این باورند Marin در حال حاضر ساخته شده است یک اثر است.

Taillon اعتبار مارین با بودن "بسیار مجهز" به کمک نقشه های مکانیکی تغییرات خود را کوتاه تحویل و "منجر به اتهام" با قرار دادن وزن توپ در دست خود او قانع کننده برای استفاده از یک هسته سرعت کمربند و توپ پزشکی برای تقویت نه تنها خود را راست آرنج اما هسته ای خود در دوره نقاهت بعد از تامی جان عمل جراحی است.

"او شده است یک کمک بزرگ," Taillon گفت. "من پریدن به تحلیلی جهان کمی بیشتر با چرخش نرخ چرخش کارایی انتشار امتیاز و جایزه اسکار است که به خوبی versed در آن است."

ترور ویلیامز گفت که او احساس می کند مانند او "ساخته شده است یک جهش" در حالی که کار با مارین در طول خرابی. آنها زندگی می کنند در این نزدیکی هست در آریزونا پس مرین را ملاقات دو بار در هفته با ویلیامز به کار بر روی نخ ریسی خود را شکستن زمین با ثبات است.

"ما قادر به پرتاب من موبایل و کامپیوتر خیلی بیشتر از من لغزان خیلی بیشتر از من changeup خیلی بیشتر واقعا فقط chipping دور و ساختمان تا سلاح در کنترل تنظیمات مانند ما بودند" ویلیامز گفت. "من تا به حال 12 هفته از یک در یک زمان با اسکار در bullpens ... واقعا شماره گیری در توانایی تکرار من تحویل بیشتر و بیشتر و نوع ریز لحن آن وجود دارد. من احساس می کنم مثل من ساخته شده گام و من بیشتر از 12 هفته در خانه بود و به اعتقاد من بسیاری از بچه ها انجام داد."

که بازخورد گم شده بود از مارین سلف ری Searage و دزدان دریایی کوزه نیست ظریف در مورد صحبت کردن در مورد چگونه آنها رنج می برد برای آن است. اطلاعات مارین ارائه می دهد نه تنها به آنها بلکه استقبال در راه آنها هرگز تصور است.

"با اسکار که در اطراف و کمک به همه – او مربوط خوبی برای بچه ها جوان می داند و تجزیه و تحلیل واقعا خوب" left-hander استیون Brault گفت: "ما در حال رفتن به در حال مرگ وجود دارد."

کوین گورمن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کوین از طریق ایمیل در kgorman@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: دزدان دریایی/MLB | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن