گاو نر و خرس: ورزشی سبزترین یخ NHL, صاحبان,' لب دوست داشتنی بیش Kraken

محتوای مقاله در ادامهدر جهانی که در آن آن را تبدیل به طور فزاینده دشوار می شود, اصلی, دو رنگ آبی و قرمز چشم Kr

توسط MASTERNEWSS در 4 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

در جهانی که در آن آن را تبدیل به طور فزاینده دشوار می شود, اصلی, دو رنگ آبی و قرمز چشم Kraken نظر می رسد که با موفقیت تمایز خود را از هر دو رنگ آبی و سبز از دیگر عمده ورزش حرفه ای franchises در سیاتل در حالی که همچنین پیدا کردن یک راه برای گفتن "West Coast" بدون نقشه کشی در کنفرانس غرب عموزاده نمایندگی های آبی و سبز از ونکوور کناکز های فیروزه ای و نارنجی سوخته و سیاه و سفید از سن خوزه کوسه سیاه و نقره ای از پادشاهان لس آنجلس و زرد و سیاه و نارنجی از Anaheim Ducks.

آنها همچنین موفق چیز خاصی در تیم نام تجاری: نام و داستان سرایی پلت فرم خواهد شد که یک آهنربا را برای کودکان و طرفداران جوان و ساده تلطیف 'S' را که در ارتباط با جمعیتی و طرفداران مسن تر. آنچه را که آنها انجام داده ایم این است که برش فن نامزدی نوار در سراسر حداقل دو نسل در راه چند قبل از آنها تا کنون داشته است.

این یکی دیگر از صعودی گام برای سیاتل مالکیت گروه به ریاست دیوید Bonderman و برجسته هالیوود تولید Jerry Bruckheimer, Mitch Garber و مرگ برادر تیم Leiweke از بلوط مشاهده گروه دیرین بین المللی ورزش های اجرایی است که نیروی محرکه عرصه remodelling.

عامل در یکی از ثروتمندترین فناوری-محور ورزش در بازارهای آمریکای شمالی آنها را به یک لیست انتظار از دارندگان بلیط فصل است که می تواند پر کردن یکی دیگر از 17,000-صندلی عرصه است.

خرس این هفته

فقط به عنوان آنها را حل و فصل بر این تصور آنها خواهد بود در بازی از 30 بازی در راجرز مرکز در تورنتو بلو جیز جمعه اعلام کرد که این تیم به جای بازی بازی های خانگی خود را در Buffalo را Sahlen زمینه خود را سه گانه-A وابسته به پارک و نه بالتیمور را کمدن متری که مدعی شد پس از راجرز مرکز تلقی می شد یک هیچ به علت COVID-19 نگرانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن