'Burgh بهترین برای پوشیدن این شماره 57: جان لبخند هنوز هم دارای تمایز به عنوان یک دزدان دریایی پارچ

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 15 تیر 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

تریبون-نقد و بررسی ورزشی کارکنان انجام روزانه شمارش معکوس بهترین بازیکنان در پیتسبورگ طرفدار و کالج ورزشی تاریخچه برای پوشیدن هر شماره پیراهن.

شماره 57: جان لبخند

نزدیک به سه دهه بعد نام خود را همچنان مترادف با یک دستاورد است که نشده است و تکرار پس از یک پیتسبورگ دزدان دریایی پارچ.

جان لبخند, 20-برنده بازی.

نه از 6-پا-4 left-hander رفت 20-8 در سال 1991 باید دزدان دریایی تا به حال یک پارچ ترک عمده-لیگ برتر نقطه عطف با Gerrit کول آینده نزدیک با 19 پیروزی فصل در سال 2015.

پیتسبورگ طرفداران ورزش به یاد داشته باشید لبخند که شاهکار و همچنین برای شماره 57 در پشت پیراهن خود را. لبخند لبه استیلرز چپ گارد سام دیویس یک عضو تمام وقت تیم که در چهار سوپر جام قهرمانی تیم به عنوان بهترین برای پوشیدن این تعداد در شقیدن رای گیری.

تاریخ 12th دور پیش نویس انتخاب توسط دزدان دریایی از Perkiomen مدرسه در Graterford در سال 1983 لبخند هرگز بالاتر از کلاس قبل از ساخت رشته های. او یک حرفه ای ضبط از 126-103 در 12 فصل از جمله 60-42 در شش فصل با دزدان دریایی است. او تا به حال سه فصل با 12 یا بیشتر پیروزی های رفتن 13-11 با 3.25 عصر در '88 و 12-8 با 2.81 عصر در '89.

این '90 فصل این چیزی بود که از یک فاجعه برای لبخند. او ناودان یک تاکسی درب در فرشهای دست پس از یک بازی در آتلانتا و درد و رنج یک انگشت شکسته است که او را نگه داشته و از اواسط ماه مه تا ژوئیه. لبخند به پایان رسید 9-10 با 4.64 عصر اما رفت 8-5 در فینال دو سال به عنوان دزدان دریایی مسجل NL East بخش عنوان شده است.

لبخند به دنبال داگ Drabek 22-برنده و Cy جوان فصل در '90 با یک گوهر خود را سال آینده. لبخند برنده 20 بازی در 32 شروع می شود تدوین یک 3.08 عصر و 1.15 شلاق با 129 strikeouts در 207 2/3 نوبت به کسب همه ستاره افتخارات و پایان سوم در Cy جوان رای گیری.

با Drabek زین Smith, سفت Tomlin و باب راه رفتن و لبخند بود, مرد در وسط یکی از بیس شروع چرخش. او شروع 8-1 از دست داده چهار بازی متوالی در ماه ژوئن بود 12-7 پس از 5-3 از دست دادن ژوئیه 29 در آتلانتا. بیش از نهایی دو ماه لبخند تابیده در رفتن 8-1 با دزدان دریایی تقسیم چهار no-تصمیم گیری.

لبخند یکی از چهار 20-بازی برندگان در MLB که فصل پیوستن به آتلانتا تام Glavine (20-11), مینه سوتا, اسکات اریکسون (20-8) و دیترویت لایحه Gullickson (20-9).

اما او در بمباران NL سری مسابقات قهرمانی برابر بریوز, از دست دادن یک جفت شروع می شود. در بازی 3 او کشیده شد در ورود دوم 10-3 پس از از دست دادن اجازه بازگشت به عقب RBI دونفره و پس از دو اجرای خانه های اجرا شده توسط شکارچی گرگ اولسون. در بازی 7 خندان به طول انجامید تنها دو استراحتی به زمین باز یافته تسلیم شدن به یک قربانی پرواز توسط Ron Gant و دو اجرای هومر به rookie برایان شکارچی در یک 4-0 دست دادن.

سپس-مدیر کل تد سیمونز حیرت زده بیس بال جهان تجارت او را به مینه سوتا برای چشم انداز دنی Neagle و Midre کامینگز پس از فصل در حقوق و دستمزد روگرفت. حتی لبخند گفت: "شگفت زده و شوکه شده است" گفت که او تا به حال هیچ ایده یک معامله در کار می کند و تا به حال هیچ تمایل به ترک پیتسبورگ."

"ما نه تنها به لبخند دور" سیمونز گفت.

درست است که دزدان دریایی یک آینده 20-برنده بازی را در بازگشت.

مشکل این است Neagle انجام نمی که feat تا زمانی که او برای آتلانتا در سال 1997.

و هیچ دزدان دریایی پارچ همسان اسمایلی 20-برنده فصل است.

کوین گورمن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کوین از طریق ایمیل در kgorman@triblive.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن