کسب و کار وزن بازگشایی – یا دوباره – به عنوان موارد افزایش

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 8 تیر 1399

46 دقیقه پیش

آن را بازگشایی کسب و کار امیدوار بودند.

پس از چند ماه تعطیلی رستوران ها و فروشگاه ها و حتی پارک های تفریحی خود را اعلام کرد بازگشایی با هیاهو. اما در حال حاضر که کشورهای مانند تگزاس و آریزونا در حال دیدن هشدار دهنده موج در موارد گزارش شده از covid-19 کسب و کار کوچک و بزرگ باید تصمیم بگیرد که آیا برای نگه داشتن درهای خود را باز کنید.

در برخی موارد دولت ها توقف بازگشایی مجدد برنامه. روز جمعه در تگزاس و آریزونا را تعطیل میله به جز takeout و کوچک پشت رستوران ناهار خوری ظرفیت. فلوریدا ممنوع مصرف الکل در میله های زندان.

اما بسیاری از کسب و کار در حال حاضر گرفته شده از این مراحل خود به خود گفت: افزایش تعداد مورد و تغییر مشاوره از دولت های ایالتی و محلی را به آنها اعتماد به نفس برای باز بماند.

این Kolache کارخانه که دارای 27 نانوایی عمدتا در منطقه هوستون باز ناهار خوری اتاق برای دو هفته قبل از بستن آنها پایین ژوئن 19 و بازگشت به بایگانی اطلاعات و تحویل. افسر ارشد عامل سحر نیلسن در گرفتن سیگنال های مختلط از شهرستان هریس — که نیاز به ماسک و ایالت تگزاس که نیست.

"این یک زمان ترسناک. در برخی از نقطه شما فقط باید برای گرفتن زمام اسب و بگو: "من فقط باید به تصمیم خودم و نه منتظر کسی دیگری به حکم آنچه که من باید انجام دهید,'" نیلسن گفت.

Lei کم رم و ماورا نوار در هوستون بازگشایی آن 60-صندلی ناهار خوری اتاق در 50 درصد ظرفیت در 10 ژوئن. اما مدیریت صاحب راسل Thoede گفت: مراجعان نیست همیشه رعایت اقدامات ایمنی مانند ماندن نشسته و با پوشیدن ماسک. در ژوئن 18, Thoede بسته نوار دوباره و دوباره takeout کوکتل کیت. کارکنان خود رها شدند, او گفت:.

اپل از آن آغاز بازگشایی فروشگاه خود را در مارس 11, بسته شده حداقل 32 فروشگاه ها در نقاط گرم مانند فلوریدا و تگزاس. بهترین خرید که باز بیشتر از آن از 1000 فروشگاه در هفته گذشته گفت: این بررسی داده های محلی و ترفند ساخت ویروس در نقاط گرم مانند محدود کردن تعدادی از مشتریان در فروشگاه.

در برخی موارد بیماری را باعث تعطیلی. Gila River قمار بسته آن سه مکان در ققنوس در ژوئن 18 به مدت دو هفته و گفت: این مورد نیاز به تجدید نظر عملیات پس از یک گارد امنیتی, درگذشت یک هفته قبل است.

در ژوئن 20, McCray حیاط خلوت Bar-B-Q و غذاهای دریایی در غرب پالم بیچ فلوریدا بسته درهای خود را برای 10 روز پس از یادگیری یکی از کارکنان خود را ممکن است در معرض covid-19. رستوران استخدام یک شرکت تمیز کردن و نیاز به آن 20 کارمند برای دریافت تست شده است.

در شرق و لانسینگ, میشیگان, هارپر رستوران و Brewpub بازگشایی شد ژوئن 8 به یک پربرکت کالج جمعیت. در حال حاضر آن را دوباره بسته و مقامات بهداشت اصرار مردم که برای بازدید از نوار به خود شده است. از جمعه حداقل 85 کاربران تا به حال آزمایش مثبت برای covid-19.

در برخی از مکان های کارکنان در حال هل دادن برای کسب و کار به دوباره. در Washtenaw County, Michigan حدود یک ساعت خارج از دیترویت 1,300 سرور را امضا طومار درخواست مقامات شهرستان به رستوران تا covid-19 است و دیگر خطرات بهداشت عمومی. آنها در حال برنامه ریزی برای ارائه این درخواست در جلسه روز چهارشنبه.

"نوار ترویج فرهنگ mingling و در اوج صنعت شما در حال رفتن به مبارزه با یک مشتری در مورد پوشیدن ماسک و گفت: منطقه یک متصدی بار که خواست ناشناس باقی می ماند چرا که او از ترس او کار می تواند نهفته باشد.

بسیاری از کسب و کار پیدا کردن هستند که خطرات ناشی از بازگشایی سنگین تر بودن از هر گونه پاداش ناچیز ترافیک پا در آمدن این درب گفت: Alden, پارکر, یک وکیل و روسای گروه هتلداری در قانون شرکت فیشر فیلیپس که دارای تخصص در کار و قانون استخدام. در حال حاضر بیش از 250 پرونده های حقوقی واصل شده اند در برابر ایالات متحده کسب و کار در سراسر کشور بیش از coronavirus از جمله از کارکنان است که می گویند آنها خاتمه یافته و پس از آنها آزمایش مثبت است.

قانونی چشم انداز نامشخص است. برخی از کسب و کار شده اند و نیاز مشتریان و کارکنان به نشانه چشم پوشی کرد و گفت آنها نمی سو اگر آنها مریض است. اما آیا می توان آنها را اجرا متفاوت توسط دولت و به بحث باز است. کارمند مسائل به احتمال زیاد خواهد شد تحت پوشش بیمه غرامت کارگران. اما اگر یک محل قرار می دهد تا نشانه ای دلگرم کننده ماسک پس از آن نیست و اجرای آن و یک مشتری بد می افتد? آن می تواند یک یا دو سال قبل از دادگاه مرتب کردن بر اساس که پارکر گفت.

مشاوره از مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری می آید در صورت از راهنمایی های مورد نیاز نیست. CDC نشان می دهد کسب و کار باید بلافاصله حذف بیمار کارمندان و یا مشتریان و تمیز فوری منطقه پس از 24 ساعت اما آن را می گوید تا 24 ساعت صبر کنید تنها "در صورتی امکان پذیر است" و می تواند کوتاه تر.

مت Hinton یک شریک با کنترل خطرات است که دارای تخصص در بحران و انعطاف پذیری مشاوره گفت: شرکت ها باید با استفاده از محدودیت دولت به عنوان یک حداقل پایه و توسعه معیارهای خود را از آنجایی که آنها ممکن است متفاوت با تحمل خطر از آنچه دولت توصیه می کنند. اما او گفت: بسیاری از مشتریان شکایت کرده اند که آن را سخت بدانید که مقامات دولتی به این باور.

هارون پست صاحب Valkyrie نوار کوکتل در Tulsa, اوکلاهما, بازگشایی شد ژوئن 5 پس از بسته شدن برای 13 هفته. با هیچ دولتی راهنمایی در مورد چه باید بکنید اگر یک تجدید حیات ویروس, پست, آمد تا خود را با معیارهای. او قصد دارد به صورتی که رای مثبت آزمون بازدید 10% در منطقه خود را; آن را در حال حاضر در 8٪.

"بدون جارو مقررات و یا راهنمایی از دولت آن را تنبیهی برای کسب و کار است که انتخاب می شود بیشتر اخلاقی و مسئول" پست گفت.

برخی از کسب و کار در حال تاخیر در بازگشایی. دیزنی لند در آناهایم کالیفرنیا در حال برنامه ریزی برای بازگشایی جولای 17, اما این هفته گفت: فشار آن خواهد شد که به طور نامحدود در حالی که منتظر دولت جدید قوانین و مقررات.

آدم اورمان که اجرا می شود L'Oca D'oro رستوران ایتالیایی در Austin, تگزاس, مارس تاخیر برنامه ریزی شده 30 جولای بازگشایی برای صندلی در فضای باز. اورمان فکر می کند سرعت که در آن تگزاس بازگشایی صدمه دیده و کسب و کار.

"هیچ کس یک فرصت برای حل و فصل به هر یک از دستورالعمل های کارکنان و صاحبان و یا مهمان و دریافت استفاده می شود به یک واقعیت قبل از حرکت بر روی بعدی" اورمان گفت. مهمانان شکل آنها را مجبور به پیروی از قوانین از آنجا که آنها می تواند تغییر به زودی به هر حال, او گفت:.

دکتر امیلی Landon, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه شیکاگو گفت: کسب و کار ممکن است برای رسیدن به انعطاف پذیر بودن.

او را درک تمایل برای دولت بیشتر راهنمایی اما گفت: بهداشت عمومی زیرساخت های تیره و تار و قوانین است که کار خوبی برای یک منطقه ممکن است برای دیگری کار می کنند.

مهم ترین چیز برای کسب و کار به انجام, او گفت: کاهش خطرات برای کارکنان که نیاز به ماسک های مکرر شستن دست و فیزیکی فاصله.

"اگر شما در حال حفاظت از کارگران خود را, شما در حال حفاظت از کسب و کار خود را," او گفت:. "ما نمی توانیم آن را به دور. همه ما می توانید انجام دهید این است که کاهش تاثیر است."

دسته بندی: کسب و کار | داستان | داستان سیم



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن