Sewickley میخانه رسما پس از باز covid-19 بسته شدن

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 17 خرداد 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

کریس DeRose خلاصه تا افکار خود را در Sewickley میخانه باز برای مشتریان در روز جمعه.

"در نهایت."

که در نهایت Allegheny County منتقل شد به سبز فاز از دولت در امور اقتصادی بازگشایی برنامه ای که اجازه می دهد تا در داخل ناهار خوری در رستوران.

"این یک غلتک coaster احساسات از آماده شدن و آماده بودن (باز) برای گرفتن آن را بیرون کشیده و از زیر شما" گفت: DeRose سابق ارتش مبارزه با مهندس و میخانه مدیر. "نیاز به تنظیم مجدد برای carryout و تحویل است که حتی بخشی از ما چیزی و در حال حاضر در اینجا ما دوباره. هیجان واقعی است. ما آماده هستیم و نمی توانید صبر کنید برای خدمت به مهمانان ما. ما باید مردم ضربه زدن بر روی درب ما هر روز است."

میخانه در 409 بیش از حد سنت بود و انتظار می رود برای باز کردن 17 مارس است.

مالک و Sewickley ساکن کورتنی یاتس گفت: آنها تا به حال یک "نرم باز" مارس 13-14 با فوق العاده جامعه پاسخ.

این افتتاح به تعویق افتاد با توجه به covid-19 بیماری همه گیر. رژیم صهیونیستی. تام ولف دستور Allegheny County کافه ها و رستوران ها برای جلوگیری از ناهار خوردن در خدمات در اواسط ماه مارس برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus.

میخانه باز برای حدود دو هفته در ماه مه برای بایگانی اطلاعات و تحویل قبل از آن تعطیل و دوباره در آماده سازی برای ناهار خوردن در مشتریان است.

1500 فوت مربع تاسیسات کاملا تمیز هفته گذشته و برخی از میز و صندلی برداشته شد برای کاهش اشغال در نیم طبق دستورالعمل دولت.

یاتس گفت: آنها قادر به پرداخت 15 کارکنان در طول بسته شدن و همه مشتاق به خدمت به مشتریان.

"ما همه واقعا خوشحال به واقع باز از آنجایی که ما هرگز قادر به انجام آن در ماه مارس," او گفت:.

ظرفیت قطع شد از حدود 50 به 25 کرسی است. ماسک اختیاری برای مشتریان اما اجباری برای سرور.

"شما هنوز هم آن لایه از حفاظت و مشتریان می تواند راحت تر" یاتس گفت. "اگر یک مشتری ترجیح به پوشیدن ماسک آنها بیش از خوش آمدید."

میخانه واقع شده است و در سابق Bruneaux. آن را دوباره طراحی و بازسازی شده است.

"کل دلیل باز کردن این مکان برای شهر" DeRose گفت. "ما تحویل پنج ستاره خدمات و مواد غذایی به همه. در حال حاضر ما می توانید آن را در یک فضای آرام تر."

آشپز دیو DeVoss گفت کامل نوشیدنی و غذای منو در دسترس است از جمله اسکاچ مرغ – تخم مرغ آب پز سخت گنجانیده شده با chorizo, سوسیس و خال و hollandaise سس و گشنیز.

دیگر تخصص غذاهای شامل کیک خرچنگ لغزنده با گشنیز آهک تارتر با سس ترشی jalapenos در challah مستی همبرگر با گوشت گاو از نزدیک زرشک مزرعه, hush puppies با خانه ساخته شده آبجو با سس پنیر و مرطوب کوفته با گوشت گوساله و گوشت خوک و گوشت گاو slathered در میخانه خود سس مارینارا.

غذاهای فصلی شامل ماهی قزل آلا با آبش سبزیجات بوداده زمینی هندی و خط و خال سس و همچنین prosciutto و خربزه.

میخانه ارائه می دهد صنایع کوکتل گسترده شراب لیست هشت آبجو در شیر از جمله صنایع دستی brews و ciders در میان نوشیدنی های دیگر. تخصص نوشیدنی مانند هندوانه پالوما و پینا loca ارائه خواهد شد که به ایوان باز می شود در اواخر این ماه.

DeVoss گفت: مواد غذایی و خدمات با بالاترین کیفیت, بسیار شبیه تسهیلات خود را.

مشتریان می توانید لذت بردن از راحتی از بالا و عملکرد پایدار ساختمان طراحی شده برای دیدار با هوا تنظیم مجدد گواهینامه استانداردهای بالاترین سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده و استاندارد برای کیفیت هوا در محیط داخلی.

استاندارد مجموعه محدودیت برای دی اکسید کربن و ذرات و دما. سنسور نظارت بر داده های و جریان آن را به ابر اجازه می دهد در زمان واقعی تنظیم از طریق تصفیه و تهویه.

دیگر ویژگی های ساختمان شامل پشت بام پانل های خورشیدی, آکوستیک, سقف, سیستم کاهش نویز محیط داخلی سطوح ضد باکتری حمام و اصطبل و هوشمند سازی زیرساخت ها است.

ساعت از عملیات در حال 4-10 بعد از ظهر سه شنبه از طریق شنبه و 5-11 بعد از ظهر جمعه و شنبه. خوشحال ساعت 4 تا 6 بعد از ظهر سه شنبه از طریق شنبه.

اطلاعات بیشتر در مورد میخانه از جمله خود منو کامل ما در دسترس sewickleytavern.com.

مایکل DiVittorio یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مایکل در 412-871-2367, mdivittorio@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | Sewickley هرالد



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب