می توانید شهرستانها انجام غرامت به تنهایی ؟

این تلاش های محلی جمع آوری سوالات جالب در مورد کار طولانی از جبران. این تلاش های محلی در ایران و یا چیز دیگری

توسط MASTERNEWSS در 10 مرداد 1399

این تلاش های محلی جمع آوری سوالات جالب در مورد کار طولانی از جبران. این تلاش های محلی در ایران و یا چیز دیگری است ؟ می توانید محدوده هر شهرداری طرح واقعا افزایش مقیاس بدهی?

پس اشویل است شورای شهر با وضوح دکتر ویلیام Darity جونیور coauthor از از اینجا به برابری: غرامت برای سیاه و سفید آمریکایی ها در قرن بیست و یکم و یک استاد در دانشگاه دوک گفت: نیویورک تایمز که این شهرستان با این طرح که شامل پرداخت های مستقیم بود و ناکافی است و نباید آن را با تلفیق شدهاست واقعی غرامت برنامه. "تکه تکه غرامت گرفته شده به تنهایی و یا در مجموع در آن سطوح دولت را برآورده نمی بدهی آمریکا نژادی و بی عدالتی," او نوشت.

درست غرامت ابتکار Darity و coauthor A. کریستن مولن استدلال می کنند در خود کتاب نیاز به فدرال ابتکار به دلیل آن بود که ایالات متحده است که موفق به ارائه آن وعده داده شده پرداخت به بردگی مردم زیر رهایی و جنگ داخلی. (تعریف خود را از غرامت—فوق مراحل اذعان جبران و بسته شدن—ذکر شده بود در ظهر در کارگروه واژه نامه.)

دامنه مسائل بیش از حد. "باید آن را سیاه و سفید آمریکایی که فرزندان افراد بودند که به بردگی گرفته شده در ایالات متحده" Darity گفت: جمهوری جدید. "کسانی که 40 هکتار زمین و کمک های مالی بودند, هرگز, ارائه شده," او ادامه داد. "و برای تعداد انگشت شماری از مردمی که در واقع دریافت برخی از کسانی که در زمین کمک های مالی آنها گرفته شده بود و بازسازی سابق slaveholders توسط رئیس جمهور اندرو جانسون."

دورهام پیشنهاد هر چند ممکن است نگه دارید وعده های بیشتر. "آنها به نظر می رسد به لمس همه مربوط به پایگاه های خود در نظر محلی اقداماتی است که می توان به سعی کنید به آدرس نژادی و نابرابری" Darity گفت. و بر خلاف اشویل وضوح دورهام نیروی کار به تماس در سطح شهرستان اصلاحات "غرامت" و از خود. بلکه نیروی کار نشان می دهد که دورهام همکاری با آن همکار دولت های محلی در سراسر کشور به فشار برای پاسخ ملی. "ما می خواهم برای دیدن شهر ما رهبری را به یک نقش فعال در کمک به فشار رو به جلو سیاست های ملی با هدف پایان دادن به نژادی شکاف ثروت از جمله ملی ایران برنامه تضمین اولیه درآمد و بالا بردن حداقل دستمزد" نویسندگان این گزارش نوشت.

نیروی کار نیز اذعان کرد پیشنهادات خود را به عنوان یک گام در یک فرایند بسیار طولانی. آن بخشی از تصویر خود نوشته است که "برخورد با نابرابری نژادی است نه ماموریت یک شورای شهر یا شهردار." دانا کارینگتون مدیر اجرایی جامعه توانمندسازی صندوق غیر انتفاعی است که با این نسخهها کار با دورهام ساکنان مواجه مسکن ناامنی قدردانی از نیروی کار که در صف مقابل در مورد محدودیت های آن است. اما او همچنین گفت که او نا امید شده بود که مسائل مربوط به مسکن نیست اعطا فضای بیشتر و اضافه کرد که او احساس این گزارش نیاز به ارائه گسترده تر بررسی evictor صاحبخانه خارج از دورهام سازمان مسکن و یا DHA.

"من هم اصلا احساس می کنید که آنها واقعا خطاب مشکلات با DHA به اندازه کافی سخت" کارینگتون نوشت. "DHA نیاز به شفافیت بیشتر در مورد آنچه در جریان است در خصوص برقراری ارتباط با بی خانمان سیستم به عنوان یک منبع کمک به مردم قرار دارد."

Darity تنها نقد این طرح این بود که نیروی کار باید تعریف نژادی شکاف ثروت به عنوان تفاوت بين ميانگين ثروت از سیاه و سفید ساکنان -- به عنوان آن می ایستد در این گزارش با استفاده از ميانه که Darity گفت: نادیده تقریبا "97 درصد از ثروت است که برگزار می شود با آمریکایی ها." در شهادت خود را برای کنگره در ماه ژوئن گذشته در این کمیسیون برای مطالعه و توسعه در ایران پیشنهاداتی برای آمریکایی های آفریقایی تبار, عمل, Darity گفت که ایران برنامه نیاز به تنظیم یک هدف "حرکت سیاه, ثروت, تقریبا, کمتر از 3 تریلیون دلار به $13 $14 تریلیون دلار."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن