بسیار قدرتمند عناصر قایق بادی

ماهیهای کوچکتری نیز در این نزدیکی وجود دارد، اما ماهیای که به آن نیاز دارید، بزرگترین ماهی است، وقتی روی قایق

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

ماهیهای کوچکتری نیز در این نزدیکی وجود دارد، اما ماهیای که به آن نیاز دارید، بزرگترین ماهی است، وقتی روی قایق و رو به قایقخانه است، معمولاً کمی به سمت چپ در مقابل قایقخانه شنا میکند. هلند کشوری کوچک با جمعیتی کمی بیشتر از ۱۷ میلیون نفر است که در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۹ میلیون گردشگر را جذب کرده و این موفقیت بیش از هر چیز به خاطر جاهای دیدنی هلند است. با سوراخ یا پاره شدن یک قسمت احتمال غرق شدن بسیار ضعیف است مگر کل قسمت ها از بین برود ولی در صورتی که قایق سالم باشد و داخل قایق به هر دلیلی با آب پر شود حتی با 5 نفر سرنشین امکان غرق شدن وجود ندارد و قایق همچنان شناور خواهد ماند. جنس این قایق بادی بسیار ضخیم و محکم است و در شرایط عادی امکان سوراخ شدن تقریبا صفر است مگر به صورت عمدی . ضمن اینکه 566 کیلوگرم ظرفیت پیشنهاد شده از سوی کارخانه سازنده است و در عمل بیشتر از این وزن را تحمل خواهد کرد. این اتاق در واقع به عنوان دنیایی از سرگرمی، معما و ماجراجویی می باشد که افراد می توانند در آن تجربه های جدیدی از هم فکری گروهی را کسب کنند که این امر جذاب ترین بخش این اتاق به حساب می آید. This article h as be en generated  with GSA Con tent Ge nera tor DEMO !

جنس بدنه این مدل از قایق ها از pvc سه لایه است که هر سه مدل آنها دارای کف باد شونده هستند و سه جای باد مختلف در آنها تعبیه شده که ایمنی و امنیت آن را بیشتر میکنند، بدلیل رعایت همین مسائل ایمنی و امنیتی دارای استاندارد های برزو و تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا میباشد، مدل یک و دو نفره این قایق بادی بدون صندلی میباشد ولی در مدل ۳ و ۴ نفره این قایق دو صندلی بادی وجود دارد. موقعیت روستا نسبت به رودخانه بهگونهای است که زایندهرود از هر طرف دیده میشود و به نظر میرسد که روستا با آن احاطه شده است. در صورتی که به هر دلیلی قایق بادی سوراخ شد توسط کیت تعمیرات همراه قایق می توانید براحتی قایق بادی را تعمیر کنید. از پلهها به سمت قسمت بالا بروید و دیوار سمت چپ را تکان دهید تا وارد یک کلبه کوچک شوید. البته چنانچه بدنه مبل سوراخ و یا پاره شد میتوانید به سادگی با چسب های قطره ای اینتکس و وصله مخصوص پنچرگیری قسمت آسیب دیده را ترمیم کنید .

دقت کنید در صورتی که قایق بادی شما دچار سوراخ شدگی ضعیف شد شما میتوانید با داشتن بسته تعمیرات محصول خود را تعمیر نمایید باید توجه داشت که برای تعمیر قایق بادی، ابتدا باید سطح مورد نظر را بعد از تمیز کردن با مواد شوینده و یا الکل به چسب مخصوص اینتکس آغشته نمایید سپس مقداری از قطعه مخصوص را که بهمراه چسب بشما داده خواهد شد بریده و چسب را به آن هم بمالید بعد از این مرحله باید ۲۰ ثانیه صبر کنید و این دو را روی هم قرار دهید بعد از گذشت ۲ ساعت کاملا این دو بهم چسبیده میشوند. این نوع قایق با رنگ زرد در سه سایز مختلف تولید میشوند که از ۲ نفره، ۳ نفره، چهار نفره تشکیل میشوند، تحمل وزن کالا برای سایز دو نفره ۱۲۰ کیلوگرم، سایز سه نفره ۱۹۰ و ۲۲۵ کیلوگرم (تقویت شده) و سایز چهار نفره ۲۷۰ کیلوگرم است، باید دقت کرد که تمامی سایز ها یک سرنشین کودک نیز داشته و منظور از ظرفیت کالا بهمراه یک کودک و نوجوان است، تمامی قایق های بادی بست وی از دریچه های بادی مجزا تشکیل شده که بهمین دلیل دارای تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده شده است، این مدل شرکت بست وی همچون اکثر مدلهای دیگر این شرکت با لوازم و بدون لوازم پمپ بادی و پارو تولید میگردد، چسب تعمیر داشته و در ضمن دو صندلی در طرفین دارد، تمامی سایز های این قایق را میتوان با موتور برقی تجهیز نموده و البته قابلیت نصب موتور بنزینی ۱.۴ اسب بخار برای مدل رفت ۴ نفره وجود دارد.

سوار شدن در قایق جیمینی شرایطی دارد با رعایت این شرایط 5 نفر سرنشین براحتی در قایق جیمینی جا خواهند شد. اصلا 5 نفر سرنشین داخل این قایق جا می شود؟ هنگام تست این قایق در آبهای دریایی خزر برخورد های زیادی با قایق های چوبی و فایبرگلاس داشتیم ولی خوشبختانه بدلیل ضخیم بودن مشکلی پیش نیامد. لازم به ذکر است که نمونه پمپ ارائه شده به همراه این قایق بادی بسیار سریع می باشد و در هیچ کدام از قایق های جیمینی ارائه شده در ایران یافت نخواهد شد. یکی از مهمترین نمادهای هلند که در سرتاسر جهان با آن شناخته میشود، آسیابهای بادی هلند هستند و تقریبا غیرممکن است که برای عکس از جاهای دیدنی هلند در اینترنت جستجو کنید اما عکسی از این آسیابهای بادی نبینید. پس دور از انتظار نیست که این آسیابهای بادی از مهمترین جاهای دیدنی هلند نیز به شمار بروند. این بنا در ابتدا تالار شهر آمستردام بوده اما با اشغال هلند توسط نیروهای فرانسه و تاجگذاری لویی ناپلئون (برادر ناپلئون بناپارت) به عنوان پادشاه هلند، این بنا به قصر سلطنتی تبدیل شد. هزینه تعمیرات معمولا رایگان می باشد و از مشتریان یاماها موتور ایران فقط هزینه حمل و نقل دریافت خواهد شد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن