Belle Vernon ارشد اواز یا موسیقی دو نفری با تمرکز بر آینده

توسط: Paul Schofield یکشنبه, مه 3 سال 2020 | 9:13 PM Belle Vernon آهنگ standout هانا Seitzinger

توسط MASTERNEWSS در 15 اردیبهشت 1399

توسط:
یکشنبه, مه 3 سال 2020 | 9:13 PM


یادداشت سردبیر: این اولین بار است که در 18 قسمت پروفایل نامزد برای Westmoreland County محقق-ورزشکار جوایز تعالی.

Belle Vernon ارشد آهنگ ستاره هانا Seitzinger به دنبال به جلو به سمت یک تلاش بیشتر در یک WPIAL و PIAA 400 متر فاصله قهرمان.

اما coronavirus همه گیر به پایان رسید و در سال آخر خود را از ورزش سه ماه زود است.

همکلاسی Mitchell Pohlot خود را به اتمام بسکتبال و فوتبال, فصل, و, پلنگ رسیده WPIAL نهایی در هر دو ورزش. او به طور متوسط 12 امتیاز و 10 پرتاب ریباند در بسکتبال به دست آورده و لوح همه بزرگ 9 کنفرانس افتخارات به عنوان یک پایان.

و در حالی که فارغ التحصیلی باقی مانده است, هر دو نامزد دریافت جایزه شده است برای نشان دادن خود را در مدرسه سالانه Westmoreland County محقق-ورزشکار ضیافت جوایز و جایزه تعالی است که توسط قاضی John J. Driscoll.

ضیافت برنامه ریزی شده بود برای مارس 27 اما به تعویق افتاد. قاضی Driscoll و کمیته هنوز هم امیدوار به برگزاری ضیافت مدتی در این تابستان.

"من به دنبال به جلو به فصل" Seitzinger گفت. "من واقعا فکر کردم من تا به حال شانس از قرار دادن بالا بر روی سکو. من فوق العاده bummed که همه چیز لغو شد."

بنابراین Seitzinger خواهد شد که اجرای آهنگ در Duquesne شده است مشغول اتمام مدرسه حاضر و آماده برای انجام برخی از تمرینات برای کالج. برای Belle Vernon او زد 100, 200, 400, 800 بود و در دو رله.

او به طور عمده تمرکز بر 400 در کیپ تاون.

"من فوق العاده هیجان زده در مورد رفتن به Duquesne," Seitzinger گفت. "این آهنگ در دانشگاه, و آنها در حال رفتن به ساخت یک حباب."

فارغ التحصیلی برای ماه ژوئن برنامه ریزی شده است 3.

"این فوق العاده دلخراش از شنیدن این خبر که مدرسه و پیگیری شد" Seitzinger گفت. "من می خواستم به پایان قوی با همکلاسی های هم تیمی ها و مربیان است."

Pohlot مطمئن نیستید در مورد آینده خود را. او می خواهم به شرکت در ایالات متحده و آکادمی نیروی هوایی. او رد شد یک بار اما او مجددا تکرار است و انتظار کلمه. او گزینه های دیگر هستند پیت یا درخل.

او می خواهد به یک جراح.

Pohlot گفت: او افتخار چگونه ارشد کلاس آمد و با هم در زمین فوتبال و بسکتبال.

"ما به ارمغان آورد غرور و وحدت به مدرسه و به افزایش دوشنبه دره" Pohlot گفت. "من نمی دانم اگر هر مدرسه در دوشنبه دره انجام داده است که قبل از.

"ما با هم در زمین فوتبال و بسکتبال فصل باور نکردنی بود. این لنکستر کاتولیک بازی بود که پس از تخلیه اما همه پا تا که شب را در از دست دادن است."

Pohlot مطمئن نیستید اگر او به بازی های ورزشی در دانشگاه. او ممکن است در راه رفتن اگر با توجه به یک شات.

او یک پایان و پایان دفاعی در تیم ملی فوتبال و هافبک تیم بسکتبال.

"من آموخته است که اگر شما می خواهید به اکسل در دو و میدانی شما را به نگه داشتن کار" Pohlot گفت. "اکثر ورزشکاران می شود اما در حال حاضر آن را به یک offseason برای همه است."

پل Schofield یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس پل با ایمیل در pschofield@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: Belle Vernon



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن