به عنوان موج جرم و جنایت در سازمان دیده بان خود را تهمت هشدار بایدن به امریکا

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است نقاشی یک dystopian پرتره از چه جو بایدن امریکا ممکن است نگاه مانند دفاع از جرم و جنایت و هرج و مرج خواهد تاخت و تاز جوامع باید معاون سابق رئیس جمهور برنده کاخ سفید در ماه نوامبر.

Left unsaid: اخیر افزایش جرم و جنایت خشونت آمیز در چندین شهرهای آمریکا اتفاق افتاده در سازمان دیده بان خود را.

"طنز است که راه را به پایین لیست از چیزهایی که رئیس جمهور تهمت نگرانی در مورد گفت:" رابرت اسپیتزر یک دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه ایالتی نیویورک کالج در کورتلند که تحقیقات در تفنگ سیاست و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا. "او تبدیل به راهکار — درخواست تجدید نظر به ترس از آمریکایی ها و سپس دانشیار کسانی که ترس با حزب دموکرات به طور خاص جو بایدن."

مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای بازیگران بایدن در آن نور به دنبال یک الگوی دیده می شود در طول ریاست جمهوری خود که در آن او تلاش برای تغییر مسئولیت اغلب به باراک اوباما رئیس جمهور حتی بیش از سه سال پس از به دست گرفتن.

با پژواک از ریچارد نیکسون قانون نظم و مبارزات انتخاباتی در سال 1968 مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است تا انرژی خود را محافظه کار پایه در حالی که همچنین ساخت یک درخواست تجدید نظر به یک پچ کوچک از رای دهندگان مردد با طرح این سوال که انسان را حفظ خواهد کرد شما امن تر?

با تکیه سخت در انتخاب صحنه های خشونت تهمت بانکی است که ناآرامی ها ادامه دارد. اما تظاهرات می تواند به افول است. جرم و جنایت خشونت آمیز در سراسر آمریکا شده است و در یک سیر نزولی برای بخشی بهتر از سه دهه گذشته.

Lanae اریکسون, ارشد, معاون رئیس جمهور, سیاست اجتماعی و سیاست در مرکز و چپ اتاق فکر راه سوم گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای استفاده از نیکسون راهکار و شیر به نگرانی در مورد جنایت های عجیب و غریب داده است که بر خلاف نیکسون در سال 1968 مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر در کاخ سفید است.

"مغلوب ساختن پیشی جستن است وقت پس اگر چیزهای بد اتفاق می افتد در حال حاضر آنها به سرزنش او" اریکسون گفت. "من نمی دانم که چگونه او می تواند متقاعد کردن رای دهندگان آن است که جو بایدن گسل."

مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است به رنگ بایدن به عنوان اسیر از حزب لیبرال ترین عناصر که گفته می شود به طور چشمگیری تغییر شکل پلیس در امریکا است.

مبارزات انتخاباتی خود را به پخش تبلیغات در میدان نبرد آمده است که نشان می دهد یک زن در تماس با پلیس برای کمک به عنوان یک مزاحم می شکند به خانه و گرفتن یک صدای ضبط شده او را اطلاع رسانی است که به این دلیل که پلیس شده اند defunded هیچ کس در دسترس است به او تماس بگیرید.

خواه رئیس جمهور اخیرا در توییتی هشدار به "زنان خانه دار حومه آمریکا" که "بایدن را نابود محله خود و خود را از رویای آمریکایی است."

"هیچ کس در امان خواهد بود در جو بایدن امریکا!" مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد.

شیکاگو و لس آنجلس و فیلادلفیا و نیویورک دیده می شود خوشه در جرم و جنایت خشونت آمیز و قتل این سال است. و تهمت اعزام ماموران فدرال و یا اعلام کرد قصد دارد به ارسال به عوامل به Albuquerque, New Mexico, شیکاگو, و, Kansas City, Missouri, سعی کنید برای جلوگیری از ناآرامی. او نیز فرستاده می شود ماموران فدرال به پورتلند, اورگان, سعی کنید به زور سرکوب تظاهرات در اطراف دادگاه فدرال.

مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است به استدلال می کنند که بایدن حداقل به طور ضمنی می پوشی بدون کنترل خشونت است.

هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او می خواهم به سیل شیکاگو است که دیده می شود 51 درصد افزایش قتل و 47 درصد افزایش در تیراندازی در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته با "50,000 یا 75,000 مردم" و "آن را حل کند مانند شما نمی خواهد باور."

اما مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او نمی خواهد آن را انجام دهد به دلیل عدم همکاری از این شهر رهبری است.

شهردار لری Lightfoot گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن با وجود سختگیری نشان داده است علاقه کمی در پرداختن به یک موضوع مرکزی رانندگی خشونت در شهر: حدود 60 درصد از سلاح گرم بهبود در جنایات در شیکاگو در اصل خریداری شده از خارج از ایالت ایلینوی است.

"ما نیاز شما به عنوان رئیس جمهور به نقش رهبری در تصویب معنی دار و عقل سلیم قانون اسلحه است که شما تا کنون حاضر به انجام" Lightfoot یک دموکرات در نامه ای نوشت به مغلوب ساختن پیشی جستن در هفته گذشته.

در مرکز مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای بازیگران بایدن به عنوان ضعیف در جرم و جنایت است فشار بی اساس مفهوم که بایدن می خواهد پال خواستار قطع بودجه دولت ،

در مصاحبه با "فاکس نیوز دوشنبه" میزبان Chris Wallace تهمت نادرست ذکر شده در منشور بین بایدن و سناتور. برنی ساندرز من-Vt., که امضا شد به عنوان بخشی از وحدت وظیفه نیروی تلاش برای یافتن زمینه های مشترک بین بیشتر از متوسط بایدن حامیان و ساندرز' حامیان لیبرال.

اما وظیفه نیروی توصیه هایی برای دموکراتیک پلت فرم اشاره نمی کند defunding پلیس. تهمت بود قادر به نشان می دهد والاس زبان در نیروی کار سند است که گفت: به همان اندازه است.

هنوز هم تهمت کمپین سخنگوی هوگان Gidley با چکش بر روی نقطه ای در طول یک شنبه تماس برای به روز رسانی مردمی فعالان در استراتژی.

"او همواره سکوت در میان جوامع نوظهور به بی قانونی" Gidley گفت: از معاون رئیس جمهور سابق. "تنها زمانی که او می کند تا موسیقی پاپ از hidy-سوراخ او می گوید: ما قصد داریم پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است."

پیتر Scharf, یک گونه که جامعه شناس در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا دانشکده بهداشت عمومی است که توصیه نیواورلئان اداره پلیس تلاش اصلاحات گفت: بایدن این موضع در پلیس پیچیده است و یکی که مغلوب ساختن پیشی جستن نگاه کنید به بیشتر گل آلود است.

بایدن به عنوان یک سناتور نقشی کلیدی در نوشتن 1994, جرم, لایحه — دشوار-در-جرم قانون است که منتقدان می گویند سوخت جرم حبس.

طول اولیه همکار دموکرات بارها و بارها با انتقاد بایدن بیش از این لایحه. او عدالت کیفری پیشنهاد معکوس برخی از مفاد اصلی این جنایت ، او همچنین عذرخواهی کرد برای حمایت از برخی سیاست ها در 1990s که او در حال حاضر به رسمیت می شناسد بودند مضر مانند صدور حکم تفاوت بین کرک و کوکائین پودر.

در حالی که بایدن را پشتیبانی نمی کند defunding ادارات پلیس فشار در برخی از سمت چپ متمایل شهرهای بزرگ به شدت تعمیرات اساسی پلیس در بودجه می تواند او را در یک موقعیت دشوار Scharf گفت. اکثر سیاتل حزبی شورای شهر مثلا علنا در آغوش تماس را قطع این شهر 2021 پلیس بودجه به نصف.

که باعث می شود آن را بسیار مهم است که بایدن تر فعال در تخمگذاری چشم انداز خود را برای اختراع مجدد از مدرن نیروی پلیس برای جلوگیری از تهمت ضد پلیس jabs از چسبیده Scharf اضافه شده است.

"شما نمی خواهید این به نوبه خود به خود ویلی هورتون لحظه گفت:" Scharf با اشاره به George H. W. بوش 1988 کمپین تلاش برای کراوات دموکراتیک رژیم صهیونیستی است. مایکل Dukakis به یک مجرم که تجاوز به یک زن در طول یک آخر هفته کردند. "اگر او را فعال تهمت می تواند به نوبه خود این را به بایدن را پاشنه آشیل."

دسته بندی: اخبار | سیاست, انتخابات



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن