جمهوری خواهان امریکا را در راهپیمایی مرگ

اما در روز دوشنبه فلوریدا جمهوری خواهان رهبری چرخد و به کروناویروس-عصر دولت بزرگ توسط, خوب, کنترل کودکان و نوج

توسط MASTERNEWSS در 18 تیر 1399

اما در روز دوشنبه فلوریدا جمهوری خواهان رهبری چرخد و به کروناویروس-عصر دولت بزرگ توسط, خوب, کنترل کودکان و نوجوانان. آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران—دستچین شده برای این کار توسط DeSantis پس از خدمت به عنوان جمهوری خواه رئیس خانه ملت—دستور داد "تمامی مدارس و مدرسه منشور حاکم بر تخته" به "باز آجر و ملات مدارس در ماه اوت حداقل پنج روز در هفته برای تمام دانش آموزان است." منظور نوشته شده بود به محلی ولسوالی قدرت به تعطیل مدارس اگر بهداشت عمومی خواستار آن اما دفتر سیاسی است که ساخت پاک کردن آنها نمی خواهند هیچ rogue کمیسرهای: "منطقی فکر نمی کنم آنها می گویند مدارس امن نیست اگر آنها اجازه می دهد مردم به در" فلوریدا وزارت آموزش و پرورش سخنگوی گفت.

به عنوان سیاسی را فلوریدا راهکار اشاره کرد سه شنبه DeSantis قول داده بود ساکنان یک "داده محور" رویکرد به بازگشایی عملکرد دولت اما مدارس منظور شده بود "صادر شده به عنوان تمام داده ها نشان داد افزایش در coronavirus 1) موارد 2) بستری شدن در بیمارستان و 3) مرگ و میر." همچنین ارزش دانستن که تنها چند ساعت قبل از فلوریدا مدرسه نظم در آمد این توییت اتفاق افتاده است:

DeSantis و فلوریدا خواهان صرفا اقدام به عنوان استانی boyars حمل خود را تزار-batushka's خواسته است. این است که ایران در حال حاضر به عنوان وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVosکه جای تعجب است متملق برای میلیاردر اری برنده زنروشن ساعت پس از مغلوب ساختن پیشی جستن جیر:

سه شنبه کاخ سفید تا به حال بسیج کل بقدر یک اتاق پر از بیشتر آشکار عمدتا سفید مردم به بحث در مورد انجام تهمت را فرمان:

استدلال این است که بسیار آسان به درک در اینجا; آن را به پس از مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد به درک آن: به پدر و مادر فرصتی برای بازگشت کودکان خود را به مدرسه پنج روز در هفته و پدر و مادر خود می تواند کار تمام تغییرات آن روز. هر چند آن را نمی خواهد بهبود اکثر خانواده ها شخصی اقتصاد—بسیاری از مشاغل از دست رفته در سه ماهه گذشته در حال آمدن به عقب—باز شدن مدارس را بهبود بخشد مجموع بهره وری ساخت دولت و اقتصاد ملی به نظر می رسد قوی تر در ماه اکتبر نسبت به آنها به نظر می رسد در حال حاضر. در مغز بسیار بدبینانه بسیار فاسد فرد این می تواند به نظر می رسد قبل از روز انتخابات پیروز شود.

هنگامی که این ویروس گسترش به نظر می رسد تحت کنترل در آورد در طول اولیه قرنطينه ایده "بازگشایی" مدارس خوش بینانه به نظر می رسید هدف است. امروز منf شما در مورد مراقبت از بهداشت عمومی است و می تواند خواندن یک گراف نوار شما می دانید که مدرسه سفارش دیوانه است. من می گویم این به عنوان یک خبرنگار مستقل تنها پدر و مادر با کودک در فلوریدا مدارس دولتی که از دست برخی از درآمد و انرژی همراه با بقیه امریکا در تلاش برای تعادل کار روزانه و پدر و مادر از طریق ترم بهار. من اول فکر کردم در خواندن فلوریدا مدرسه باز منظور این بود که فرزند من نمی قادر خواهد بود به آغوش خود ضعف سيستم ايمنی پدربزرگ و مادربزرگ برای آینده قابل پیش بینی. دوم من این بود که من ضعف سيستم ايمنی.

اما صبح روز بعد در خواندن در مورد زندگی و مرگ Carsyn Davis, من تنها می تواند فکر می کنم از این: جمهوری خواهان می دانند که آنها در حال کشتار مردم تعداد زیادی از مردم: با گسترش دروغ تشویق noncompliance با امتناع از عمل و در حال حاضر به طور فعال اطمینان سرایت. DeSantis پیشنهاد کرده و دوباره که بالا رفتن سرسام آور coronavirus موارد در میان جوان فلوریدا خوب است. "آنچه در این بیمارستان در حال دیدن یک کلاس مختلف از بیمار نسبت به آنچه که آنها را دیدم در مارس و آوریل," او گفت:. "شما در حال دیدن افرادی که حملات کمی جوانتر و من فکر می کنم نتایج بالینی در حال رفتن به بهتر است." آنها مطمئن شوید که به عنوان جهنم نیست بهتر برای دیویس.

DeSantis و بسیاری از جمهوری خواهان همچنان به ارائه خدمات لب به "حفاظت از آسیب پذیرترین" اما آنها می دانم که برخی از افراد جوان می میرند و بعضی مریض و اقامت بیمار احتمالا برای زندگی و برخی از گسترش این بیماری به افرادی که می میرند و یا معلول. آنها را نمی دهد گه. "من فکر می کنم ما overreacted," سناتور ران جانسون از ویسکانسین گفت: در هفته گذشته. "ما بسته بیش از حد از اقتصاد ما پایین است." یک مقام کاخ سفید به خبرنگاران گفت: هفته گذشته که تهمت می توانست جدید انتخابات-بهینه سازی استراتژی روابط عمومی برای برخورد با Covid-19 تهدید: "این ویروس در میان ما نیست اما ما باید با آن زندگی می کنند." این است پیام رهبر عزیز ما گفت که در ماه مارس که "مشکل از بین می رود در ماه آوریل است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن