عذاب و اکستازی از اسنوکر

ورزش معمولا تزریق مسهل تجارب به حامیان آنها در فواصل منظم و در زمان کمبود نمی تواند خوب برای طرفداران' سلامت.

توسط MASTERNEWSS در 12 اردیبهشت 1399

ورزش معمولا تزریق مسهل تجارب به حامیان آنها در فواصل منظم و در زمان کمبود نمی تواند خوب برای طرفداران' سلامت. به عنوان یک اقدام موقت توصیه من حفر به ویدئو archive برخی کمتر جشن ورزشی—wallflowers به فوتبال یا بسکتبال را ملکه prom اگر شما خواهد شد—و پس از سوراخ خرگوش به پایان آن است. مورد علاقه من عکاسی-ورزش بوده است هشدار باله نوعی فلانل رومیزی سبز, همچنین شناخته شده به عنوان اسنوکر.

به عنوان هر گونه سابقه اسنوکر به شما بگویم آن جذابیت نهفته در هر دو بازی خود را و در آن بازیکنان کاریزماتیک که در میان ورزشی' بهترین لباس. چیزی که آنها نمی تواند شما را احساس—آنچه شما باید به یاد بگیرند که برای خودتان—این است که چگونه نفیس خوب اسنوکر می شود و زمین از تنش می تواند رسیدن به. این یک بازی از مهارت های خالص و بسیار دشوار است به بازی خوبی که واقعا برجسته قاب (اسنوکر برای "بازی") خواهد شد که شما فریاد کوچک رنگی توپ نورد در سراسر صفحه نمایش لپ تاپ خود را.

اسنوکر یک شاخه از یک پدر و مادر, ورزشی, بیلیارد, بزرگ شد که در خارج از محیط داخلی نسخه از بانوان سبک بازی. همه بازی بیلیارد شامل ضربه زدن به توپ با نشانه ها به عنوان شما احتمالا می دانید از بازی استخر. که چون منnstead از خیلی بزرگ توپ بر روی چمن با چکش در این جدید rainy-day تکرار بازیکنان تحت فشار قرار دادند و آنها را با میله های سراسر پارچه سبز (با نام مستعار "چمن"). Billart است که نام فرانسوی برای کسانی که چوب از این رو نام پدربزرگ جدول مدرن ،

آمریکا میز بیلیارد کوچک است در مقایسه به رقابت های اسنوکر جدول که شش توسط دوازده فوت و meaner کوچکتر جیب. آن ابعاد را گلکاری 22 توپ در یک نظم خاص یک چشمگیری دشوار گزاره هر دو ریاضی و روانی. وجود دارد مقدار زیادی از قوانین را یاد بگیرنداما هدف اساسی این است: اول همه گلدان 15 توپ قرمز متناوب با شش توپ رنگی (که بازگشت به میز تا قرمز ها همه رفته اند) و سپس تمام توپ های رنگی در یک توالی خاص. از دست توپ و آن را به حریف خود را به نوبه خود. مسابقات شامل مشخص عجیب و غریب تعداد فریم که می تواند متفاوت باشد.

بعد می آید nitty ریگ دار, بخش هایی از بازی است که به بازیکن افسانه ای Ronnie o'sullivan آنچه که او "اسنوکر افسردگی است." چرا که شما باید به آنها را غرق در چنین توالی دقیق حداقل دو تا از توپ های آتی باید عامل به بازیکن محاسبات هر بار که او شاخه. این همه بسیار خوب غرق شدن یک قرمز اما در جایی که سفید توپ نشانه رفتن برای پایان دادن به بعدی ؟ اگر از آن می آید به بقیه به دام افتاده در پشت یک ردیف از قرمز و شات بعدی شما نیاز به سینک یک رنگ مثلا شما پیچ.

شما همیشه هدف برای 'ساخت معافیت,' معنی 'گلدان' توپ در نمره توالی اما زمانی که یک گلدان در دسترس نیست, شما همچنین می توانید بازی ایمنی عکس, با هدف صریح محدود کردن حریف خود را بازی همچنین به عنوان شناخته شده snookering آنها. این نوع بازی می تواند برای همیشه تا زمانی که هر دو بازیکن در حال لرزش با خستگی. این snookering در اسنوکر است که ورزش روانشناسی را در آن می آید که تجزیه نسبتا به طور مساوی به کمدی تراژدی و درام.


الکس هیگینز در سال 1972 است.Allsport/گتی ایماژ

در 1950s و '60s اسنوکر نبود که به خصوص پس از آن نمی کت و شلوار سیاه و سفید تلویزیون; شما نمی تواند ببینید که توپ بود که. سپس هنگامی که سر دیوید مستند در زمان بیش از سی و دو در اواخر دهه 1960 او تصمیم گرفت به استفاده از اسنوکر برای تست کردن این شرکت رنگ جدید فن آوری است. نتیجه این بود: "دیگ سیاه" یک اسنوکر نشان می دهد تشکیل شده حذفی به سبک مینیاتور بازی. این نمایش سه شب پس از ماه فرود.

در این زمان برخی اسنوکر بازیکن به نام الکس "طوفان" Higgins تا به حال ساخته شده خود را به ورزش اول مشهور است. بومی جنوب بلفاست, Higgins موفق به کسب اولین عنوان در اواخر 1960s, تبدیل حرفه ای در سال 1972 و در سن 22. Higgins (که فوت در سال 2010) شد بی باک سخت الکلی که استعداد برای این بازی باقی مانده است بی همتا. او نیز گرفتار شدم شاشیدن در ترتیبات گل در بوته معروف اسنوکر محل و یک بار parejo تهدید به دنیس تیلور همکار ایرلند شمالی pro کشته شده است.

Higgins است غم انگیز شخصیت اما او تقریبا به تنهایی سوار شوق برای اسنوکر که به اوج خود رسید و در سال 1980 بریتانیا (شما می توانید یک تصویر لحظهای جذاب اسنوکر در حال افزایش است در این انگلستانیک سال 1978 ITV گرانادا مستند). همیشه از شخصیت های بزرگ و احمقانه لقب شده اند و زبانزد مردم] برای ورزش که شامل یک مخلوط عجیب و غریب از کلاس دال: جوانب مثبت بازی مسابقات در لباس شب و داوران پوشیدن دستکش سفید را بیلیارد سالن به طور سنتی حوزه پسران و مردان کار نیست toffs. جیمی "گردباد" سفید برای مثال آمد تا با تمرین در سالن بیلیارد زمانی که او باید در مدرسه به این معنی است که او آنقدر در خواندن در شروع کار حرفه ای خود را. او هنوز هم تا به حال به پوشیدن توکس.

که عجیب و غریب برای مواد افزودنی از فرهنگ است که در آن اسنوکر آن مدرسه قدیمی جذابیت و شوخ طبعی است. از اواخر قرن 1970s تا اواخر '80s, وقتی که بازی رو براق و حرفه ای (و کمتر سرگرم کننده), اسنوکر بود که به اندازه یک کمدی به عنوان یک بازی. هنگامی که جیمی سفید از دست رفته برای میلیون هم به استفان Hendry برای مثال اولین کلمات خود را به تلویزیون مصاحبه شد, "او شروع به آزار من است." اسنوکر قهرمان ری Reardon استفاده از فلش خود را ضعیف دندان threateningly در مخالفان و شناخته شده بود به عنوان "دراکولا." استیو "جالب" دیویس انقلابی این ورزش در سال 1980 با تمرین اسنوکر هر شب به جای بیرون رفتن و مست که هیچ کس تا به حال فکر قبل از. بهترین از همه این است Dennis Taylor, شایان ستایش قهرمان که chalked تمام موفقیت خود را به او عادت به پوشیدن عینک خود را وارونه.

در چند سال طلایی که بازیکنان اسنوکر جدی بودند مشاهیر کسی مدیر تا به حال این ایده درخشان از کنار هم قرار دادن یک آهنگ پاپ به نام "اسنوکر Loopy" که با استفاده از کلیک-clack از توپ به عنوان یک زدنی موتیف. این جاذب اگر کمی احمقانه و قطاری از زانو تا تشویق میخانه ورزشی سادگی.


به عنوان سام شوالیه قرار داده و آن را در 2015 مشخصات Ronnie o'sullivan برای جدید Yorker, "اسنوکر را متمدن ظاهر belies آن باطل و enervating طبیعت است." وقت آن است برای شروع سفر ما به تاریکی روح اسنوکر. دیدار با رونی "موشک" o'sullivan و قاب کامل او در سال 1997 مسابقات قهرمانی جهان در شفیلد.

طی حدود پنج دقیقه o'sullivan, بزرگترین اسنوکر بازیکن تمام دوران به ثمر رساند حداکثر 147 امتیاز با غرق شدن هر توپ بر روی میز در جهت صحیح و بدون شکست است. شما می توانید توپ سفید رسم مثلث در سراسر نوعی فلانل رومیزی با توجه به برنامه های خود را. در برخی از عکس های او به سختی منتظر توپ برای جلوگیری از حرکت قبل از او آماده است برای حمله دوباره است. اگرچه هیچ محاسبات نشان داده شده بر روی صفحه نمایش راه که o'sullivan حرکت در اطراف جدول راه خود را از چشم نیزه و اندام خود را حرکت یا کشش ناگهانی به نظر می رسد مانند یک رقص مورد ریاضیات—شما می توانید احساس قدیمی قوانین اسنوکر ضربه محکم و ناگهانی به او بازی می کند.

اولین بار شما از آن قابل توجه است. بار دوم آن خیره کننده است. اما این بار صدم پس از شما را تماشا کرده ام بی شماری دیگر مسابقات دیده و یک هزار نفر دیگر بازی آن را تقریبا هولناک: چگونه یک فرد انجام است ؟ آنچه آنها را به درایوهای که هیپنوتیزم ، در o'sullivan مورد پاسخ این است که پدر او در زندان برای قتل و فکر پسرش تلویزیونی بازی ها به عنوان "بازدیدکننده داشته است." (O'sullivan سر می توانید اطلاعات بیشتر با تماشای 2012 ITV4, مستند در مورد زندگی خود را.)

وجود دارد بیشتر بازی ها, پیر و جدیددر سراسر اینترنت. Prospective اسنوکر طرفداران باید بعدی سازمان دیده بان 1985 اسنوکر قهرمانی جهان نهایی بین استیو دیویس و دنیس تیلور ماموت رویارویی که به نظر می رسید به مقصد هرگز به پایان است. نزدیک به 19 میلیون نفر به تماشای آن مسابقه می آیند به نتیجه آن است. برای پایان آن را به عنوان همه چیز باید با یک سری از تکان دهنده اشتباهات در آورده با خستگی فشار و احساس نوشته شده است بیش از همه دیویس و تیلور چهره—که آنها خواهد بود گیر بازی اسنوکر وجود دارد برای همیشه لطفا برای. اما هر بازی در نهایت تف, برنده, به دلیل وجود دارد هیچ چیز مانند یک قرعه کشی در اسنوکر. به عنوان قدیمی بیلیارد رود گفت:"همیشه وجود دارد یک شات; شما فقط باید برای پیدا کردن آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب