منطقه وظیفه نیروی قصد, آموزش سگ به خر خر کردن covid-19

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 29 اردیبهشت 1399

13 دقیقه پیش

بیش از 100 سگ و گرداننده از سراسر منطقه قرار داده شد از طریق paces خود در این ماه به عنوان آنها رقابت فرصت برای پیوستن به در نبرد در برابر covid-19 بیماری همه گیر.

در طول جلسات در Youngwood و امپریال پانل از مربیان ارزیابی سگ توانایی به خر خر کردن اشیاء پنهان با قدرتمند خود بینی. فقط 10 انتخاب خواهد شد به عنوان فینالیست به صورت پیشنهادی آموزش تمرکز حواس بویایی خود را بر روی یک مطلب مهم هدف — به covid-19 ویروس.

"ما به دنبال در چگونه apt آنها به طور غریزی در عطر. آنها پاداش زمانی که آنها پیدا کردن عطر و بوی" گفت: رادنی کمی صاحب Youngwood سگ بالا خدمات. کمی نیز فرمانده تازه شکل گرفته Kovid-19 تشخیص وظیفه در نیروی جنوب غربی پنسیلوانیا سازمان, قصد, آموزش سگ ها برای تشخیص و هشدار به حضور covid-19.

تا 300 میلیون عطر گیرنده نسبت به شش میلیون برای انسان و سگ نشان داده اند توانایی خود را به احساس بیماری هایی مانند سرطان و دیابت در خود انسان مى باشد.

محققان در بریتانیا فلوریدا و شرقی پنسیلوانیا به دنبال قطار کانین به طور مشابه ارائه هشدار از covid-19 عفونت. کمی که می خواهد برای رسیدن به همان هدف در جنوب غربی پنسیلوانیا است.

هدر صمیمی رئیس ستاد برای Westmoreland County کمیسر داگ جویدن شاهد Youngwood سگ ارزیابی در روز شنبه و با اشاره به پتانسیل به درستی آموزش دیده کانین به مانیتور برای حضور covid-19 موارد در چنین مکان های عمومی به عنوان دادگاه شهرستان و آرنولد پالمر منطقه ای فرودگاه.

"هیچ چیز در سنگ تعیین," او اضافه شده است. "این چیزی است که این کمیسیون را به رای دادن در پس این همه نهایی."

الیسا Weimer از امپریال سر مربی برای Kovid-19 تشخیص نیروی کار و صاحب پنجه و سفارش آموزش سگ گفت: او به دنبال سگ که متفکران مستقل. "من نمی خواهم گرداننده گفتن سگ در زمانی که به, هشدار," او گفت:.

هنگامی که نیروی کار انتخاب کادر نامزد سگ و کنترل مراحل بعدی در انتظار تایید از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری خواهد بود برای به دست آوردن بزاق یا ادرار حاوی covid-19 و یک مرکز امن که در آن سگ ها می توان به سنگ تیز کردن در در ویروس.

نیروی کار با کمک از مشاور تد Davi از گرینزبورگ همچنین امید به زمین برخی از اعطای کمک های مالی.

کمی آمار و ارقام "$150,000 ما را به بالا و در حال اجرا با 10 به طور کامل گواهی گرداننده و 10 به طور کامل گواهی بوی تشخیص سگ." نیروی کار نیز این است که پذیرش کمک های مالی.

Davi برآورد آن می تواند در حدود شش هفته به قطار نامزد سگ ها برای تشخیص دمای بالا در افراد است که می تواند نشان دهنده پتانسیل covid-19 عفونت است. او نشان می دهد که به احتمال زیاد چند ماه بیشتر فشرده آموزشی برای سگ ها قادر به تشخیص این ویروس توسط عطر یک هدف کلیدی برای آشکار عفونت بدون علامت ناقل این بیماری است.

یک تیم به رهبری دکتر سینتیا اتو در دانشگاه پنسیلوانیا دانشکده دامپزشکی است که در انتظار ورود covid-19 نمونه برای شروع عطر آموزش با یک گروه از سگ ها وجود دارد امید برای نشان دادن کانین می تواند تمایز بین نمونه ها که در حال مثبت برای covid-19 و کسانی که منفی هستند. غربالگری اولیه زندگی انسان توسط سگ های آموزش دیده می تواند شروع در اوایل ماه جولای.

اتو گفت: در آزادی مطبوعات است که او مطالعه با هدف "مهار سگ توانایی فوق العاده ای برای حمایت از ملت covid-19 سیستم های نظارت با هدف کاهش جامعه گسترش یافته است."

هدر Junqueira را در فلوریدا مستقر غیر انتفاعی BioScent K9 امیدوار است به کار با فن آوری زیستی شرکت ها برای آموزش beagles و سگها سگهای تشخیص covid-19.

"ما باید یک ایده خوب آنها می توانید آن را," او گفت:. "ما خود را از ویروس های دیگر به ما تست و روند آموزش را به مطمئن شوید که سگ نیست به سادگی تشخیص کلی ویروس بو."

کمی معتقد است که به درستی آموزش دیده سگ با خود حساس, بینی, باید قادر به تشخیص یک covid-19 مورد از عنوان دور به عنوان 6 تا 10 به طوری که آنها نمی خواهد که به در معرض خطر قرار گرفتن در معرض covid-19 در حالی که خود را به انجام وظیفه مهم است.

بازدید pawandorder.com/covid-k9-task-force برای اطلاعات بیشتر در مورد نیروی کار محلی.

جف Himler یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با جف در 724-836-6622, jhimler@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | محلی | منطقه ای | تنسی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن