در سن 24 N. C. کنگره رواناب ویکتور ممکن است rising star

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 5 تیر 1399

رالی, N. C. — پس از نزدیک به مرگ در یک تصادف ماشین شش سال پیش در غرب کارولینای شمالی در کنگره نامزد مدیسون Cawthorn در حال حاضر آموخته است بسیاری از درس های زندگی با سن 24.

"وجود دارد هیچ وقت به صبر" Cawthorn گفت: در مصاحبه اخیر است. "زندگی با ارزش است و می توان آن را دور گرفته شده در هر زمان."

بنابراین زمانی که Rep. علامت مراتع شوکه فعالان جمهوری خواه با اعلام روز قبل از تشکیل پرونده به پایان رسید و در ماه دسامبر که او نمی خواهد اجرا Cawthorn شروع به پریدن کرد در این مسابقه در آخرین لحظه برای موفقیت او است. در حال حاضر Cawthorn است که در حال تکان های سیاسی, برنده ایران با نامزدی در سه شنبه رواناب توسط کاملا ضرب و شتم نامزد تایید شده توسط هر دو مغلوب ساختن پیشی جستن و مراتع که در حال حاضر رئیس جمهور رئیس ستاد.

Cawthorn که در حال حاضر با استفاده از یک صندلی چرخدار چرا که او را تا حدی فلج ساخته است زیر قوی به سرعت با یک داستان فوتی و فوری یک آزادیخواه سبک تمرکز بر آزادی و امید در میان جمهوری خواهان است که او می تواند جذب هزاره رای دهندگان.

"ما فقط باید یک مقدار بیشتر قانع کننده پیام است که طنین انداز با مردم گفت:" آسوشیتد پرس پس از نزدیک به 2-برای-1 پیروزی بر Lynda بنت در روز سه شنبه.

Cawthorn که می رسد قانون اساسی موظف است حداقل سن 25 سالگی به خدمت در خانه در Aug. 1 را تبدیل به یکی از جوانترین اعضا در تاریخ ایالات متحده اگر او برنده انتخابات عمومی در جمهوری تکیه 11th منطقه در برابر دموکرات نامزد وزارت معارف دیویس و دیگران. جوانترین عضو فعلی کنگره دموکرات در کنگره اسکندریه Ocasio-کورتز نیویورک است 30.

Cawthorn blitzed بنت در روز سه شنبه, حتی اگر او تا به حال شده رای بالا-گیرنده اصلی در 12 نامزد اولیه در ماه مارس بود و از حمایت سیاسی و تسلیحاتی از خانه آزادی حزبی که مراتع هنگامی که چراغ. در حالی که Cawthorn کردم پشتیبانی از یک سوپر پک اجرا توسط متفقین از سوی دیگر ، رند پل از کنتاکی, هواداران گفت: آن را زمین بازی و شخصیت ساخته شده است که رواناب تار و مار.

"مدیسون متصل با مردم است. او گوش به آنها و مردم او را دوست دارم. این سحر و جادو نیست" مبارک پسر رئیس حزب جمهوری خواه در شهرستان هندرسون که در آن Cawthorn زندگی گفت: در روز چهارشنبه. "زمانی که شما صحبت کردن در مورد تجربه زندگی او را از طریق بسیاری از چیزهایی که هیچ یک از ما امیدوارم همیشه باید برای رفتن را از طریق."

Cawthorn بود 18 هنگامی که او به شدت مجروح شده در سال 2014 در شهر ساحلی دایتونای فلوریدا پس از یک اتومبیل او در اسرائیل به یک برج بتن. در حال حاضر فلج از شکم به پایین Cawthorn آغاز شده است یک سرمایه گذاری املاک و مستغلات شرکت می دهد و انگیزه شد. Cawthorn با اشاره به مراتع به عنوان یک مربی به حال کسی که نامزد او برای یک آکادمی نیروی دریایی قرار ملاقات قبل از حادثه و کسی که با او کار می کرد برای بعد.

در مبارزات انتخاباتی مقدماتی تصویری اولین بار نامزد توصیف خود را به عنوان یک نسل هشتم ساکن این منطقه نیز می دانستند که چگونه برای جذب افراد جوان به ایران.

"من به نمایندگی ظهور نسل از آمریکایی ها که در حال فردا رهبران بسیاری از آنها فکر می کنم جمهوری خواهان نمی مراقبت در مورد حقوق خود محروم و از صدمه زدن و کسانی که کمتر خوش شانس. اما هیچ چیز نمی تواند دورتر از حقیقت" او گفت:.

بنت و Cawthorn اساسا همان محافظه کار پلت فرم در سقط جنین و حقوق تفنگ و هر دو از طرفداران سرسخت تهمت که به نام Cawthorn در سه شنبه شب. اما آن بنت که رئیس جمهور را تایید. که نبود تعجب آور با توجه به اینکه مراتع در حال حاضر خود را بالای کاخ سفید مشاور و هنگامی که نزدیک ترین متحد خود در کنگره است.

رئيس جمهور در مبارزات انتخاباتی سعی کردم به سرعت در چهار شنبه jettison خود رواناب تصمیم: "کمپین هیجان زده برای دیدن یک نامزد قوی و ستاره رو به افزایش از جمله قوی نتیجه شب گذشته" سخنگوی تیم Murtaugh گفت. "ما هیجان زده برای ایستادن در کنار او را به مبارزه برای آینده کشور ما است."

شرایطی که در آن بنت کردم به این مسابقه به احتمال زیاد منجر به Cawthorn را پیروزی قاطع گفت: Chris Cooper, یک استاد علوم سیاسی در غربی دانشگاه کارولینای. مراتع' 11 ساعته اعلام کرد که او نمی خواهد اجرا بسته از نامزدها در حال حاضر در حال اجرا برای دیگر ادارات. بنت از مراتع' و Haywood County, ایران, رسمی, اعلام نامزدی او را در عرض چند ساعت از اعلام.

مغلوب ساختن پیشی جستن را تایید و موفق به کمک به بنت به دلیل آن را به فعالان محلی از نامزدی فلپ کوپر گفت.

هنوز Cawthorn "است که نامزد جذاب. او یک سخنران پویا, او یک داستان خوب" کوپر گفت.

دیگران بر این باورند بنت شکست یک انتخابات هشدار برای مغلوب ساختن پیشی جستن که برنده کارولینای شمالی با 4 درصد در سال 2016. مایک مادرید یک جمهوری خواه استراتژیست و مشاور برای ضد مغلوب ساختن پیشی جستن لینکلن پروژه گفت: در حالی که Cawthorn ممکن است تبدیل به یک قابل توجه بخشی از محافظه کار جنبش مادرید گفت: پیروزی او نبود "ایدئولوژیک در همه. این بود که در مورد مغلوب ساختن پیشی جستن."

Cawthorn هنوز کلی انتخابات که در آن دموکرات دیویس می تواند ترویج زندگی طولانی خود را به عنوان افسر نیروی هوایی از جمله زمان به عنوان رئیس سابق دادستان دادگاههای نظامی در خلیج گوانتانامو کوبا.

دیویس گفت: در بیانیه ای که پس از Cawthorn پیروزی: "هیچ کس در این سرویس در بالا شروع می شود و من فکر نمی کنم مردم کارولینای شمالی غربی بر این باورند کنگره صندلی باید به دست کسی مثل فارغ التحصیلی در حال حاضر."

دسته بندی: اخبار | سیاست, انتخابات



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن