آیا شما واقعا شگفت زده ما استبدادی جمهور ؟

بیش از یک سال و نیم یا یک سیاسی eon, پیش نقطه کانونی گفتمان سیاسی بود که یک کاروان از مهاجران کوه پیمایی از طر

توسط MASTERNEWSS در 14 خرداد 1399

بیش از یک سال و نیم یا یک سیاسی eon, پیش نقطه کانونی گفتمان سیاسی بود که یک کاروان از مهاجران کوه پیمایی از طریق آمریکای مرکزی و مکزیک به امید برنده شدن پناهندگی در ایالات متحده است. رئیس جمهور تقویت شده توسط محافظه کار مطبوعات و نامزدهای جمهوری خواه در انتخابات میان دوره ای اصرار "جنایتکاران و ناشناخته میانه شرق" یاری توسط دموکرات ها خواهد تاخت و تاز مرز و حمله به کشور; روزنامه نگاران در گزارش های بیهوده که کاروان متشکل طالب کارگران و خانواده های فرار از خشونت و فقر.

و اگر چه این حق را تب و تئوری های توطئه و حرف از تهاجم الهام گرفته از یک فرد مسلح که به کشته شدن 11 نفر در پیتسبورگ کنیسه بزرگ جناح punditry اصرار داشت که دموکرات نامزد نشده بود زیاده روی رئیس جمهور پارانوئید توهمات به اندازه کافی. در یک مشخصه قطعه برای اقیانوس اطلس, David Frum استدلال کرد که لیبرال ها تبدیل شده بود "انبوه discomfited توسط کاروان" و این که وضعیت ارائه مغلوب ساختن پیشی جستن با فوق العاده "سیاسی فرصت است."

"در اینجا دقیقا همان نوع از موضوع است که برانگیخته بیشتر محافظه کار آمریکایی," او نوشت: "و سبب او را به عنوان خود را پر باد قهر قهرمان است."

دو هفته بعد محافظه کار آمریکایی ها و پر باد قهر قهرمان از دست این انتخابات میان دوره ای در یک مسیر از دست داشتن پشتیبانی از بسیاری از حومه رای دهندگان تهمت و جمهوریخواهان امیدوار بود برای ترساندن با کاروان. این موضوع به سرعت از بین رفت از مغلوب ساختن پیشی جستن و بلاغت و سرفصل اما نه قبل از اینکه الهام بخش قابل توجه سیاست پاسخ از کاخ سفید است. فقط بیش از یک هفته قبل از انتخابات اعلام شد که بیش از 5000 فعال-سربازان وظیفه فرستاده خواهد بود به مرز برای رهگیری کاروان. "ما نظامی است که بسیج در جنوب مرز" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در هالووین صبح. "ما نمی خواهد اجازه دهید این کاروان که همچنین از برخی بسیار بد اراذل و اوباش و, اعضای باند به آمریکا" با وجود اطمینان از وزیر امنیت داخلی Kirstjen نیلسن که پناه جویان نخواهد بود به ضرب گلوله توسط سربازان آمریکایی تهمت پیشنهاد آنها به طور بالقوه خواهد در یک کنفرانس مطبوعاتی پنج روز قبل از رای دهندگان رفت و به پای صندوق های رای. "آنها می خواهند به پرتاب سنگ در ما نظامی, نظامی ما مبارزه می کند" او گفت:. "ما در حال رفتن به آن را در نظر بگیرید—من به آنها گفتم: آن را در نظر یک تفنگ. زمانی که آنها با پرتاب سنگ و مانند آنها در مکزیک نظامی و پلیس به من گفت: آن را در نظر یک تفنگ."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب