مقابل خانه: فضای کوچک لوکس

محتوای مقاله در ادامهIcona دکو tapware مورد استفاده در این ونکوور پودر اتاق طراحی شده توسط Trepp Design Inc.,

توسط MASTERNEWSS در 24 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

For VS0613_Homes_ Home Front design column by Rebecca Keillor -- Small space luxury story
Icona دکو tapware مورد استفاده در این ونکوور پودر اتاق طراحی شده توسط Trepp Design Inc., با Fantini جلا نیکل به پایان برسد. مارتین Tessler/مارتین Tessler

سخت افزار در قالب کابینه کشد دستگیره های درب حوله میله و توالت دارندگان اغلب به عنوان "جواهرات" در طراحی داخلی از آنجا که آنها ارائه یک راه آسان برای accessorize فضا.

"سخت افزار مجموعه صحنه را برای اتاق. اگر شما به دنبال به در روند در نظر گرفتن برنج و مات سیاه و سفید پس از اتمام آن هستند تمام خشم در حال حاضر می گوید:" Kassam.

DIY است که با داشتن یک لحظه در طراحی صفحه اصلی و بسیاری می تواند دست خود را اگر شما مایل به خود را به روز رسانی پودر اتاق یا حمام با کمی رنگ و یا تصویر زمینه.

"اکثر شرکت ها به صورت خودکار دیوار محاسبات برای yardages در وب سایت خود و بی شماری YouTube فیلم ها باید شما از طریق فرایند می گوید:" Kassam.

برای دوستداران طراحی میان ما و کسانی که می خواهند به سرمایه گذاری در خود را پودر اتاق یا حمام آن را سخت به گذشته نگاه لوکس ایتالیایی طراحی خانه Fantini شناخته شده برای خود را tapware مجموعه.

Trepp Design Inc. به تازگی استفاده می شود Fantini را Icona دکو tapware محصولات طراحی شده توسط وینسنت ون Duysen برای پودر اتاق در ونکوور خانه برای اضافه کردن پیچیدگی و ظرافت و احساس "لوکس گرما" به فضا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن