Mountie به اتهام جرائم جنسی در ونکوور چهره 37 اتهامات جدید در اتاوا

محتوای مقالهریچموند Mountie بازداشت شده در مارس و متهم با یک رشته از جرائم در نزدیکی ونکوور دختران در مدرسه در

توسط MASTERNEWSS در 27 تیر 1399

محتوای مقاله

ریچموند Mountie بازداشت شده در مارس و متهم با یک رشته از جرائم در نزدیکی ونکوور دختران در مدرسه در حال حاضر چهره یک میزبان از اتهامات جدید ناشی از زندگی در اتاوا.

روز چهارشنبه جنایات جنسی واحد از اتاوا خدمات پلیس به اتهام اندرو Seangio, 35, با 34 فقره اطفاء شهوت با نگاه و سه فقره تجاوز جنسی.

به اتهام جرائم رخ داده بین سال 2011 و سال 2018 اتاوا پلیس گفت: در انتشار اخبار پنجشنبه در مدت کوتاهی پس از Seangio تبدیل خود را به پلیس ونکوور به rearrested.

Seangio دستگیر شد توسط VPD در مارس 11 اتهام از جمله هفت فقره قرآن به سه فقره از افشای خود را به افراد زیر 16 سال سن و یک تعداد از اطفاء شهوت با نگاه.

ریچموند RCMP عضو که معلق است با پرداخت ادعا شده است که مرتکب اعمال زشت در نزدیکی نیویورک, خانه, تمام دختران مدرسه خصوصی در Shaughnessy محله از ونکوور.

در طول VPD رسیدگی به این اتهامات افسران تماس اتاوا خدمات پلیس برای کمک پیشرو است که نیروی انتظامی برای شروع یک تحقیق که همچنان ادامه دارد.

Seangio در حال حاضر چهره 48 اتهامات در کل — که ادعا حوادث در حالی که Seangio بود و نه وظیفه و پلیس در اتاوا این باور وجود دارد ممکن است اضافی قربانیان.

هر که در Seangio محل اقامت در انتهای جنوبی اتاوا بین ماه های اکتبر تا اکتبر 2015 و 2017 خواسته برای آمدن به جلو است. پلیس گفت که آنها را احترام یک قربانی آرزوهای خود را به تصمیم بگیرند که آیا آنها می خواهند به دنبال شکایت از طریق دادگاه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن