نوعی مرغابی وحشی فیل مور کارتون برای هفته مه 11

شما به تنهایی مسئول برای نظرات شما و با استفاده از TribLive.com شما توافق می کنید برای ما شرایط استفاده از خدم

توسط MASTERNEWSS در 22 اردیبهشت 1399

شما به تنهایی مسئول برای نظرات شما و با استفاده از TribLive.com شما توافق می کنید برای ما شرایط استفاده از خدمات.

ما نظرات را. هدف ما این است که به ارائه اساسی تفسیر به صورت کلی خوانندگان. توسط غربالگری ارسالی ما با ارائه یک فضای که در آن خوانندگان می توانند به اشتراک گذاری هوشمند و اطلاع داد که افزایش کیفیت اطلاعات و اخبار ما.

در حالی که اکثر نظرات ارسال خواهد شد اگر آنها در موضوع و نه سوء استفاده های تعدیل تصمیم گیری های ذهنی هستند. ما آنها را با دقت و به طور مداوم به عنوان ما می توانیم. به دلیل حجم از نظر خوانندگان ما نمی توانیم نقد و بررسی فردی اعتدال تصمیم گیری با خوانندگان.

ما ارزش نظر اندیشمندانه به نمایندگی از طیف وسیعی از دیدگاه ها که نقطه نظر خود را به سرعت و مودبانه. ما در تلاش برای محافظت از بحث از تکرار نظرات یا همان خواننده یا خوانندگان مختلف

ما دنبال همان استاندارد برای طعم و مزه به عنوان روزنامه. چند چیز ما را تحمل نخواهد کرد: حمله شخصی, وقاحت, ابتذال ناسزا (از جمله ناسزاهای و نامه ها به دنبال خط تیره) ارتقاء تجاری impersonations, incoherence تبلیغی و داد و بیداد. را شامل نمی شود آدرس وب سایت.

ما نظرات را ویرایش کنید. آنها تایید و یا حذف شده. ما این حق را برای ویرایش یک دیدگاه است که نقل و یا گزیده ای در یک مقاله. در این مورد ممکن است ما رفع املا و نقطه گذاری.

ما ضمن استقبال از نظرات و انتقادات از ما کار می کنند اما ما نمی خواهیم نظرات برای تبدیل شدن به گرفتار کردن با بحث از سیاست های ما و ما را به وزش درآمده است.

ما آن را درک خوانندگان و مردم به نقل از مقالات یا پست های وبلاگ اشاره خطاها در واقع یا تاکید و بررسی خواهد شد تمام اظهارات. اما این پیشنهادات باید ارسال شود از طریق e-mail. برای جلوگیری از منحرف دیگر خوانندگان ما نمی نشر نظرات نشان می دهد که یک اصلاح. به جای اصلاحات خواهد بود ساخته شده در یک پست وبلاگ و یا در یک مقاله.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن