فلوریدا قاضی فلسطين coronavirus فرمان نیاز به ماسک

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

فورت لادردیل فلوریدا. — فلوریدا قاضی در روز دوشنبه را تایید کرد یک شهرستان coronavirus فرمان است که نیاز به ماسک توان در مکان های عمومی مانند فروشگاه ها گفت: مقامات دولتی باید از این قدرت برای محافظت از ساکنان خود را از گسترش بیماری های عفونی.

مدار قاضی جان Kastrenakes با اشاره به پالم بیچ شهرستان های اخیر سنبله در موارد و مرگ و میر را رد کرده و رقبا " ادعا می کنند که به تازگی به تصویب رسید فرمان را نقض حقوق خود را برای حفظ حریم خصوصی و شخصی استقلال.

با استناد به یک قرن عالی ایالات متحده حکم دادگاه که گفت: دولت می تواند دستور واکسیناسیون Kastrenakes گفت: شهرستان کمیسیون آمد به "معقول و منطقی است که الزامی به پوشیدن صورت پوشش بهترین خدمت به شمار می رود."

"این دادگاه آماده است برای پیدا کردن که غیرمنتخب افراد ساکن و یا باقی مانده در هر شهرستان و یا شهر که در آن covid-19 شايع است و با بهره گیری کلی حمایت فراهم شده توسط یک سازمان محلی تلاش ممکن است با اینحال مخالف را از آن تشکیل مقامات," او نوشت.

چند فلوریدا استان ها و شهرستانها را تصویب کرده اند مشابه احکام در هفته های اخیر به عنوان coronavirus موارد و مرگ و میر سر به فلک کشید در سراسر کشور. این حداقل چهارمین فلوریدا شهر یا شهرستان به فرمان بود را تایید کرد.

وکیل لوئیس Leo IV که به نمایندگی از رقبای لعنتی حاکم گفت: در Facebook از آن است که "هموار کردن راه برای ادامه حکومت استبداد تحت پوشش پیشگیری از بیماری." او وعده داده شده تجدید نظر شود.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis خودداری کرده است به صدور یک ایالت ماسک مورد نیاز گفت: آنچه حق برای بزرگ شهری شهرستانهای استان مانند پالم بیچ میامی-Dade و آن را تصویب کرده اند, احکام ممکن است مناسب برای کوچک روستایی شهرستان در تکدی و جنوب فلوریدا.

برخی از Miami-Dade County پزشکان و پرستاران التماس DeSantis به تجدید نظر کرد و گفت در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شده توسط اتحادیه خود را که مورد نیاز باید در سطح ایالت. گفتند بیمارستان ها در بخش هایی از دولت هستند و در نقطه شکستن. دولت گزارش داد که در مورد 9,030 مردم در بیمارستان بستری شد صبح روز دوشنبه با کروناویروس حدود 2 درصد افت از جمعه.

"ما سیستم مراقبت های بهداشتی هستند به بالا. ما نمی توانیم مسئولیت رسیدگی به این اگر هیچ چیز انجام شده است. ما نمی توانیم آن را هر بیشتر ... این خیلی بد" گفت: ماریا سلیمان یک پرستار ICU در یادبود جکسون در بیمارستان که فقط بازگشت به کار پس از پنج هفته با covid-19.

دکتر دیو Woolsey که با این نسخهها کار در جکسون سخت-آمار اورژانس گفت: الزامی ماسک ایالت را آهسته ویروس گسترش یافته است.

"این است که فقط علوم و عقاید شخصی و عقاید سیاسی ما باید چیزی برای انجام با آن" او گفت:.

پالم بیچ حاکم آمد و به فلوریدا منتقل 6,000 coronavirus مرگ و میر با تقریبا 40 درصد از آن اتفاق می افتد در طول زمان سنبله آغاز شد که حدود یک ماه پیش. دولت در بخش بهداشت و درمان گزارش یکی دیگر از 76 مرگ و میر آوردن تعداد زیادی از مردم در فلوریدا که فوت کرده اند از coronavirus از مارس 1 به حداقل 6,048. در مورد 2,400 از کسانی که فوت کرده اند در طول ماه ژوئیه.

دولت ثبت 8,892 جدید تایید موارد دوشنبه به کمترین تعداد در سه هفته آوردن مجموع تقریبا به 424,000. مثبت رای برای آزمون های گذشته بیش از هفت روز است 19.2% — است که در مورد آن شده است و حدود سه هفته گذشته اما شش برابر بالاتر از آن بود که دو ماه پیش و درست قبل از تعداد موارد شروع خونتان به دنبال چند هفته بعد از تعداد مرگ و میر.

DeSantis گفت که او "تشویق" روز دوشنبه با کاهش در موارد جدید و بستری شدن در بیمارستان.

دکتر راجر شاپیرو, استادیار ایمونولوژی و بیماری های عفونی در دانشگاه هاروارد و سابق مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اپیدمیولوژی گفت: معلوم نیست که فلوریدا خود را دریافت کنید coronavirus شیوع بیماری تحت کنترل است.

"این می تواند همچنان به گسترش تا زمانی که ما به لحاظ اجتماعی فاصله و تا زمانی که ما همه پوشیدن ماسک ، آنچه من از ترس در مورد حق در حال حاضر این است که بسیاری از سالمندان در فلوریدا بسیاری در خانه های سالمندان. آن را به عنوان کسانی که وارد فضاهای آن دشوار خواهد بود به داشته باشد."

DeSantis ساخته شده است که حفاظت از خانه های پرستاری در اولویت است. او ممنوع خانه سالمندان بازديد در ماه مارس و کارکنان به طور منظم تست شده.

DeSantis میزبان معاون رئیس جمهور مایک پنس در میامی در بعد از ظهر دوشنبه که در آن پنس اعلام کرد که جنوب فلوریدا خواهد بود بخشی از آزمایش تجربی coronavirus واکسن. پنس گفت: 1,000 داوطلبان هستند که در پی در منطقه با 500 گرفتن واکسن در حال آزمایش و 500 دارونما دریافت. داوطلبان نمی خواهد می دانم که اگر آنها در حال گرفتن شات واقعی یا ساختگی نسخه. سی و مناطق در سراسر کشور استفاده می شود برای تست.

دسته بندی: Coronavirus | اخبار



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن