من ممکن است شما را از بین ببرد این است که در مورد خیلی بیشتر از تجاوز

Coel می داند این جهان از هنر و تجارت هست. آدامسهای سری در مورد جوان زندگی در یک شورا و مستغلات در لندن بود و ش

توسط MASTERNEWSS در 6 تیر 1399

Coel می داند این جهان از هنر و تجارت هست. آدامسهای سری در مورد جوان زندگی در یک شورا و مستغلات در لندن بود و شور دریافت کمدی و یک پرتره از یک هنرمند در ساخت. اما در جایی که Coel در حال حاضر HBO و BBC در پای شخصیت او در تلاش برای حرکت به ساختارهای قدرت آنها را درک نمی کنند.

بلا یک مخلوق عادت که همیشه به عقب می رود به کسی که باعث می شود او آمده قابل اعتماد و نرخهای پایین به تلفن خود را یک میلیون بار در روز. بنابراین زمانی که Coel است بلا تصویب خلاق بحران از طریق جستجو در گوگل, او برجسته سازي شرکت مالکیت خود را قهرمان درونی: بلا از دست داده است و او تبدیل به یک فناوری بزرگ دانش علوم بانکی در تلاش برای درک خود مغز خلاق ساز. بلا و دوستان او در حال بهره برداری طولانی قبل از هر کسی به ضرر آنها از نظر جنسی.

را Terry, بلا, بهترین دوست, بازی های برگزار شده توسط Weruche Opia که به زودی معروف در سراسر جهان برای او عملکرد فوق العاده ای از یک فرد تلاش می شود در یک رستوران در حالی که نورد در MDMA. تری یک بازیگر و در یک گامه انفجار در صحنه او انجام faux-عمیق مونولوگ در مورد زیبایی های زنان در یک تست صفحه نمایش برای یک نام تجاری شبیه به کبوتر. تولید کنندگان بپرسید که آیا می توانید او را ببینید موی طبیعی و به طور کلی تقلید بلا شر سفید عوامل در برداشت, سیاه, خلاقیت و اعتبار برای ارزش کالا از محصولات خود را.

آن را زمخت اما کاملا واقعی به زندگی و رفتار است که برگ های تلخ و شیرین طعم و مزه در پشت آن—Michaela Coel عطر و طعم شما می توانید آن تماس بگیرید. کل نشان می دهد که به عنوان شدید به عنوان کبوتر ریخته و هشدار به بسیاری از انواع مختلف ساختار قدرت در مواجهه با قهرمانان خود را نه فقط بهره کشی جنسی.


من به معنی این نیست که به نوک پا راه رفتن در اطراف تجاوز به عنف—آن را تحت اللفظی موضوع نشان می دهد یک انتخاب است که در خود وابسته به توتم دستاورد است. Coel نیز می کشد خاموش شاهکار تبدیل تجاوز به یک رمز و راز داستان. فصل دوم Broadchurch موفق به خوبی در آن بیش از حد, اما آن را بسیار به ندرت انجام می شود حق. ساخت داستان در مورد تجاوز به عنف یک سیم بالا عمل برایتان توام با جنجال و فرصت ها برای احساسات صدمه دیده است. که درست است و یا حتی شاید به خصوص اگر آن را برای شما اتفاق افتاده است. Coel گفته او دارو و حمله چند سال پیش که دو و نیم سال روند نوشتن در من ممکن است شما را از بین ببرد شد "مسهل" اما ریسک بالا: اگر این نمایش بوده است فلاپ و یا نوعی دیگر از شکست آن شده است می تواند یک شخصی فاجعه است. در سطح انسانی Coel دستاورد با من ممکن است شما را از بین ببرد یک expletive شایسته پیروزی است.

اما اگر ما تمرکز بر لحظات مانند اگزیستانسیالیسم جستجو در گوگل, تجاوز خود را به محو دور به فاش کردن یک تلویزیون نشان می دهد که نه تنها یک تجسم اما یک کار خلاق در مورد Coel نبوغ. بلا کل سفر تا کنون (من دیده نمی شود گذشته قسمت شش, از مجموع 12) شده است در مورد طولانی تقلا به مرکز خودش. این سفر تحت اللفظی است در برخی از راه, از آنجا که او در حال بررسی یک جرم با خودش در مرکز آن, اما آن را نیز یک اودیسه به بلا ناخودآگاه است. حافظه به خصوص پربار تم برای Coel. در شواهد جمع آوری مصاحبه برای مثال بلا می پرسد پلیس کارمند "چگونه می تواند به شما می دانم زمانی که من یکی از آن اتفاق افتاد و من نمی دانم؟"

در یک سطح فنی فراتر از الماس اسکریپت من ممکن است شما را از بین ببرد و خارج از غرفه برای موسیقی خود را—ترکیبی از انگلستان گاراژ بازدید و معاصر منتشر شده و فیلمبرداری. این دوربین دارای یک نگاه با یک نیروی خاص خود را دارد و هرگز flinches هنگامی که چیزهای وحشتناک اتفاق می افتد دادن بیننده از من ممکن است شما را از بین ببرد یک نقش به عنوان شاهد. سپس دوباره خیلی چپ است. شش قسمت در به عنوان مثال ما هیچ ایده چه بلا همه مهم کتاب جدید است و حتی در مورد. در این نمایش فیلمبرداری Coel گردد انتخابی زل زل نگاه کردن که شبیه تیک از خود شخصیت را در ذهن حذف و اضافه کردن دانش به عنوان شیمی شناخت دیکته آن منطق کیمیاگری رمز و راز است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن