دکتر بیوان هیوز: خشونت مبتنی بر جنسیت در میان COVID-19 توسط B. C. سایه همه گیر

محتوای مقالهبا تشکر از متین حل و فصل از ما مراقبت های بهداشتی کارگران تعهد اجتماعی فاصله با جامعه بزرگ و دست ث

توسط MASTERNEWSS در 14 تیر 1399

محتوای مقاله

با تشکر از متین حل و فصل از ما مراقبت های بهداشتی کارگران تعهد اجتماعی فاصله با جامعه بزرگ و دست ثابت و رویایی پاسداشت از خدمات بهداشتی, رهبری, ما اینجا در B. C. خوش شانس بوده است که تا حد زیادی اجتناب قریب به اتفاق ما سیستم مراقبت های بهداشتی.

به عنوان انزوا اقدامات به تدریج آسانسور ما مصرانه از مردم استان ما به نوبه خود نگاه خود را به کمتر شناخته شده "خط مقدم" که پدید آمده در طول این زمان. در حالی که COVID-19 یورش شده است پهن در حال حاضر شيوع خشونت مبتنی بر جنسیت است رسید و با عواقب مخربی بر سلامت جوامع ما.

به عنوان کارکنان متخصص بیهوشی و مراقبت بحرانی در بیمارستان عمومی ونکوور, من پیدا کرده اند COVID-19 همه گیر یکی از چالش برانگیز ترین و پر استرس دوره از زندگی حرفه پزشکی است.

این یک عاطفی و جسمی تخلیه بار برای کسانی از ما در تلاش برای نگه داشتن مردم زنده و امن در بیمارستان است. آن بوده است به خصوص دشوار است برای مدیریت در حالی که رویشان در خفه کننده تجهیزات حفاظتی و اجرای پیچیده و دست و پا گیر پروتکل های جدید — همه در حالی که به طور فعال در تلاش برای جلوگیری از COVID-19 عفونت در بیماران ما کارکنان ما و خانواده های ما. فوران حمایت از جامعه شده است غیر منتظره به شدت صمیمی و نیرو برای همه ما است. شبانه کر از گلدان و تابه را به ارمغان آورده است من به اشک چندین بار که من آماده برای یکی دیگر از شیفت شب را صرف تلاش برای مراقبت از COVID-19 بيمار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن