B. C. بررسی جهانی پایه درآمد برای پست-همه گیر جهانی

محتوای مقاله در ادامهپایه درآمد است که می پردازد $18,000 سالانه یا 1500 $در یک ماه — به همه اهالی بریتیش کلمبی

توسط MASTERNEWSS در 24 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

پایه درآمد است که می پردازد $18,000 سالانه یا 1500 $در یک ماه — به همه اهالی بریتیش کلمبیا خواهد در اطراف هزینه $52 میلیارد و گفت: Lee که به دست آمده این رقم از یک سخنرانی عمومی به تازگی تحویل داده شده توسط یکی از کارشناسان در دولت پنل. که تقریبا به اندازه B. C. کل بودجه سالانه 60 میلیارد دلار. مقایسه B. C. کاهش فقر طرفداران برآورد کرده اند آن را به حدود 1 میلیارد دلار به افزایش موجود درآمد کمک و ناتوانی مقادیر بالای خط فقر گفت: Lee.

Furstenau گفت چشمگیر هزینه ها تنها یک بخش از معادله و محاسبه متفاوت است زمانی که اندازه گیری در برابر بهبود سلامت و رفاه.

"شما می خواهم می خواهم به نگاهی به آنچه هزینه ها حذف می شوند با نزدیک شدن به یک درآمد پایه مدل بلکه آنچه در سایر هزینه ها, کاهش یافته است," او گفت:.

"هزینه های از فقر قابل توجهی در جامعه همه چیز از مراقبت های بهداشتی به عدالت کیفری MCFD (وزارت کودکان و خانواده توسعه) و هزینه قرار دادن کودکان به مراقبت از پرورش تا حد زیادی به عنوان یک نتیجه از فقر است. هزینه های از فقر به دولت به تنهایی حدود 2 میلیارد دلار به 3 میلیارد دلار در سال است اما هزینه ها به جامعه $8 میلیارد دلار به 9 میلیارد دلار."

rshaw@postmedia.com

twitter.com/robshaw_vansun



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن