از دست رفته روح سرکش از کینز

کینز متولد شد و در سال 1883 در نزدیکی نقطه بالا امپراتوری بریتانیا. پدر او یک اقتصاددان و یک فعال اجتماعی اصلا

توسط MASTERNEWSS در 20 خرداد 1399

کینز متولد شد و در سال 1883 در نزدیکی نقطه بالا امپراتوری بریتانیا. پدر او یک اقتصاددان و یک فعال اجتماعی اصلاح طلب. او دانشجوی فوق العاده ای از سنین بلکه دچار مشکلات سلامتی مختلف که در زمان به معنای طولانی شدن غیبت از مدرسه—یک ضعف است که ممکن است به او داده اند یک حس بصری از محدودیت های فردی ،

کینز با حضور در دانشگاه کمبریج در بورس هر چند او هرگز مورد مطالعه در اقتصاد وجود دارد به جای تمرکز بر ریاضیات است. او در اوایل با مرموز فکری جامعه شناخته شده به عنوان رسولان و شد اختصاص داده شده به طور خاص به کار فیلسوف G. E. Moore که استدلال می کنند که آنچه که اهمیت بسیاری در زندگی تلقین در خود یک "دولت از آگاهی" خواهد بود که باز به "خوب"—با خوبی درک شده به عنوان ذاتی به هنر و ادبیات و موسیقی چیزی ", ساده, undefinable, unanalyzable." این مخالف بود سودگرایی یا پیشنهاد که چه خوب شد که به نفع بیشترین تعداد از مردم است. مور رویکرد فلسفی به حال مجزا غیرتجاری کیفیت به آن استدلال برای اولویت های زیبایی شناسی و اخلاق بیش از کسب و کار عادی از زندگی است.

رسولان او نیز یک جامعه از مردان و جوان کینز بود مهربان به زنان در بهترین حالت. "من به نظر می رسد به نفرت هر حرکت ذهن خود" او یک بار در نامه ای به یک دوست در مورد زنان و دانش آموزان در کمبریج. کارتر تاکید می کند که کینز به عنوان یک مرد جوان بود که به طور انحصاری گی و در اوایل بیست سالگی خود او را دنبال آنچه که به نظر می رسد به اند ده ها تن از روابط عاشقانه و برخوردهای جنسی با مردان است. (او به نقل از کینز را tallying از این توجه داشته باشید در کارتهای تحمل عناوین مانند "جوان آمریکایی در نزدیکی موزه بریتانیا.") جامعه بریتانیا در اوایل قرن بیستم بود دشمن به همجنسگرایی اما رسولان ارائه یک فضای که در آغوش و افتخار این اتصالات—حتی به عنوان آن را در نهان برای کینز هرگز می خواستم تمایلات جنسی خود شناخته می شود توسط کارفرمایان و یا دیگران است. در همان زمان کینز جنسی rebelliousness که با آغوش مور فکر آینه خود را رد متعارف ایمان از کسب و کار کلاس از روز خود را. "تجارت آزاد و رایگان فکر! با pontiffs و تعرفه" او اعلام کرد در ماه دسامبر سال 1903.

کینز (مرکز) با همکار "Bloomsberries" برتراند راسل و Lytton Strachey در سال 1917

Bridgeman تصاویر

هنگامی که او را ترک کمبریج آن را به حرکت به لندن همراه با یک گروه از دوستان بسیاری در ارتباط با رسولان بیشتر هنرمندان و نویسندگان از جمله Lytton Strachey, E. M. Forster, لئونارد وولف, ویرجینیا وولف و برادر او آدریان استفان. فکری جامعه شناخته شده به عنوان ماشین پس از لندن مربع که در آن بسیاری از اعضای آن زندگی می کردند و آن را به عنوان اختصاص داده شده به عنوان رسولان یک بار شده بود به هنر و ادبیات و زیبایی شناسی تجربه به عنوان بالاترین هدف زندگی است. کینز در برخی از راه های عجیب و غریب مناسب برای "Bloomsberries" به عنوان ویرجینیا وولف آنها را به نام. در حالی که نزدیک ترین دوستان او بودند نوشتن تجربی داستان و نقاشی او صعودی صفوف دولت بریتانیا کار برای هند (هر چند او هرگز بازدید قاره) در خزانه و سپس هنگامی که بریتانیا وارد جنگ جهانی اول در نظر گرفتن مسئولیت برای جنگ مالی است. او به سرعت تبدیل شدن به یک ستاره در این محافل رسمی. در عین حال او برای اعمال وجدان آيات وضعیت در طول جنگ با استفاده از یک چارچوب است که ماشین را به رسمیت شناخته اند: "من یک اعتراض با وجدان به تسلیم شدن آزادی من از قضاوت در خیلی حیاتی یک سوال به عنوان تعهد خدمت نظامی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن