خداحافظ خرید بازی ؟ کوچکتر کالج فوتبال برنامه می تواند از دست دادن میلیون ها نفر در قدرت 5 پرداخت

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 28 اردیبهشت 1399

10 دقیقه پیش

در سال 2018 با مدرسه خود را در مواجهه با امکان برش کارکنان را یک کمبود در بودجه دولت, Northern Illinois مدیر ورزشی شان Frazier اضافه شده یک بازی فوتبال در ایالت فلوریدا به Huskies از برنامه.

جاده سفر آمد با 1.6 میلیون دلار پرداخت به NIU.

"Florida State اساسا مردم را نجات داد, مشاغل" Frazier گفت.

تضمین ها و یا خرید بازی, ضروری برای بسیاری از ورزشی بخش است که بخش فیلد من تیم های فوتبال اما به مراتب کوچکتر بودجه از کسانی که در قدرت 5 مدارس. حتی قبل از همه گیر باعث یک بحران مالی بیشتر از پنج مدرسه بودند با استفاده از دانشگاه بودجه و هزینه دانشجویی برای کمک به پرداخت برای دو و میدانی.

در این فصل 39 عمده فوتبال کالج ها مدارس برنامه ریزی شده اند و در مجموع 49 خرید بازی ارزش حدود 65 میلیون. اگر coronavirus اختلالات باعث قدرت 5 تیم به بازی بیشتر و یا فقط بازی های کنفرانس می تواند ترک سوراخ بزرگ در بودجه ورزشی از مدارس در حال حاضر نازک کشیده.

بزرگترین پرداخت برای یک بازی مقابله با بازگشت این فصل گزارش شده است $1.9 میلیون آبرن به ماساچوست است. UMass دارای 10 میلیون دلار بودجه برای فوتبال است. آبرن بازی برنامه ریزی شده برای نوامبر. 14 اختلافهای زیادی از هزینه های برای بقیه Minutemen برنامه ورزشی مدیر Ryan Bamford گفت.

"اگر ما از دست دادن است که ما در حال بازی 11 بازی دیگر از آن تأثیر عمده ای" او گفت:.

همه گیر شده و همه چیز را در مورد آینده فوتبال کالج فصل نامشخص است. وجود دارد برخی از نشانه های امیدوار کننده متحده به عنوان محدودیت به معنای محدود کردن گسترش ویروس. روسای دانشگاه ها در حال ارسال پیام های امیدوار به دانش آموزان در مورد طرح به دانشگاه و در حال اجرا در پاییز. تمام برنامه های در حال آزمایشی این روز است.

ACC کمیسر جان Swofford گفت: در طول این هفته لیگ است که به دنبال در حالات مختلف از مختصر از فصل فوتبال به هیچ در تمام. اگر فصل است برش های کوتاه یا بخواهند صفحاتی دوباره مرتب و کنفرانس ها را اولویت بندی بازی بازی های کنفرانس که معمولا ارزش بیشتری از نظر مالی و رقابتی.

نوتردام مدیر ورزشی جک Swarbrick که مدرسه فوتبال مستقل است تشویق کنفرانس کمیسیون در نظر گرفتن به صورت مختصر برنامه که حفظ سنتی nonconference رقابت (فلوریدا ایالتی فلوریدا به عنوان مثال) و با مشخصات بالا بازی ها (مانند نوتردام-ویسکانسین در Lambeau Field). که می تواند حفاظت از نوتردام که در پنج بازی برنامه ریزی توافق با ACC سنتی و رقابت در برابر USC استنفورد و نیروی دریایی.

اما اگر ثروتمند قدرت 5 کنفرانس — ACC بزرگ ده بزرگ 12 Pac-12 SEC — بستن صفوف گروه پنج مدارس خواهد شد میلیون ها نفر.

New Mexico State آگهی ماریو Moccia نیز منجر مستقل فوتبال برنامه اما وضعیت هیچ شباهت به نوتردام. مکزیک جدید دولت برنامه ریزی شده است را 2.75 میلیون دلار برای سفرهای جاده ای به UCLA و فلوریدا در این فصل است.

"وجود دارد هیچ مدل سازی و یا توانایی به کاهش است که می تواند را تشکیل می دهند که درآمد پس از آن بازی مهم برای ما تمام عملیات" Moccia گفت: Las Cruces Sun-News.

کنت دولت از اواسط آمریکا, کنفرانس, سه تضمین بازی در این فصل با, آلاباما, کنتاکی و پن استیت به ارزش $4.95 میلیون.

12 MAC تیم بازی 18 تضمین بازی های این فصل از جمله اکران رفتن به Clemson برای 1.1 میلیون دلار. در اوایل این هفته اکران اعلام کرد که حذف سه برنامه های ورزشی به عنوان یک هزینه-برش حرکت به دلیل کاهش درآمد در سراسر دانشگاه با توجه به همه گیر.

روز جمعه بولینگ سبز بیس بال کاهش یافته است. شاهین باید راه سفر برنامه ریزی شده به ایالت اوهایو و ایلینوی به ارزش $2.2 میلیون در این فصل است.

نیو است که یکی از موفق ترین برنامه ها در مک برای بیش از یک دهه است فقط یک تضمین بازی در میان چهار کنفرانس در این سال به 1.1 میلیون دلار قرارداد بازی در آیووا در سپتامبر. 26.

"هر زمان که شما بحث در مورد نیم میلیون, یک میلیون, یک میلیون و نیم تا دو میلیون و شما در حال صحبت کردن در مورد بودجه ما به اندازه اینجا است که تنها بیش از $30 میلیون, شما در حال صحبت کردن در مورد معنی داری مقدار دلار از پیش بینی درآمد است که ساخته شده تا" Frazier گفت.

اگر وجود دارد تاکید بر همایش ها و زیان خواهد بریزد پایین به FCS سطح. وجود 114 FCS-FBC matchups این فصل از جمله بسیاری شامل گروهی از پنج مدرسه. پرداخت به FCS مدارس از FBS محدوده از $200,000 برای $750,000.

ایالتی آرکانزاس است 1.8 میلیون دلار برای بازی در میشیگان در سپتامبر. 19. که آسان برای میشیگان برای پوشش هنگامی که آن را در مقابل 110,000 طرفداران. اما آنچه در مورد اگر آن را فقط به دوستان و خانواده در خانه بزرگ ؟

ایالتی آرکانزاس مدیر ورزشی تری Mohajir گفت: بودجه خود را ضربه اگر گرگ قرمز خورشید کمربند می توانید در میشیگان.

"اما من فکر می کنم که تا آنجا که آن لطمه می زند و ما آن را به صدمه زدن به آنها را بیش از حد" Mohajir گفت. "من می خواهم تصور کنید آنها را 15 $به $17 میلیون در هر بازی اصلی. بازی ما در برابر آنها است نه به عنوان مهم به برنده بزرگ ده. اما بازی ما از نظر درآمد است که به عنوان مهم است اگر آنها بازی Purdue."

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن