با همه چیز در مورد مبل شنی آشنا شوید

یونولیت از جنس گرانول و پلاستیک پی وی سی می باشد و همان ریزدانه های کوچکی است که در داخل فیبرها و لوازم خانگی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

یونولیت از جنس گرانول و پلاستیک پی وی سی می باشد و همان ریزدانه های کوچکی است که در داخل فیبرها و لوازم خانگی و ساختمان سازی به کار می رود. به علت اینکه از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و از پارچه های با کیفیت در تولید آن استفاده شده است، حتی می توانید روی آن بپرید! ارزان ترین قیمت خرید و فروش مبل شنی و تولیدی انواع مبل شنی پارچه ای و بهترین مارک و برند تولید کننده مبل های شنی یک نفره و دو نفره چرمی و نمایندگی پخش مرکزی و توزیع انواع مبل شنی در کشور و اعطای نمایندگی فروش در تمام نقاط ایران با یکسال گارانتی تعویض پارچه فروش مبلهای یونولیتی و عرضه و تولید با بهترین قیمت و کیفیت و ساخت مبل شن دار در ایران ، آیا به دنبال یک مبل برای راحت نشستن هستید ؟ به همین دلیل فروشگاه بلج نیز طی سالهای اخیر، اقدام به معرفی و عرضه انواع مبل شنی و مبل بین بگ کرده است. لایه رویی این محصول که با رنگ های مختلفی عرضه می شود با باز کردن زیپ به راحتی قابل شستشو می باشد. مدل های طرح چرم و پارچه ای هر دو دارای ضخامت و کیفیت بالایی بوده و به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن می باشند اما یکی از ویژگی های بسیار خوب مدل های پارچه ای می توان به رویه جیر و مخمل آنها اشاره کرد. This data w​as done by GSA C᠎on te nt Gen erator Demov᠎ersion​!

پارچه های مخملی و جیر نیز از نمونه پارچه هایی هستند که دارای سطحی لطیف و زیبا می باشند ، این گونه از مبل های شنی که با رویه جیر ، مخملی و خزدار ساخته شده اند از عرق کردن بدن جلوگیری می کنند . بین بگ ها همگی ساخته شده از جنس پارچه جیر بوده و مانند مبل شنی و مبل هپی چیر دارای رنگبندی مختلف و متنوع می باشند تا بازه انتخاب و خرید مصرف کنندگان را افزایش دهند. یکی از نکات قابل توجه این تولیدکننده مبل شنی قابلیت سفارش ساخت اختصاصی مبل شنی با جنس بدنه رویه ، رنگبندی دلخواه و ابعاد مورد نظر می باشد که باعث می شود مبل شنی مختص خود را درکوتاه ترین زمان ممکن داشته باشید. مبل شنی بزرگسال از مبل های شنی ساخته شده در ابعاد بسیار بزرگ است که اگر آن را با دیگر مبل های شنی مقایسه کنید ، مشاهده می کنید که این مبل شنی بسیار بزرگ تر بوده و می تواند بسیار راحت تر باشد .

به دلیل استفاده از مواد شنی یونولیتی در داخل مبل و در بر گرفتن حجم زیاد مبل شنی با استفاده از این مواد سبک ، وزن مبل شنی بزرگسال با وجود ابعاد بزرگی که دارد تنها 8 کیلوگرم می باشد . این محصولات در ابتدا ظاهری ساده دارند و نشیمنگاه آن به طور دقیق مشخص نیست ، ولی شما می توانید در هر جایی از مبل شنی که دوست دارید نشسته و به آن فرم بدهید . اغلب آن محصولاتی که به صورت کاناپه می باشند در اتاق نشیمن قرار خواهند گرفت و گونه های اسپرت و ساده تر نیز در اتاق خواب مصرف می شوند. دوخت آن کاملا مناسب است و به خاطر داشتن طرح ساده با اغلب دکوراسیون ها ست می شود. یعنی داخل این مبل شنی کاملا از یونولیت یا همان فیبر پر شده است ، ولی این یونولیت ها به صورت خرد شده هستند و برای همین است که به آن مواد شنی گفته شده و به این مبل ها ، مبل شنی گفته می شود . به صورتی که مواد تشکیل دهنده ی محتوای داخل پارچه به قدری نرم هستند(زیرا همه یشان خرد و ریز شده اند) که مبل هر شکل و فرمی را به خود میگیرد.

᠎Data has be᠎en g᠎en᠎erated  wi​th the help ​of G SA ​Content ​Ge​nera᠎to​r DEMO᠎.

پس واژه شن تنها بخاطر شباهت حالت مبل شنی با شن است زیرا این مدل مانند شن حالت پذیر و منعطف بوده و میتواند به هر شکلی که دوست دارید روی آن استراحت کنید بدون اینکه ذرهای احساس ناراحتی از خشکی مبل داشته باشید. هر شخص بر اساس میزان فضایی که در اختیار دارد، میتواند از بین بگ استفاده کند. جنس بین بگ (مواد داخل بین بگ) چیست؟ با توجه به اینکه داخل این مبلها از یونولیت، فیبر و گرانول پر شدهاست ولی وزن بسیار سبکی داشته و به راحتی جابهجا میشوند. مبل های شنی برای این نرم و راحت هستند که در داخل آن ها از مواد یونولیتی استفاده شده است . این بین بگ دارای 16 رنگ است که نسبت به تمام نمونه های موجود در بازار و فروشگاه ها، تنوع رنگی خوبی دارد. در حقیقت روز به روز، مدلهای جدیدتری از مبلمان ساخته و روانه بازار میشوند که از جدیدترین آنها میتوان به مبل شنی و مبل توگو اشاره نمود. مبل هپی چیر اینتکس و مبل یونولیتی و مبل شنی یونولیتی و فیبری در واقع یکی از پر طرفدار ترین مبل هایی بوده که همیشه دارای طول عمر بالایی می باشند از همین رو با هزینه مناسب می توان اقدام به خرید مبل هایی کرد که دارای کیفیت ساخت بالایی می باشند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن