بین دو جهان نهفته است سن بلاس سلیمان

محتوای مقاله در ادامهآن شب ما لذت می برد یک وعده غذایی در رستوران محلی است که در آن ما تنها مشتریان. پس از بیش

توسط MASTERNEWSS در 12 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

آن شب ما لذت می برد یک وعده غذایی در رستوران محلی است که در آن ما تنها مشتریان. پس از بیشتر بازی ها ما باقی می ماند در یک پایه خوابگاه-نوع تسلیم ساخته شده به طور خاص برای ما گروه تور یک تغییر خوشایند برای کسانی که می خواهم به سختی تطبیق هممککس.

روز آخر ما در زمان ما فقط در سراسر مرز به کلمبیا. زنی از پاناما پروسه طولانی بود که ما با دقت بررسی و سگ صدایی برای شواهد از مواد مخدر. بدون یک زمین مسیر بین کلمبیا و پاناما قایق های اصلی جایگزین برای تجارت مواد مخدر. ما می خواهم هشدار داده شده است که هیچ گونه شواهدی از مواد مخدر خواهد ما را به یک زندان پاناما برای حداقل ده سال. چک کردن به کلمبیا, اگر بود جای تعجب بهر.

یک هفته پس از ورود به خانه من دریافت واتساپ تصویری از جدید انگلستان از دوستان: "آن بود لذت مطلق به اشتراک گذاری این هفته هم گفت:" مایک.

"ماندگار حافظه ما از شما این است که هنگامی که شما به مرکز بازی-در بازی فوتبال در ساحل شب اول و شما از بین برود فقیر بومی lad; آن مرد رفت و در واقع سبد خرید-wheeling از طریق هوا صورت گرفته توسط (شما)."

لذت حرکت از من دو هزار ساله انگلستان دوستانی که پذیرش من به عنوان یکی از آنها بود که پایان کامل به این سفر از طریق یک قطعه از بهشت است.

اگر شما بروید: www.sanblasadventures.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن