مراقبت رایگان روز در پارک دادن راه به ویروس پادمان

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 25 خرداد 1399

4 دقیقه پیش

تولیدو اوهایو — آغوش از میکی موس در خارج در والت دیزنی جهانی. بنابراین bunching در شش پرچم گیر جلو-صندلی غلتکی سوار coaster. اما فصل نمی تواند به طور کامل از دست داده و برای هیجان جویان.

بی خیال روز های پنبه آب نبات در شلوغ midways خواهد شد راه را در این سال به متوسط اسکن در دروازه اجباری ماسک در بسیاری از پارک های دست مطابق با اصول بهداشتی در ایستگاه سوار ورودی و یادآوری مداوم به اقامت 6 فوت از هم جدا.

پارک های تفریحی از تمام اندازه ها تنظیم همه چیز را از فروش بلیط به خدمت وعده های غذایی در حالی که در تلاش برای اطمینان دادن به مردم و رهبران دولت که آنها امن برای بازدید میان coronavirus بحران است.

در حالی که تعداد انگشت شماری کوچک از ایالات متحده تفریحی پارک شده اند باز از آخر هفته روز یادبود بسیاری از آنها به دنبال به راه اندازی مجدد خود را فصل به فصل یا اواخر این ماه یا اواسط ماه جولای. Universal Orlando شد برای اولین بار از فلوریدا عمده پارک تفریحی به بازگشایی در اوایل ماه ژوئن است. دیزنی پارک های نزدیک خواهد شد صبر کنید تا ماه آینده وجود خواهد داشت نه هر گونه راهپیمایی نشان می دهد آتش بازی یا شخصیت با سلام.

دیزنی لند در کالیفرنیا گفت: هفته گذشته آن را خوش آمدید بازدید کنندگان در جولای 17 اگر آن را می شود به تایید دولت. پارک در بسیاری از ایالت ها شده اند در میان آخرین کسب و کار اجازه بازگشایی به دلیل نگرانی بیش از جمعیت. اوهایو دو تا از بزرگترین پارک های تفریحی واصل طرح دعوی در دادگاه هفته گذشته به چالش کشیدن اقتدار دولت را به آنها تعطیل است.

پارک اپراتورهای اصرار آنها بهتر مناسب برای رسیدگی به جمعیت — البته کوچکتر از ballparks و موزه زیرا آنها فضای بیشتری برای گسترش و بهتر می تواند کنترل حرکات از مشتریان خود را. اما نیز وجود دارد خیلی بیشتر به نظر به منظور بازگشایی با خیال راحت. وجود دارد جمع آوری هزینه پارکینگ و فروش سوغاتی. نشان می دهد و هتل ها. بازی های آرکید و زمین های بازی.

"ما رستوران ها که در حال راه رفتن-تا گرفتن و رفتن غذا و تحصن کردن. و این فقط بخش مواد غذایی" گفت: Leah کخ صاحب تعطیلات, جهان در جنوب ایندیانا. "ما باید برای رفتن سوار سوار را از طریق این فرایند است. ما باید به بازی توسط بازی. ما باید در هر وضعیت است."

در اکثر پارک جدید "عادی" خواهد بود آشکار قبل از ورود بازدید کنندگان شروع با پذیرش آنلاین رزرو برای مدیریت روزانه جمعیت. بسیاری شروع خواهد شد اجازه می دهد بیش از نیمی از آنها ظرفیت عادی.

سرو نمایشگاه سرگرمی که در عمل پارک در سراسر شمال امریکا از جمله اوهایو Cedar Point نیاز مهمانان به پر کردن سلامت نمایش قبل از آنها نشان می دهد و از طریق حرارت چک در دروازه. در میان تغییرات در شش پرچم پارک های لمسی-رایگان کیسه چک های با تکنولوژی بالا از طریق راه رفتن ماشین آلات.

وجود خواهد داشت و یادآوری مداوم به نگه داشتن اجتماعی فاصله گرفتن از decals در پیاده رو در صف برای غربت "فاصله اجتماعی جوخه" در دیزنی جهان. خریداران در دیزنی چشمه سرگرمی پیچیده بودند استقبال ماه گذشته توسط Stormtroopers از فیلم های جنگ ستارگان که بازدید کننده دستور به "حرکت در امتداد" و "اقامت خود را در بخش."

داخل دروازه, برخی از پارک ها استفاده خواهد کرد "مجازی صف" از طریق برنامه های برای کاهش صف های طولانی. کارکنان را اختصاص کرسی در ترک برخی از نقاط باز کنید و مطمئن شوید که شما تنها نشستن با گروه خود را. در بسیاری از سرسره تنها هر سطر دیگر پر خواهد شد.

در حالی که برخی از پارک ها را در تکیه دولت دستورالعمل برای تعیین اینکه آیا مهمانان خود باید ماسک پوشیدن بسیاری از پارک نیاز به آنها را حتی در سواری. و بله آزمون اجرا می شود را نشان می دهد که ماسک خواهد ماند قرار داده و بر روی زیر لیوانی گفت: Erik ریش صاحب بین المللی سوار یک شرکت مشاوره است که با این نسخهها کار با این صنعت است.

"ما همه غافلگیر," او گفت:. "ما درک می کنیم برخی از افراد معتاد راحت می شود و این خوب است. "ما در حال بانکی در تعداد کم به هر حال."

نیاز به ماسک قطعا نگه داشتن برخی از دور اگر واکنش در رسانه های اجتماعی هر نشانه است.

جمعیت کوچکتر اجازه خواهد داد که پارک برای کشف کردن چه کار می کند و چه چیزی نیست. اما چگونه بسیاری از نشان می دهد ؟ بنابراین دور نیست که بسیاری از.

"برای ما این یک درمان, همه چیز از یک پیاده روی در تمام طول روز گفت:" مت Coons یک غلتک coaster متعصب از همیلتون اوهایو که سوار هفت ساعت به ویسکانسین در ماه گذشته برای روز افتتاحیه در Mt. کوه المپ در مقدونیه آب و پارک.

Coons در زمان توجه داشته باشید که برخی از مردم ایستاده در خطوط خوب بود در مورد اجتماعی فاصله و "برخی تا به حال هیچ مراقبت است."

"این بود یا ضربه از دست برای اکثر مردم خیلی خوب," او گفت:. "به عنوان روز رفت شما نوع نکنید که شما می توانید در پارک حالت. من تا به حال به خودم یادآوری کنم."

پارک اپراتورهای انجام آزمایشی اجرا می شود با کارکنان برای تعیین چنین چیزهایی به عنوان چگونه به حفظ اجتماعی فاصله در حالی که بارگذاری و چک کردن محدودیت.

تعطیلات, جهان, در, بابا نوئل, ایندیانا, تصمیم گرفت آن را نمی خواهد اجازه می دهد تا سواران برای نشستن در صندلی جلو در افسانه coaster غلتکی آنجا که بیش از حد نزدیک به سوار شدن اپراتور. آن را نیز نمی خواهد عمل kiddie که سوار قایق رانی — بیش از حد بلند کردن آنهایی که کمی در داخل و خارج از قایق گفت کخ که خانواده متعلق به پارک برای چهار نسل.

چالش این تابستان او گفته خواهد شد نگه داشتن همان حس جادویی از سال گذشته است.

"وجود دارد هر چیزی در مورد این فصل که کامل خواهد بود," او گفت:.

دسته بندی: کسب و کار | سبک زندگی | خبرها | سفر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن