نیویورک تایمز نویسندگان محکوم کردن تصمیم به اجرای آن. تام پنبه op-ed خواستار نظامی بسیج

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 15 خرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

تظاهرات برای حقوق مدنی آمریکایی های سیاه و سفید است که گریبانگیر این کشور در روزهای اخیر ریخته اند به دالان از نیویورک تایمز به عنوان نویسندگان در اعتراض به انتشار یک نظر قطعه خواستار نظامی به آورده برای سرکوب ناآرامی.

نویسندگان از سراسر اخبار سازمان — از جمله آن بخش سبک فیلم, تیم, تکنولوژی, خبرنگاران و همکاران به عنوان به خوبی به عنوان یک سابق عمومی editor — باید دید این تصمیم از نظر صفحه ویرایشگر جیمز بنت برای اجرای op-ed by بهداشت ، تام پنبه R-ارک.

این نویسندگان و دیگران در برابر توییتی "در حال اجرا در این نهاد سیاه NYT کارکنان در معرض خطر" در بالای یک تصویر از این قطعه است. دیگر روزنامه نگاران و سابق نیویورک تایمز کارکنان پیوست. یک سخنگوی بار بازگشت نیست درخواست برای نظر.

در التهاب قطعه چهارشنبه منتشر پنبه گفت: "برخی از نخبگان" تا به حال با گفتن یک "موج خشونت در روح رادیکال شیک" در پی پلیس به قتل جورج فلوید بهانه به او گفته بودند بر اساس "شورش اخلاقی ارزی از تظاهر کنندگان و غارتگران به صلح آمیز مطیع قانون شد." به نام او برای استفاده از این قیام, قانون که اجازه رئیس جمهور به استقرار نظامی "و یا هر وسیله دیگر" در "موارد شورش یا انسداد به قوانین" برای بازگرداندن نظم است.

"من احتمالا دردسر برای این کار اما به نمی گویند چیزی خواهد بود غیر اخلاقی" در پاسخ آنال هانا جونز که اهدا شد در این سال جایزه پولیتزر برای تفسیر برای 1619 پروژه, نیویورک تایمز' اکتشاف به نقش آمریکایی های سیاه و سفید در تاریخ آمریکا شروع و با ورود اولین بردگی آفریقایی در 1619. "به عنوان یک زن سیاه پوست به عنوان یک روزنامه نگار به عنوان یک آمریکایی واقعا شرمنده هستم که ما زد این."

این Ejc نیویورک که نیویورک تایمز' newsroom اتحادیه است ابراز نگرانی بیش از حرکت به انتشار پنبه قطعه گفت: "ریخت و بنزین بر روی آتش است."

بنت به توییتر گرفت به دفاع از تصمیم خود: "این بار هیئت تحریریه به زور در دفاع از این اعتراضات به عنوان وطن پرست و با انتقاد از استفاده از زور و گفت: امروز پیش از آن که پلیس بیش از حد اغلب 'پاسخ با خشونت بیشتر — علیه معترضان و روزنامه نگاران و تماشاگران.' ما همچنین crusaded برای سال در برابر زمینه ای سیستمیک cruelties که منجر به این اعتراضات.

"به عنوان بخشی از اکتشافات ما از این مسائل بار نظر منتشر کرده است استدلال قوی در حمایت از تظاهرات به طرفداری از تغییر اساسی و انتقاد پلیس نقض" بنت اضافه شده است. "بار نظر مدیون آن به خوانندگان ما به آنها نشان می دهد ضد استدلال به خصوص کسانی که ساخته شده توسط مردم در یک موقعیت برای تعیین سیاست. ما درک می کنیم که بسیاری از خوانندگان پیدا سناتور پنبه استدلال دردناک و حتی خطرناک است. ما بر این باورند که یکی از دلایل آن نیاز به نظارت عمومی و بحث است."

این اعتراض توسط نیویورک تایمز' نویسندگان یکی از قابل رویت ترین و فعال در تظاهرات توسط کارکنان در این مقاله در سال های اخیر و آخرین در یک سری از مجادلات مربوط به نظر صفحات پس بنت استخدام شد و در سال 2016.

نیویورک تایمز و کارکنان آن اغلب یک هدف برای رئیس جمهور تهمت و متحدان; رئیس جمهور به طور منظم توصیف سود برنده جایزه روزنامه به عنوان "شکست."

تحت بنت مقاله نظر صفحات آورده اند و در دیدگاه های محافظه کارانه تر نویسندگان از جمله مقاله نویس برت استفنز و سردبیر و نویسنده باری وایس.

Stephens, یک معاون سابق صفحه سرمقاله سردبیر در وال استریت ژورنال, استخدام شد در سال 2017 در یک حرکت به "گسترش طیف وسیعی از بار بحث در مورد سوالات مهم."

اما در ستون آب و هوا در علوم و موضوعات دیگر کشیده شده اند یک واکنش از خوانندگان. در ماه دسامبر این مقاله یک ویرایشگر توجه داشته باشید بیش از یک Stephens ستون با عنوان "اسرار یهودی نابغه" افشای آن ذکر کرده یک مطالعه توسط یک نویسنده با سابقه ساخت اظهارات نژادپرستانه. استفن گفت که در زمان او نمی دانست که این مطالعه را ترویج نژادپرستانه انداز شد و نه تایید آن.

تصمیم به انتشار قطعات از قبیل آمار و ارقام به عنوان رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین و اریک پرنس که تاسیس شرکت نظامی خصوصی که قبلا شناخته شده به عنوان بلک واتر نیز هم زده بحث.

بنت نیز در آورده جدید لیبرال صدای از جمله Jamelle Bouie و میشل گلدبرگ.

کارمند تظاهرات در نیویورک تایمز آمد و در طول یک هفته زمانی که کارگران در Facebook علنا انتقاد شرکت خود را برای اجرایی مارک زوکربرگ تصمیم به اقدام زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن به اشتراک گذاشته یک پست از جمله عبارت "در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود."

دسته بندی: اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن