مرز بلوز آگهی RCMP در ساعت های طولانی 'شناور تعقیب' پایین B. C. رودخانه

محتوای مقالهیک مرد آمریکایی که در بازداشت پلیس و محرمانه او به طور غیر قانونی شروع به پریدن کرد از مرز سپس سعی

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

محتوای مقاله

یک مرد آمریکایی که در بازداشت پلیس و محرمانه او به طور غیر قانونی شروع به پریدن کرد از مرز سپس سعی در فرار از ماموران با شناور پایین رودخانه در B. C.

RCMP می گویند در انتشار اخبار است که ماموران در گرند فرک دستگیر واشنگتن بعد از او به رهبری پلیس در یک 2½-ساعت "شناور تعقیب" پایین کتری رودخانه.

The Mounties می گویند آنها توصیه Stevens شهرستان کلانتر دفتر در ساعات اولیه صبح روز جمعه است که یک خودرو به سرقت رفته بود وارد کانادا به طور غیر قانونی در پورت بسته آبشار مرز.

آنها می گویند مقامات ایالات متحده با استفاده از یک سنبله کمربند اما مظنون در ادامه به درایو رمنج از طریق موانع در مرز قبل از آزادسازی خودرو و در حال اجرا به کانادا.

بعد از آن روز انسان کشف شد بازگشت به رها خودرو اما ماموران می گویند او در برابر دستگیری و شروع به پریدن در رودخانه است.

آنها می گویند افسران RCMP دنبال مرد راه رفتن در امتداد رودخانه و wading را به آب که در آن تنگ اسکورت مرد به ساحل همراه با کمک برخی از خوب سامریان.

مرد تبدیل شده بود به آژانس خدمات مرزی کانادا در روز شنبه.

RCMP می گویند که آنها در حال کار با مقامات مرزی در اتهامات ممکن است تحت قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان قانون و قانون کانادا.

"این بود استثنایی پاسخ از بسیاری درگیر از جمله چنگال بزرگ و میدوی افسران که دنبال مرد به مدت 2.5 ساعت از چنگال آتش گروه B. C. اورژانس خدمات بهداشتی و محلی جستجو و نجات پرسنل" گروهبان. گروهبان داریل Peppler می گوید: در این انتشار است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب