به کاخ سفید را قوی بازو تاکتیک گرفتن مقاومت مواجه تهمت طول می کشد اعتبار برای تظاهرات مسالمت آمیز

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 19 خرداد 1399

8 دقیقه پیش

واشنگتن ادعا که "همه چیز تحت کنترل کامل" رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعتباری ادعا شنبه و پس از ملی موج تظاهرات علیه پلیس سوء استفاده تبدیل آرامتر حتی به کاخ سفید مواجه تازه مقاومت مواجه بیش strong-arm تاکتیک های مورد استفاده علیه معترضان مسالمت آمیز.

اعتراضات به نظر می رسد صلح آمیز پنج شنبه یک روز پس از شورش پلیس و سرباز گارد ملی تا حد زیادی در آنجا ماند و از این راه به عنوان شعار نشانه-تکان دادن جمعیت راهپیمایی و بسیج در شهرستان پس از شهر در برابر خشونت پلیس بومی و نژاد پرستی.

به عنوان او در طول نزدیک به دو هفته از ناآرامی مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره زده موضع سختی, به tweeting, "من می خواهم LAW & ORDER!" — پیام خود را از انتخاب مجدد کمپین آغوش از پلیس با قتل جورج فلوید در مینیاپولیس در 25 مه موجب تظاهرات گسترده در سراسر کشور و در مناطق چند خرابکاری و دزدی.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت همواره به تصویر کشیده پاسخ تند که متناسب با تهدید ناآرامی های مدنی و غارت.

در کالیفرنیا مقامات یکشنبه اعلام کرد که نیروهای گارد ملی خواهد بود کشیده از شهرستانها در سراسر کشور که در آنها مستقر شدند برای هفته گذشته است.

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی که او دستور داد گارد ملی نیروهای شروع به خروج از واشنگتن افزود که آنها می توانند "به سرعت بازگشت" در صورت نیاز به حمایت از اجرای قانون است.

پنتاگون بعد از آن تایید کرد که, می سی سی پی سرباز گارد ملی را برای بازگشت به خانه یکشنبه شب در مورد طوفان گرمسیری کریستبل بازدید از سواحل خلیج فارس. واحدهای دیگر را ترک خواهد کرد و واشنگتن بیش از 72 ساعت از خروج از منطقه کلمبیا را از 1200 عضو گارد واحد.

در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران, ارتش, منشی, رایان مک کارتی و مسلح ، ژنرال ویلیام واکر فرمانده ناحیه کلمبیا گارد ملی در دفاع از استقرار نظامی در این کشور گفت: نیروهای معترضان مانع از گرفتن بر روی کاخ سفید در زمینه.

مک کارتی گفت: مقامات "آمد تا به لبه" از ارسال فعال وظیفه اعضای 82nd Airborne Division به شهر که خشونت را شکست هفته پیش اما در نهایت برگزار شد. 1600 فعال وظیفه نیروهای فرستاده شده به منطقه واشنگتن هفته گذشته همه بازگشت به پایگاه های خود را در نیویورک و یا کارولینای شمالی و یا دیگر در حالت آماده باش.

مک کارتی نیز گفت: پنتاگون را تکمیل تحقیقات در این هفته به دلیل گارد ملی هلیکوپتر بودند پرواز در نوک درخت سطح در ژوئن 1, وحشتناک ساکنان و ارسال شیشه های شکسته و آوار پرواز.

در یک مصاحبه تلویزیونی یکشنبه رئیس جمهور و مشاوران و عملیاتی دوباره به دنبال منحرف کردن انتقاد از تهمت اقدامات هفته گذشته که شامل تهدید خود را برای ارسال فعال-سربازان وظیفه به شهرستانها آمریکایی خود خواست که فرمانداران استفاده از زور برای "تسلط بر خیابان" و مشاجره او که یک اقامت با همسر و پسرش در یک خانه پناهگاه در جریان تظاهرات هفته گذشته بود که برای "بازرسی" اهداف است.

بسیار پر سوال با استفاده از فعال وظیفه نیروهای نظامی برای سرکوب ناآرامی های مدنی دادستان کل ویلیام بار گفت که "هر کس" در دولت مورد توافق است که باید آن را یک "آخرین رفت و آمد مکرر." مغلوب ساختن پیشی جستن بیان کرده بود چنین رزرو در bellicose نظرات به خبرنگاران دوشنبه در کاخ سفید است.

بار ظاهر می شود در CBS' "چهره ملت" به دنبال قلم مو کنار جنجال بر سر استفاده از فلفل گلوله و گلوله های لاستیکی در برابر تعداد زیادی از تظاهرکنندگان جمع شده بودند جمعه سراسر از کاخ سفید است.

اگر چه شاهدان و فیلم های ضبط شده نشان داد که اعتراض آرام بود, بار اظهار داشت که "آنها نمی شد و معترضان مسالمت آمیز" و اسپری فلفل است "نه یک ماده شیمیایی محرک."

بار نیز رد کرده است که معترضان پاک شد توسط نیروی طوری تهمت می تواند راه رفتن در سراسر مربع لحظه بعد و مطرح با یک کتاب مقدس در جبهه تاریخی کلیسای جان که آسیب دیده بود توسط آتش شب قبل از. حوادث "بودند متصل نیست," او گفت:.

با وجود مداوم الگوی سیاه و میر در پلیس بازداشت Barr همچنین گفت او را باور نمی کند "که اجرای قانون سیستم سیستمیک نژادپرست است." وی افزود: "مواردی وجود دارد از بد پلیس است."

مغلوب ساختن پیشی جستن اقدام وزیر امنیت داخلی چاد گرگ استدلال کرد که یک پاسخ توسط اجرای قانون تبدیل شده بود جزر و مد در برابر پراکنده غارت و خشونت در اوایل هفته گذشته است.

"در طول چند روز گذشته ما دیده ایم که اعتراض های خشونت آمیز و خشونت آمیز غارت و شورش کاهش" گرگ گفت: "فاکس نیوز یکشنبه." "این تصادف نیست شانس این دلیل است که ما در زمان اوایل عمل است."

معترضان می گویند که پلیس با خشونت بدون خشونت تظاهر کنندگان در مستند ویروسی بالغ بر نیاز برای پلیس افراط به reined در. و آنها اشاره کرد آخر این هفته تظاهرات مسالمت آمیز وجود ندارد و گسترده حضور پلیس.

تشکر. Val Demings D-Fla., سابق اورلاندو رئیس پلیس است که دیده می شود به عنوان یک پتانسیل همسر در حال اجرا به presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن ستایش افسران با او کار کرده بود اما گفت: "نژادپرستی نظاممند است که همیشه روح در اتاق."

"اگر ما می خواهیم برای حل برخی از امریکا سخت ترین مشکلات ما رو به شدت صادقانه در مورد آنچه که این مشکلات هستند," او گفت: ABC "این هفته است."

او در توییت مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان هدف چندین بار در بایدن ادعا معاون رئیس جمهور سابق پشتیبانی از تلاش های پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس کلیدی تقاضای برخی معترضان.

این بایدن کمپین خودداری نظر یکشنبه در مورد پلیس defunding. اما در بسیاری از اظهارات در مورد عدالت کیفری اصلاحات قبل و بعد از فلوید مرگ بایدن هرگز تایید این ایده. او خواستار افزایش بودجه برای جامعه گرا پلیس به عنوان بخشی از طیف طرح برای عدالت کیفری اصلاحات پرده برداری از آخرین سال است.

کارشناسان بهداشت عمومی هشدار داده است که نزدیک به دو هفته از تظاهرات توده ای می تواند منجر به موج جدیدی از کروناویروس عفونت.

اسکات Gottlieb سابق غذا و داروی کمیسر گفت: covid-19 شیوع است که به کشته شدن بیش از 110,000 آمریکایی ها می تواند به دست آوردن حرکت جدید به خصوص که خاموش شدن ناگهانی اعمال شده در بسیاری از کشورهای در اواخر ماه مارس را کاسته.

"ما مطمئنا به دیدن انتقالات بیرون آمدن از این تجمعات وجود دارد هیچ تردیدی در مورد آن" گوتلیب " در "رویارویی با ملت است."

او خواست معترضان برای عمل اجتماعی فاصله و استفاده از پوشش صورت و به نام مأموران اجرای قانون به deescalate درگیری فیزیکی است که می تواند منجر به صدمات و گسترش ویروس.

دسته بندی: اخبار | سیاست و انتخابات | خبرها



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن