به عنوان MLB آماده بازگشت-به-بازی بازی پیشنهاد با شروع خرما دزدان دریایی ماندن در حالت آماده

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 18 اردیبهشت 1399

6 دقیقه پیش

به عنوان بیس بال آماده برای امکان بازگشت با گزارش از تاریخ های هدف در اوایل ماه ژوئن به آغاز بهار آموزش و اوایل ماه جولای برای شروع بازی بازی دزدان دریایی پیتسبورگ در حال تلاش به در یک نقطه شیرین.

چیزی که دزدان دریایی مدیر کل بن Cherington به نام "دولت آماده" مورد نیاز از بازیکنان MLB برای یک سطح شیب دار تا بهار دوم آموزش و آماده برای یک فصل به طور منظم تنظیم در مصاحبه روز شنبه در 93.7 فن "به طوری که هنگامی که و امیدوارم اگر ما چراغ سبز به سطح شیب دار بالا و به عقب بر گردیم به یک فصل ما در حال انجام است که از ابتدا".

می خواهم برخی از خوب baseball news??

من فقط شنیده ها از منابع مختلف که در ژوئن 10, آموزش بهار 2 شروع خواهد شد. جولای 1st باز خواهد شد و بعد همه تیم ها خواهد بود و بازی در خانه خود ballparks.

ما بحث آن را به طور کامل در آینده @TalkinBaseball_

— ترور Plouffe (@trevorplouffe) 4 مه سال 2020

خبری که توپ بیس بال به ساخت برنامه ای برای باز گشت در ماه آینده در ابتدا شکسته سابق عمده-لیگ بازیکن. ترور Plouffe توییتی که روز شنبه MLB شد گفتن بازیکنان برای آماده بازگشت با 10 ژوئن به عنوان تاریخ شروع بهار آموزش و 1 ژوئیه به عنوان روز افتتاحیه و این که "همه تیم ها خواهد بود و بازی در خانه خود ballparks."

کن روزنتال های ورزشی را تایید کرد و گفت سرخپوستان کلیولند به بازیکنان کسانی که تاریخ به عنوان یک "علامت در شن و ماسه." ESPN جف Passan گزارش روز شنبه که MLB است که انتظار می رود به ارائه یک "بازگشت-به-بازی بازی پیشنهاد" به MLB بازیکنان ارتباط در عرض یک هفته برای اتحادیه تصویب.

تاریخ می تواند اهداف در حال حرکت در میان بحران از کروناویروس که باعث covid-19 با تکیه بر توصیه های از دولت و مقامات دولتی و کارشناسان بهداشت و درمان در مورد کمک هزینه و ایمنی برای بازگشت به بازی. کسانی که می تواند به اثبات می شود موانع قابل توجهی برای MLB به عنوان بسیاری از کشورهای در حال عملیاتی در شرايط مختلف بازگشایی جدول زمانی.

اما دزدان دریایی مدیر Derek شلتون معتقد است آن آموزنده است که تیم باید یک جدول زمانی در آماده سازی شرایط برای یک فصل و بازگشت از ورزش مهم است برای روان ملی. سه هفته بهار آموزش می دهد کوزه زمان به افزایش تعداد زمین و موقعیت بازیکنان یک فرصت برای reacclimate به هدف قرار دادن و فیلدینگ در بازی مانند شرایط پس از دو ماه از کار کردن خود به خود.

"یکی از چیزهایی که احتمالا مهم ترین این است که از زمان لیگ اصلی بیس بال می گوید:" خوب دوست عزیز شما می توانید تا زمان ما شروع بهار, آموزش, اما, زمانی که دوره رفتن به حیاتی برای ما دلیل این واقعیت است که ما در پایان تاریخ است و ما در حال رفتن به می دانم که چگونه ما در حال رفتن به قادر به رمپ" شلتون گفت: روز شنبه در یک کنفرانس تلفنی با پیتسبورگ خبرنگاران اضافه کرد که او با تمرکز بر روی مثبت.

"هر راه ما می توانیم پیدا کردن یک راه برای بازی ما بازی کند. من نظر خودم را به عنوان یک خوش و یک فرد که مثبت است. برگشت به بیس بال در حال رفتن برای کمک به ما در یک مقیاس بزرگتر. من قرار نیست خودم شخصا و یا در گفتگو با کارکنان ما در هر جایی که ما در حال فکر کردن در هر چیزی اما خوش بینانه است که وجود دارد رفتن به بیس بال."

دزدان دریایی پارچ ترور ویلیامز گفت: در طول یک ظاهر مهمان در 93.7 فن که بازیکنان گفته شد شش تا هشت هفته زمانی بود که به احتمال زیاد و پنجشنبه علائم هشت هفته پس از ورزش تعطیل بهار آموزش در مارس 12.

"من قویا معتقدم که ما در حال رفتن به آن را امتحان کنید کالج" ویلیامز گفت و اشاره کرد که در لیگ ژاپن و کره جنوبی بازگشت به بازی بیس بال در خالی استادیوم های این هفته است. "اگر آنها در حال بازی بیس بال و همه چیز برای آنها خوب است ما در حال رفتن به سمت راست پشت سر آنها و امیدوارم آن را کار می کنند و امیدوارم در بازی در مقابل ما زادگاه شهرستانها و رفتن از وجود دارد."

که به نظر می رسد اولویت نه تنها MLB صاحبان بلکه بازیکنان با وجود طرح اولیه به بازی "بیس بال در یک حباب" توسط quarantining بازیکنان در آریزونا یا به چشم پوشیدن سنتی آمریکا و لیگ ملی بخش با داشتن تیم به جای بازی در کاکتوس و گریپ فروت لیگ در آریزونا و فلوریدا, بهار, آموزش سایت.

آخرین صحبت از پیشنهاد شامل سه 10-تیم بخش قرار دادن دزدان دریایی در شرق با Baltimore Orioles, Boston Red Sox, Miami Marlins, New York Mets و یانکی ها, فیلادلفیا فیلیز Tampa Bay Rays, Toronto Blue Jays و حاکم جهان سری قهرمان اتباع واشنگتن.

کلید برای دزدان دریایی خواهد بود بازی در پارک PNC یا نه طرفداران خواهد بود مجاز به شرکت در. که برای اولین بار نیاز به رژیم صهیونیستی است. تام گرگ به دادن چراغ سبز به عنوان به خوبی به عنوان دیگر فرمانداران اجازه می دهد تا تیم به بازی بازی خود را در استادیوم.

"راستش برای من به عنوان یک فن از ورزش و, به عنوان یک فن از بازی بیس بال, بیش از حد, من می خواهم به قادر به دیدن ما در خود ما ورزشگاه" دزدان دریایی پارچ درک هلند گفت: شنبه در 93.7 فن. "طرفداران آن را سزاوار است. من آن را دریافت کند اگر ما برای شروع کردن با طرفداران در ورزشگاه. که خوب است. در برخی از نقطه ما باید اجازه دهید به طرفداران ما آمده و ما بازی کند. بودن در پیتسبورگ شما باید پایه فن خوب. شما خواهید بود در مقابل آن دسته از بچه ها. آنها را به انرژی به ما زمانی که ما در حال تبادل و بازی و تمام. ما نیاز به در نهایت رسیدن به آن نقطه است.

"اما همچنین در همان زمان به هر صورت ممکن است ما می خواهید برای دریافت نیز در این زمینه بیش از حد. بنابراین ما می خواهم که قادر به عمل به جهان از آنجا که ما در حال رفتن را از طریق یک زمان دشوار است. اگر ما می تواند هر چیزی را برای منحرف کردن آن بیس بال یکی از آن چیزهایی است که واقعا می تواند کمک به گذشته است و به حواس پرتی است که ما باید برای طرفداران خارج وجود دارد برای مردم وجود دارد با همه چیز که در جریان است. ما باید مانند یک پلت فرم خوب ما باید سعی کنید تا قادر به استفاده از آن است."

کوین گورمن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کوین از طریق ایمیل در kgorman@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: دزدان دریایی/MLB | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن